۴۲۰۳۱۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

۴ کشته و زخمی در تیراندازی در انتخابات آمریکا

تیراندازی در اطراف یک مرکز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در منطقه مسکونی «آزوسا» (Azusa)، واقع در «لس آنجلس» ایالت «کالیفرنیا»، یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت و پلیس به مردم هشدار داد که از منازل خود خارج نشوند.

خبرگزاری ایرنا: تیراندازی در اطراف یک مرکز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در منطقه مسکونی «آزوسا» (Azusa)، واقع در «لس آنجلس» ایالت «کالیفرنیا»، یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت و پلیس به مردم هشدار داد که از منازل خود خارج نشوند.

تارنمای روزنامه آمریکایی «لس آنجلس تایمز»، با انتشار این خبر افزود: مقامات رسمی خبر داده اند که این تیراندازی که ساعت ۲ عصر سه شنبه به وقت محلی روی داده و بنا به گفته «جف اسکورگین» (Jeff Scorggin)، رئیس پلیس «لس آنجلس»، پلیس حداقل با یک مظنون رو به روست که به شدت مسلح است.

همچنین «جری ویلیسون» (Jerry Willison)، از اداره پلیس منطقه «آزوسا» نیز شرایط را «بسیار غیرقابل پیش بینی و حساس» توصیف و به خاطر امنیت پلیس و همچنین مجروحان از ذکر مکان دقیق تیراندازی خودداری کرد.

پلیس آزوسا از ساکنان خواسته تا از محل تیراندازی دور شوند و از خانه های خود بیرون نیایند.
در ساعت 2و 15 دقیقه عصر (به وقت محلی)، به دستور پلیس دبستان های منطقه Slauson Middle and Mountain View و همچنین یک درمانگاه و مرکز پیش دبستانی تعطیل شدند.
به گزارش ایرنا، کالیفرنیا یکی از ایالت های بزرگ و پرجمعیت در غرب آمریکاست که به یکی از ایالت های هوادار دمکرات ها مشهور است.

حوزه های رای گیری در ایالت های غربی آمریکا، شامل واشنگتن، اورِگان و کالیفرنیا ساعت هشت شب به وقت محلی (7:30 صبح چهارشنبه به وقت ایران) بسته خواهند شد.

زمان رسمی اخذ رای در ۵۰ ایالت آمریکا و حتی در شهرستان های یک ایالات متفاوت است ولی با توجه به زمان بندی رسمی اعلام شده می توان آغاز رای گیری را از ساعت ۶ بامداد و پایان آن را در ساعت ۹ شب در نظر گرفت.

با توجه به چهار منطقه زمانی آمریکا و اختلاف زمانی 3:30 ساعته آن کشور با ایران، رای گیری از ساعت 14:30 بعد از ظهر 18 آبان تا 7:30 بامداد 19 آبان به طول خواهد انجامید.
روز ۸ نوامبر(۱۸ آبان ماه) بیش از ۱۲۰ میلیون آمریکایی در ۵۰ ایالت آمریکا با آرای پیش از موعد، و حضوری الکترونیک، چهل و پنجمین رئیس جمهوری این کشور را تعیین می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سوژه مناسب برای صدا و سیما :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج