۴۲۰۱۷۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

روایت تصویری شیطنت های جادوگر و نیکبخت

ستاره های سابق فوتبال ایران برخلاف همیشه اینبار نه با توپ فوتبال بلکه با نشستن روی نیمکت مربیگری به دنبال اثبات توانایی های خود هستند.

ورزش سه: دانشکده تهران جنوب در شعبه کاوه این روزها پذیرای ستاره های سابق فوتبال ایران است. علی کریمی، علیرضا نیکبخت واحدی، جواد کاظمیان، محمد محمدی، فرزاد آشوبی، محسن بیاتی نیا و ... با نشستن در کلاس های مربیگری درجه C به دنبال ورود به دنیای مربیگری هستند.

روی دیوارهای کلاس با علائم ممنوعیت خوردن خوراکی اولین تذکر به ستاره ها داده می شود. البته آنها این روزها با اضافه وزن بالا نشان می دهند که کار از این علائم گذشته است و دیگر جوانان ترکه ای حاضر در چمن نیستند.
روایت تصویری شیطنت های جادوگر و نیکبخت
برای کمتر کسی باورپذیر است که ستاره های سرکش سابق اینچنین سرشان را پایین گرفته اند و به دنبال نت برداری از مباحث ارائه شده در کلاس هستند.
روایت تصویری شیطنت های جادوگر و نیکبخت
با اینحال برای مدرس این کلاس هم سخت است که روبروی خود ستاره هایی ببیند که هزاران هوادار با نام آنها سکوها را روی سر خود می گذاشتند. شاگرد های سرکش سابق البته این روزها در ردیف جلوی کلاس حاضر شده اند تا نشان دهند برای فراگیری آموزه های مربیگری تمام توان خود را به کار خواهند گرفت. البته نباید از شیطنت های همیشگی آنها نیز غافل بود.
روایت تصویری شیطنت های جادوگر و نیکبخت
فریدون معینی به عنوان یکی از مدرسین این کلاس بارها با این صحنه مواجه شده است. صحنه ای که سرخابی ها سابق بارها به گفتگوهای یواشکی با یکدیگر می پردازند.
روایت تصویری شیطنت های جادوگر و نیکبخت
معینی برای اینکه شاگردانش که پیش از این تنها با توپ و تور و چمن سر و کار داشتند، بتوانند از مطالب او نت برداری کنند، بارها جملات خود را تکرار می کرد، که البته با شیطنت نیکبخت مبنی بر اینکه حتما این سوال در امتحان خواهد آمد، مواجه شد.
روایت تصویری شیطنت های جادوگر و نیکبخت
کلاس مربیگری درجه سی فوتبال ایران لژیونر از فوتبال امارات و باشگاه الاهلی نداشت، بلکه این ساک دستی علی کریمی است که روزگاری در این باشگاه قلب مدیران و مالکان آن را از آن خود کرده بود و لقب جادوگر را از آن خود کرد. اینکه چرا علی کریمی از بین این همه برند ساک دستی باشگاه اماراتی اش را همراه دارد، سوالی است که شاید مسوولان پرسپولیس بهتر بتوانند آن را پاسخ دهند.
روایت تصویری شیطنت های جادوگر و نیکبخت
متانت علی کریمی در این لحظه گول تان نزند؛ او لحظاتی قبل از آن با جمله آتشین خود مبنی بر اینکه اولین کار در ایران آخرین کار این گروه محسوب خواهد شد، فریدون معینی را با چالش بزرگی برای برگزاری و توضیح بخش مدنظر خود مواجه کرد.
روایت تصویری شیطنت های جادوگر و نیکبخت
تیکی تاکا به سبک علی کریمی و نیکبخت واحدی؛ هر شوخی و تیکه نیکبخت با جواب کوبنده تر علی کریمی همراه می شد. این اتفاق شاید هواداران دو تیم را نگران آینده مربیگری شان کرده باشد، چه کسی می تواند آنها را به طور جدی روی نیمکت مربیگری تیم های فوتبال ایران در آینده تصور کند؟
روایت تصویری شیطنت های جادوگر و نیکبخت
اینکه چرا از بین این همه فوتبالیست سرکش سابق تنها جواد کاظمیان با قلم و کاغذ خود در این کلاس حضور یافته، اتفاق جالب توجه دیگر بود. علی کریمی هم البته با توجه به اینکه قرار بود بلافاصله بعد از این کلاس راهی مراسم ختم منصور پورحیدری شود، با لباس شخصی در آن حضور یافته بود.
روایت تصویری شیطنت های جادوگر و نیکبخت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی کریمی

      خدایی دیگه درمورد من اینقد اغراق نکنید والا اینقدرام برزگ نیستم من

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج