جاباما
۴۲۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نشست رسانه اي آلبوم خاطرات گم شده با صداي فريدون

ديروز در فرهنگ سراي رسانه نشست آلبوم خاطرات گم شده برگزار گرديد . در اين جلسه با حضور فريدون آسرايي "خواننده"‌ ، عبدالجبار كاكايي" ترانه سرا " پاشا يثربي" آهنگساز و تنظيم كننده " سعيد صادقي"‌مدير عامل جهان تصوير و "پريسا شكيب" مدير اجرايي و هنري برگزار گرديد

آلبوم خاطرات گم شده با ۱۱ قطعه با نامهاي : سلام، آينه، گل عاشق ، تو آرومي ، مسافر، طاقت بيار، كشف تو ، بي تو، خدا حافظ نگو، رويا و خاطرات گم شده در هفته آينده منتشر مي گردد

در ابتداي مراسم پری سا شکیب مدير هنري فريدون آسرايي،ضمن خير مقدم به مهمانان،آرزو كرد،با همين امكانات محدود،در كشور و حوزه ي موسيقي بتوانيم،فعاليتي در خور شأن و هويت ملت ايران انجام دهيم.

در ادامه عبد الجبار كاكايي، ضمن خرسندي از همكاري با فريدون،اظهار داشت: سهم بنده در اين آلبوم كمتر از قبل بوده است ،فريدون را در سال هاي اخير با آلبوم غريبه شناختم و صحنه موسيقي با چهره اي مواجه شد كه درانتخاب موسيقي و شعر،تحولي حايز توجه را ايجاد كرد.

نشست رسانه اي آلبوم خاطرات گم شده با صداي فريدون

متاسفانه موسيقي پاپ،هميشه با اظهارنظر هاي شتابزده و سليقه اي همراه بوده و گذشت زمان و بروز اتفاقات مختلف،سبب اظهار نظر هاي متفاوتي در خصوص يك اثر هنري ميشود.مسايل گوناگوني،در ماندگاري يك اثر دخيل هستند،نوع موسيقي،ترانه ،وضعيت اجتماعي و ... . و البته اين را هم بايد عنوان كرد كه اساسا بعضي از دوستان به صفت ماندگاري يك اثر اعتقادي ندارند،و مي گويند، اثر بايد در زمان خودش شنيده شود و محبوب باشد.

به عنوان مثال ترانه ي حسين گل و گلاب، در زمان خودش هم شايد انتظار نمي رفت،به اين ماندگاري دست يابد. آلبوم جديد فريدون، با هدف و رويكردي جديد و با درك صحيح ايشان از موسيقي ساخته و پرداخته شده

است.آسرايي شعر را خوب مي شناسد،و داراي تفكر مستقل اجتماعي است كه اين خصوصيت امروزه در بين خوانندگان كمتر يافت مي شود .

فريدون نزديك به ۵دهه از عمر خود را سپري كرده و با تجربياتي كه در اين سال ها اندوخته و دانشي كه نسبت به كلمات و شعر دارد، به انتخاب اشعار و نوع موسيقي خود مي پردازد.

از نظر بنده، هنرمند واقعي كسي است ، كه مردم بتوانند، در صدا،موسيقي، و قلم او خودشان را پيدا كنند. يك نكته حايز اهميت، اين است كه، نبايد تصور كرد يك خواننده، بايد هميشه به يك صورت بخواند،و يا با يك سليقه ي يكنواخت به انتخاب ترانه و موسيقي بپردازد، يك جامعه،مخاطب كالاهاي لا يتغير يك خواننده نخواهد بود.

و باز هم تاكيد مي كنم ،قضاوت در مورد ماندگاري و اقبال يك اثر مستلزم گذشت زمان است.

فريدون آسرايي در مورد اين آلبوم افزود : آلبوم خاطرات گم شده نوعي از زندگي من است و بيان گر احساسات و خاطرات من در واقع ميباشد . تلاش شده در اين آلبوم با تمامي مخاطبان ارتباط برقرار شود و برعكس تمامي آلبوم ها كه در قطعه اول آهنگ تند قرار داده ميشود در اين آلبوم قطعه آرام جا داده شده است .

سعيد صادقي علت مشخص نشدن زمان دقيق انتشار آلبوم را صرفا جهت بد قول نشدنش در زمان انشار بيان داشت و افزود اين آلبوم قرار بود در ارديبهشت منشر گردد كه به دلايلي به اواخر خرداد موكول گرديد و در آن زمان هم اين اتفاق عملي نشد.

منبع: cinemarooz.com

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

نشست رسانه اي آلبوم خاطرات گم شده با صداي فريدون




پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج