۴۱۹۹۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازیگر «بازی تاج و تخت» آدم‌ بد «لیگ عدالت»‌ شد

سیاران میندز که با بازی در سریال «بازی تاج و تخت» به شهرت حسابی رسید، اکنون به فهرست بازیگران فیلم جدید زک اسنایدر پیوسته است.

روزنامه بانی فیلم: سیاران میندز که با بازی در سریال «بازی تاج و تخت» به شهرت حسابی رسید، اکنون به فهرست بازیگران فیلم جدید زک اسنایدر پیوسته است.

به نقل از ایندپندنت، جمع بازیگران فیلم «لیگ عدالت» زک اسنایدر یک عضو دیگر پذیرفت و سیاران میندز که بیشتر از همه به خاطر ایفای نقش منس ریدر در سریال «بازی تاج و تخت»‌ شناخته می‌شود را به لیست نام‌هایی درخشان اضافه کرد.

این بازیگر پرکار ایرلندی مسئولیت ایفای نقش آدم‌بد داستان یعنی استپن‌وولف را بر عهده دارد که شخصیتی است که با استفاده از تکنولوژی سی‌جی‌آی ساخته می‌شود و پیش از این تنها در یکی از صحنه‌های حذف‌شده‌ فیلم امسال «بتمن مقابل سوپرمن»‌ به او اشاره شده بود. در آن صحنه، ‌شخصیت لکس لوتر با بازی جسی آیزنبرگ از طریق یک سفینه کریپتونی با یک موجود میان‌کهکشانی صحبت می‌کند که استپن‌وولف است.
بازیگر «بازی تاج و تخت» آدم‌ بد «لیگ عدالت»‌ شد

سه جعبه شناور مرموز هم در این صحنه دیده می‌شوند که هواداران کمیک‌بوک‌ها به سرعت متوجه شدند این‌ها «جعبه‌های مادر» هستند که سه تعداد از آن‌ها روی زمین وجود دارد. حالا هیندز در قالب شخصیت استپن‌وولف در فیلم جدید دنبال هر سه جعبه خواهد گشت. یکی از این جعبه‌ها در جزیره آتلانتیس (خانه آکوآمن) قرار دارد، دیگری در تمیسیرا (خانه واندر وومن) است و سومی هم حالا بخشی از سایبورگ،‌عضو جدید تیم لیگ عدالت است.

چارلز روون تهیه‌کننده این فیلم می‌گوید:‌ »پیش از اینکه تاریخی به وجود بیاید… بشر، آتلانتیسی‌ها، پیش از اینکه زیر آب فرو بروند،‌ آمازونی‌ها و حتی خدایان قدیم با هم متحد شدند و تصمیم گرفتند با توجه به اتفاقی که آن موقع افتاده بود، این جعبه‌های مادر در اختیار آمازونی‌ها، بشر و آتلانتیسی‌ها قرار بگیرد. بنابراین این به ما اجازه می‌دهد وارد تعدادی از این محیط‌ها بشویم.»

این فیلم که پر از داستان‌ها و بازیگرهای متفاوت است، برای نخستین بار به بعضی‌ از این لوکیشن‌هاسر می‌زند و در این لوکیشن‌ها شخصیت‌های آکوامن با بازی جیسون مومو،‌ سایبورگ با نقش‌آفرینی ری فیشر، فلش با بازی ازرا میلر،‌جیمز گوردون با بازی جی‌کی سیمونز،‌ نوییدیس وولکو با بازی ویلم دفو، میرا با بازی امبر هرد و شخصیت بی‌نام جولین لوییس جونز را معرفی می‌شوند.

اگر تمام این‌ها برای‌تان کافی نبود، در این فیلم شخصیت بتمن با بازی بن افلک، واندر وومن با بازی گل گدوت، لوییس لین با بازی ایمی آدامز، آلفرد با بازی جرمی آیرونز و لکس لوتر با بازی جسی آیزنبرگ هم بازمی‌گردند.

در عین حال،‌ به نظر می‌رسد فیلم منفرد «بتمن» بن افلک به مشکل برخورده باشد. طی این چند روز برت ایستون الیس نویسنده به طورغیرعمد باعث به وجود آمدن این شایعه شد که مسئولان اجرایی کمپانی برادران وارنر اهمیت زیادی به این فیلم نمی‌دهند. البته این نویسنده «کمتر از صفر» از آن موقع تا به حال سعی کرده سوء تفاهم به وجود آمده را رفع کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج