۴۱۹۸۵۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

احتمال انتشار ایمیل های کلینتون تا ۲۰۲۲

روزنامه واشنگتن پست گزارش داد: وزارت امور خارجه آمریکا ایمیل های جدید «هیلاری کلینتون» را که به تازگی در رایانه یکی از مقامات پیشین کنگره کشف شد، احتمالا تا سال ۲۰۲۲ به صورت عمومی منتشر می کند.

خبرگزاری ایرنا: روزنامه واشنگتن پست گزارش داد: وزارت امور خارجه آمریکا ایمیل های جدید «هیلاری کلینتون» را که به تازگی در رایانه یکی از مقامات پیشین کنگره کشف شد، احتمالا تا سال ۲۰۲۲ به صورت عمومی منتشر می کند.
این روزنامه آمریکایی روز دوشنبه نوشت، وکلای وزارت دادگستری آمریکا در جلسه استماع دادگاه فدرال در رابطه با یک شکایت قدیمی و جداگانه درباره پرونده های عمومی اعلام کردند که در نهایت ایمیل های جدیدی که هنگام بررسی رایانه «آنتونی وینر» نماینده پیشین کنگره آمریکا و همسر سابق «هما عابدین» از مشاوران ارشد هیلاری کلینتون کشف شد، در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که مکاتبات رسمی کلینتون را در زمان تصدی وزارت امور خارجه آمریکا بررسی خواهد کرد تا درباره این که کدامیک از آنها باید تا شش سال آینده انتشار عمومی یابد، تصمیم گیری کند. بر اساس اعلام وزارت خارجه آمریکا بررسی این ایمیل ها در صورت پیروزی کلینتون در انتخابات آمریکا، در طول دوران خدمتش ادامه خواهد یافت و ممکن است تا سال ۲۰۲۲ طول بکشد.
وکلای وزارت دادگستری آمریکا به یک قاضی فدرال در واشنگتن گفتند که انتظار دارند انتشار عمومی هر گونه ایمیل جدید کشف شده در کامپیوتر «وینر» بنا بر درخواست وزارت خارجه آمریکا از «جیمز کومی» رئیس پلیس فدرال آمریکا ( اف بی آی) در هشتم ژوئیه (۱۸ تیر) در طول تحقیقات محرمانه باقی بماند.
جیمز کومی روز یکشنبه در نامه ای به کنگره اعلام کرد که محققان اف بی ای، بیست و چهار ساعته برای بررسی ایمیل های جدید کشف شده تلاش کرده اند و بار دیگر بر تصمیم قبلی خود درباره خودداری از طرح اتهامات جنایی علیه کلینتون تاکید کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا در حال بررسی حدود پنج هزار و ۷۰۰ ایمیلی است که به طور مستقیم برای کلینتون یا از سرور شخصی وی فرستاده شده است. با این حال، به گفته وکلای دولتی آمریکا بررسی این ایمیل ها برای جدا کردن ایمیل های محرمانه از ایمیل هایی که امکان انتشار عمومی آنها وجود دارد، بر اساس قوانین پرونده های دولتی به سالها زمان نیاز دارد.
وکلای وزارت دادگستری آمریکا گفته اند انتظار دارند که تکمیل بررسی ۳۱ هزار و ۲۰۰ ایمیل کلینتون تا سال ۲۰۲۲ طول بکشد. به غیر از ایمیل های جدید منتشر شده از سوی اف بی آی، تعداد دیگری از این ایمیل ها را پلیس فدرال آمریکا قبلا و هنگام بررسی حساب های کاربری برخی دیگر از مقام های دولتی و دستگاه هایی که با سیستم یارانه ای کلینتون در ارتباط بوده اند، کشف کردند. ۳۱ و ۲۰۰ ایمیل کلینتون در ژوئیه گذشته در اختیار وزارت امور خارجه آمریکا گذاشته شد.
«جیمز ای باوسبرگ» قاضی آمریکا ۲۹ نوامبر ( ۹ آذر) را به عنوان مهلت پایانی دولت برای اعلام این که آیا اف بی آی ایمیل های جدید کلینتون را در اختیار وزارت امور خارجه قرار داده یا نه، تعیین کرده است. بر این اساس، دولت تا ماه مارس فرصت دارد طرح پنج ساله خود را برای بازنگری ۳۱ هزار و ۲۰۰ ایمیل کلینتون که قبلا در اختیار وزارت امور خارجه آمریکا قرار گرفته بود، به پایان برساند.

امروز سه شنبه هشتم نوامبر انتخابات آمریکا برای گزینش چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا برگزار می شود اما افشاگری اف بی ای در حالی که فقط ۱۱ روز تا انتخابات باقی مانده بود، وضعیت آرای کلینتون را تحت الشعاع قرار داد. پس از آن که اف بی آی بار دیگر کلینتون را تبرئه کرد، ترامپ و اعضای کمپین وی انگشت اتهام را به سمت اف بی آی دراز و اعلام کردند که اقدام اف بی آی در اتهام زدایی از کلینتون اقدامی شتاب زده بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج