۴۱۹۹۴۶
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

کارت های جدید در بروزرسانی بازی کلش رویال

مشخصات و عملکرد ۴ کارت جدیدی که قرار است در به‌روزرسانی جدید کلش رویال به این بازی اضافه شود لو رفت. The Tornado، Clone Spell، Electro Wizard و Elite Barbarians چهار کارتی هستند که قرار است به جذابیت بازی اضافه کنند.

وب سایت جی اس ام - رضا اسکندری: مشخصات و عملکرد ۴ کارت جدیدی که قرار است در به‌روزرسانی جدید کلش رویال به این بازی اضافه شود لو رفت. The Tornado، Clone Spell، Electro Wizard و Elite Barbarians چهار کارتی هستند که قرار است به جذابیت بازی اضافه کنند.
کارت های جدید در بروزرسانی بازی کلش رویال

شرکت سوپرسل تلاش زیادی می‌کند تا دیگر بازی محبوب این شرکت، یعنی کلش رویال، بتواند مانند کلش او کلنز محبوب و فراگیر شده تا سود زیادی را عاید شرکت آن‌ها کند. یکی از راهکارهای این شرکت برای افزایش جذابیت کلش رویال اضافه کردن شخصیت‌ها و کارت‌های جدید به شکل دوره‌ای به این بازی است. در ویدیویی که به تازگی منتشر شده است، مشخصات و عملکرد ۴ کارت جدید این بازی در به‌روزرسانی بعدی لو رفت.

The Tornado، Clone Spell، Electro Wizard و Elite Barbarians چهار کارت با سطح توزیع‌های لنجدری، اپیک، اپیک و کامن هستند که قرار است به جذابیت بازی اضافه کنند و مشخصات آن‌ها پیش از اضافه شدن به بازی لو رفته است.

کارت تورنادو تمام نیروهای حریف را در یک گردباد به مدت ۱.۵ ثانیه اسیر می‌کند. در این مدت نیروهای حریف قابلیت حمله ندارند و بسته به هر کارت از میزان سلامتی آن‌ها کاسته می‌شود.

معجون کلون نیروهای داخل محدوده را دو برابر می‌کند. این نیروها قدرت تخریبی مشابه با نیروی اصلی دارند، اما میزان سلامتی آن‌ها کمتر است. هنوز جزئیات کارکرد این کارت بر روی نیروهای قدرتمند مانند PEKKA مشخص نیست.

جادوگر برقی نیروی سریعی است که میزان سلامتی کمی دارد، اما می‌توانید به تمام نیروهای دیگر شوک الکتریکی بدهد. این کارت جدید می‌تواند ۲ نیرو را به طور همزمان با هر ضربه برای ۰.۵ ثانیه به شوک ببرد و عملکرد آن‌ها را آهسته کند. قدرت شوکی که این شخصیت وارد می‌کند همانند قدرت Zap در سطح هشتم است.

کارت بربرهای ویژه شامل دو بربر با قدرت و سرعتی بالاتر از بربرهای معمولی می‌شود. این نیرو از لحاظ قدرت و میزان سلامتی با Lumberjack برابری تقریبی دارد با این تفاوت که از Rage بعد از مردن آن‌ها خبری نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج