۴۱۹۸۹۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

این بار نوبت به انفجار گلکسی J۵ رسید

پس از فراخوان گلکسی نوت ۷ از بازار به دلیل منفجر شدن این گوشی و توقف تولید و فروش آن، هر هفته اتفاقات ناخوشایند جدیدی انتظار سامسونگ را می‌کشند.

وب سایت تک شات: پس از فراخوان گلکسی نوت ۷ از بازار به دلیل منفجر شدن این گوشی و توقف تولید و فروش آن، هر هفته اتفاقات ناخوشایند جدیدی انتظار سامسونگ را می‌کشند. این شرکت کره‌ای مجبور شد هفته گذشته طرح فراخوان داوطلبانه ۲.۸ میلیون ماشین لباسشویی درب از بالا را به دلیل احتمال منفجر شدن اعلام کند. و خبر بد جدید برای سامسونگ در هفته جاری منفجر شدن یکی از گوشی‌های گلکسی J۵ این شرکت است.
این بار نوبت به انفجار گلکسی J5 رسید

این یکی از اولین گزارش‌های انفجار گلکسی J۵ است و به این ترتیب قرار نیست سامسونگ به این زودی‌ها طرح فراخوان این گوشی هوشمند را اعلام کند. مالک این گوشی که Lamya Bouyidane نام دارد، گفته زمانی که از کودک چهار ساله‌اش خواسته گوشی را به او بدهد، متوجه داغ شدن بیش از حد آن شده است.

این کاربر زمانی که می‌بینید گوشی در حال دود کردن است آن را به گوشه‌ای پرت می‌کند و بعد می‌بینید که گوشی منفجر شده است. Bouyidane اعلام کرده که قصد دارد از سامسونگ شکایت کند. اگر گوشی‌های J۵ بیشتری دچار این مشکل شوند، سامسونگ با دردسری جدیدی رو به رو خواهد بود و به این ترتیب فرصت پیدا نمی‌کند تا مشتریان خود را برای عرضه گلکسی S۸ به بازار آماده کرده و اعتماد از دست رفته آنها را باز گرداند.

یکی از نمایندگان سامسونگ گفته که این شرکت نمی‌تواند تا پیش از تحویل گرفتن این گوشی و انجام بررسی‌های اولیه، در این زمینه اظهار نظر کند.

در هر حال مدت‌ها از رونمایی و عرضه گلکسی J۵ به بازار می‌گذرد به این ترتیب بعید به نظر می‌رسد که مشکل انفجار این گوشی فراگیر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      خداکنه گوشی های j5 توایرانم فراخان بشن!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج