۴۲۰۴۳۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

«پیدا کردن دوری» دومین فیلم پر فروش سال

دکتر استرنج» که از یکسری داستان های کمیک بوکی با همین نام اقتباس شده و اولین ورسیون بلند سینمایی از روی آن است، این هفته اضافه بر صدرنشینی در آمریکای شمالی در ۵۳ کشور و بازار و منطقه مختلف نیز مجموعاً ۷/۱۱۸ میلیون دلار پولسازی کرد تا پس از ۱۳ روز نمایش ۲۴۰ میلیون دلار در سایر قاره ها و با احتساب آمریکا روی همرفته ۴/۳۲۵ میلیون دلار سودسازی کرده باشد و البته پرفروش ترین فیلم این هفته جهان باشد.

روزنامه بانی فیلم: دکتر استرنج» که از یکسری داستان های کمیک بوکی با همین نام اقتباس شده و اولین ورسیون بلند سینمایی از روی آن است، این هفته اضافه بر صدرنشینی در آمریکای شمالی در ۵۳ کشور و بازار و منطقه مختلف نیز مجموعاً ۷/۱۱۸ میلیون دلار پولسازی کرد تا پس از ۱۳ روز نمایش ۲۴۰ میلیون دلار در سایر قاره ها و با احتساب آمریکا روی همرفته ۴/۳۲۵ میلیون دلار سودسازی کرده باشد و البته پرفروش ترین فیلم این هفته جهان باشد.
«پیدا کردن دوری» دومین فیلم پر فروش سال

یکی از کشورهایی که «دکتر استرنج» این هفته در آن به نمایش درآمد، چین بود که ۳/۴۴ میلیون دلار را به حساب سازندگان آن واریز کرد و این از بالاترین شروع اکران هایی بود که یک فیلم ساخته شده توسط کمپانی والت دیسنی (و مارول) در این کشور پهناور و بسیار پر جمعیت شرق آسیایی داشته است. به واقع فقط دو فیلم این استودیو هستند که آغاز اکران های پر پول تری را در چین تجربه کرده اند که «انتقامجویان: عصر اولترون» و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» بوده اند. در برزیل «دکتر استرنج» شروع اکرانی ۹/۷ میلیون دلاری داشت و در روسیه به ۴/۱۵ میلیون دلار رسید. کلاً «دکتر عجیب» تا این لحظه از ریتم فروش فیلم های کمیک بوکی دیگری مثل «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، «مرد مورچه ای»، «نگهبانان کهکشان» و «تور: دنیای تاریک» در بدو نمایش شان جلو است.

ادامه موج فروش کارتون ها

«Trolls» کارتون جدیدی که کمپانی های دریم وورکز و فاکس با همراهی یکدیگر راهی پرده های سینمایی جهان کرده اند، این هفته در قاره ها و مناطق اروپا، آمریکای لاتین، آسیای شرقی، شمال آفریقا و اقیانوسیه باز هم فروش قابل توجهی داشت و حالا پس از ۳ هفته اکران بین المللی ۱۰۴ میلیون دلار پول به بار آورده است. «Trolls» به واقع ادامه دهنده موج فروش زیاد انیمیشن ها در سطح جهان طی سال ها و ماه ها و هفته های اخیر است که کمتر به توقف خورده و به طور مستمر ادامه داشته است.

اوضاع نامساعد بن افلک

«حسابدار» فیلمی جنایی که پنجمین هفته اکران بین المللی اش را تجربه می کند این هفته آمار کلی اش را در کشورها و قاره هایی به جز آمریکای شمالی به رقم ۵/۳۸ میلیون دلار رساند و با احتساب فروش آمریکایی اش به حدود ۱۱۰ میلیون دلار رسید که البته برای فیلمی که ۴۴ میلیون دلار هزینه تولید آن بوده، رقم بالایی نیست و حتی پایین هم محسوب می شود. هنرپیشه اصلی این فیلم بن افلک است که برادران وارنر کمپانی سازنده آن روی حضور او به عنوان عاملی پولساز حساب باز کرده بود اما افلک نتوانست خواسته های این کمپانی قدیمی فیلمسازی هالیوود را لااقل در مورد این فیلم خاص برآورده کند.

ماهی فراموشکار متوقف نشدنی است

در میان فیلم هایی که مدتی قابل توجه از اکران شان می گذرد و همچنان می فروشند، «پیدا کردن دوری» همچنان در حال افزودن بر آمار و ارقام خود است. این فیلم این هفته نیز ۸/۱ میلیون دلار در سطح جهان فروخت تا ۰۲۴/۱ میلیارد دلاری و تبدیل به دومین فیلم پر فروش سال رو به اتمام ۲۰۱۶ شود. این فیلم که دنباله ای بر «پیدا کردن نمو» کارتون بسیار موفق سال ۲۰۰۴ جهان به شمار می آید، متمرکز بر ماهی شیرین و آبی رنگی است که دچار فراموشی شده و حافظه اش فقط ۱۰ ثانیه پا برجا است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج