۴۱۹۸۵۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

سریال جدید سامان مقدم بزودی کلید می‌خورد

خشایار الوند؛ نویسنده سریال جدید سامان مقدم با بیان چگونگی روند پیش‌تولید این مجموعه و تغییر عنوان آن به ما گفت: اسم سریال «مسکن مهر» به «به خانه ما» تغییر کرد. البته این اسم هم موقت است تا یک اسم بهتر برای این مجموعه انتخاب کنیم.

روزنامه صبا: خشایار الوند؛ نویسنده سریال جدید سامان مقدم با بیان چگونگی روند پیش‌تولید این مجموعه و تغییر عنوان آن به ما گفت: اسم سریال «مسکن مهر» به «به خانه ما» تغییر کرد. البته این اسم هم موقت است تا یک اسم بهتر برای این مجموعه انتخاب کنیم. ما درواقع معنای لفظی آن عبارت قبلی مدنظرمان بود، بعد که دیدیم ممکن است تعبیرها به‌سمت دولت محمود احمدی‌نژاد برود، نامش را تغییر دادیم.
نویسنده «در حاشیه» با بیان ویژگی‌های سریال «به خانه ما» گفت»: این کار یک سریال رئال است و مشکلات و دغدغه‌های امروز جامعه ازطریق شخصیت‌های داستان مطرح می‌شود و ویژگی فانتزی زیادی ندارد. پس از اتمام نگارش متن و انتخاب گروه بازیگران به‌احتمال زیاد پروژه را از اوایل ماه آینده کلید می‌زنیم. انتخاب بازیگران هم خیلی کار سختی شده است، زیرا اغلب دوستان درگیر بازی در فیلم‌هایی هستند که باید به جشنواره برسد، برخی دیگر هم یا تئاتر بازی می‌کنند و یا مشغول سریال‌ها هستند. سامان مقدم هم باتوجه به کارهای سابقش و ذهنیتی که از او داریم در انتخاب بازیگر سلیقه خاصی دارد.

الوند در پایان عنوان کرد: تلاش ما این است که یک کار شیرین، خانوادگی و بامزه و درنهایت یک سریال مفرح بسازیم. «به خانه ما» طبق روال همه سریال‌های هرشبی است که از تلویزیون پخش می‌شود. ما یک گروه نویسندگی هستیم ولی فعلاً اسامی را اعلام نکرده‌ایم، متن‌های اولیه را من خودم می‌نویسم تا شخصیت‌ها شکل بگیرد ولی به‌زودی اسامی نویسنده اعلام می‌شود به‌هرحال من به‌تنهایی نمی‌توانم ۶۰ قسمت را بنویسم.

گفتنی است این سریال درباره چهار خانواده است که به‌دلیلی مجبورمی‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این چهار خانواده هیچ آشنایی باهم ندارند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می‌شوند که باهم زندگی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت خانواده تحمل یک روز با هم نداره چهار خانواده !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج