۴۱۹۹۹۸
۵۰۵۰
۵۰۵۰
پ

دره جت های جنگنده در بریتانیا

بین «Dolgellau» و «Machynlleth» در ولز مرکزی، دره های سرسبزی وجود دارد که در بین عکاسان و علاقمندان هوانوردی سراسر جهان مشهور است به اینکه یکی از بهترین مکان های جهان برای تماشای جت های جنگنده است.

برترین ها: بین «Dolgellau» و «Machynlleth» در ولز مرکزی، دره های سرسبزی وجود دارد که در بین عکاسان و علاقمندان هوانوردی سراسر جهان مشهور است به اینکه یکی از بهترین مکان های جهان برای تماشای جت های جنگنده است. این منطقه با عنوان ماچ لوپ شناخته می شود و نام خود را از شهر «Machynlleth» که در نزدیکی آن قرار دارد گرفته و یک منطقه نسبتا گرد برای ترافیک هوایی با ارتفاع کم است که در اطراف قله های کوه کشیده شده است. هواپیماهایی مثل تورنادو، تیفون، هاوک و F-۱۵E در این دره باریک مسابقه می دهند و در اطراف کوه ها پیچ و تاب می خورند.
هواپیماها به طرز خطرناکی نزدیک به زمین پرواز می کنند و گاهی تا ارتفاع 30 متری با سرعت 800 کیلومتر برساعت به زمین نزدیک می شوند. بازدیدکنندگان می توانند آنقدر به صحنه این عملیات نزدیک شوند که درطول پرواز خلبان را داخل کابین ببینند. پرواز در ارتفاع کم دارای چند مزیت تاکتیکی است، مانند پرواز زیر رادار دشمن برای جلوگیری از شناسایی شدن، گریز از درگیری با سایر هواپیما یا حمله هایی از زمین. پرواز در ارتفاع کم مهارتی است که تنها با تمرین های مداوم و آموزش های پیشرفته کسب می شود. نیروی هوایی سلطنتی از مناطق مختلف در بریتانیا برای آموزش پرواز در ارتفاع پایین استفاده می کند. از آنجا که این نوع پرواز می تواند تولید سروصدا کند، آن ها در تمام انگلستان توزیع شده اند نکته جالب در مورد ماچ لوپ و اینکه چرا عکاسان زیادی به این مناطق شیب دار صعود می کنند و در آنجا کمپ می زنند تا از عملیات هواپیماها عکاسی کنند، تنوع هواپیماهایی است که آنجا پرواز می کنند. نیروی هوایی سلطنتی جدول زمانی دوره های آموزشی را منتشر کرده تا مردم محلی از قبل آماده باشند و به طور مثل دام و احشام خود را از این محدوده دور کنند.
دره جت های جنگنده در بریتانیا
دره جت های جنگنده در بریتانیا
دره جت های جنگنده در بریتانیا
دره جت های جنگنده در بریتانیا
دره جت های جنگنده در بریتانیا
دره جت های جنگنده در بریتانیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج