۴۲۰۵
۱۶۶ نظر
۵۰۲۶
۱۶۶ نظر
۵۰۲۶
پ

از دست کسی کاری بر نمی آِید...

تمام جنجال‌هاي بازگشت گلشيفته فراهاني به ايران

خبر بازگشت گلشيفته فراهاني به ايران و بازي در فيلم جديد محسن محسني‌نسب اين‌قدر عجيب و غريب بود كه همه به آن واكنش نشان دادند و هر كس از هر طرفي به اين موضوع پرداخت.

تمام جنجال‌هاي بازگشت گلشيفته فراهاني به ايران


تمام جنجال‌هاي بازگشت گلشيفته فراهاني به ايران

خبر بازگشت گلشيفته فراهاني به ايران و بازي در فيلم جديد محسن محسني‌نسب اين‌قدر عجيب و غريب بود كه همه به آن واكنش نشان دادند و هر كس از هر طرفي به اين موضوع پرداخت. حتي در گفت‌وگوي خبري جواد شمقدري سوال و جواب‌هاي خبرنگاران در اين رابطه به جنجال كشيده شد. مصاحبه تند بهزاد فراهاني، پدر گلشيفته و جواب رد به پروژه محسني‌نسب هم از خبر‌هاي داغي بود كه در اين چند وقت باعث شعله‌ور‌تر‌شدن موضوع شد. براي آن‌كه در جريان كل ماجرا قرار بگيريد اين مطلب را از دست ندهيد.


تمام جنجال‌هاي بازگشت گلشيفته فراهاني به ايران

محسن محسني نسب: گلشيفته پيشنهاد ما را رد كرد

من خطاب به آقاي سجاد‌پور نامه نوشتم و خواستم نظر خودشان را درباره حضور گلشيفته فراهاني اعلام كنند و ايشان موافقت ضمني‌شان را اعلام كرد. قبلا هم مسئولان ارشاد اعلام كرده بودند با برگشتن و كار گلشيفته مشكلي ندارند و در‌هاي وطن به روي او باز است اما وقتي مدير توليد ما با ايشان تماس گرفت ايشان خودشان دوست نداشتند به ايران بازگردند و در همان ابتدا پيشنهاد مارا رد كردند. البته من تعجب مي‌كنم چرا آقاي سجاد‌پور صحبت‌شان با من را تكذيب كردند چون من هم كتبا و هم شفا‌ها با ايشان مذاكره كردم. متأسفانه آمدن خانم فراهاني به ايران و بازي ايشان در فيلم‌مان بازي كند تا وقتي خودش راضي نيست كاري از دست‌مان بر نمي‌آيد.در فيلم ما منتفي است و چه من و چه كارگردان ديگر اگر دوست داشته باشيم.


تمام جنجال‌هاي بازگشت گلشيفته فراهاني به ايران

جواد شمقدری: در اين يك سال و نيم شرايط تغيير كرد

من در دوره مسئوليتم يك بار درباره گلشيفته فراهاني گفته بودم كه مي‌تواند برگردد. در آن مقطع اين امكان وجود داشت ولي بعدا اتفاق‌هاي ديگري افتاد. ممكن است من ۲۰ سال پيش به كسي راي داده باشم اما الان قبولش نداشته باشم. در اين يك سال و نيم شرايط تغيير كرد و ديگر مشكل گلشيفته فراهاني در حوزه اختيارات ما نيست. به تازگي هم شنيده‌ايم اين بازيگر در فيلمي در كردستان بازي كرده كه صحنه‌هاي مناسبي ندارد که در این صورت بعید است خود جامعه بازیگری علاقه‌اي به حضور ایشان داشته باشد.


عليرضا سجاد‌پور در گفت‌وگو با ايده‌آل

برگشت خانم فراهاني دست ما نيست

عليرضا سجاد‌پور، مدير اداره نظارت و ارزشيابي وزارت ارشاد اسلامي در مصاحبه‌هاي مختلف عنوان كرده بود كه هر نقل قولي از ايشان درباره گلشيفته فراهاني را تكذيب كرده و براي صحت هر خبري استعلام از خودشان را شرط دانسته بودند به همين دليل با ايشان تماس گرفتيم و مثل هميشه در عين شفافيت به سوال‌هاي‌مان پاسخ دادند.
  • آقاي سجادپور خبر بازگشت گلشيفته فراهاني را تائيد مي‌كنيد؟
نه به هيچ‌وجه اين خبر را تائيد نمي‌كنم و به دليل رفتارها و فعاليت‌هاي اخير ايشان، ديگر بازگشت و اجازه كارشان دست ما نيست و نهاد‌هاي مربوطه بايد اجازه فعاليت شان را در سينما صادر كنند.
  • نهاد‌هاي مربوطه يعني كجا؟
بخوانيد «حراست»
  • اگر اجازه بازگشت ايشان فقط دردست اداره خودتان بود نظر‌تان چه بود؟
با توجه به رفتارهاي اخيرشان من هم موافق نيستم و مصلحت نمي‌دانم گلشيفته فراهاني دوباره به‌عنوان بازيگر سينماي ايران به فعاليت بپردازند.
  • آقاي بهزاد فراهاني در گفت‌وگويي اعلام كرده‌اند، فقط درصورتي حاضرند به دخترشان اجازه بدهند كه دوباره به سينما برگردد كه از ايشان و گلشيفته عذرخواهي شود نظرتان در اين باره چيست؟
من درباره مصاحبه‌هاي ايشان و اصولا نقل قول‌هاي ديگران حرفي ندارم.


تمام جنجال‌هاي بازگشت گلشيفته فراهاني به ايران

بهزاد فراهاني: بايد از من و گلشيفته عذرخواهي شود

‌به هيچ عنوان خبر بازگشت خودم را تائيد نمي‌كنم زيرا گلشيفته بدون اجازه من حتي آب نمي‌خورد جالب است من كه پدر گلشيفته هستم اين خبر‌ها را نمي‌شنوم ولي اين خبر‌ها به گوش شما خبرنگاران مي‌رسد باز هم مي‌گويم كه اين خبر كذب محض است و تا زماني كه شرايط براي بازگشت گلشيفته فراهم نباشد صلاح نمي‌بينم كه بازگردد فقط در شرايطي اجازه مي‌دهم گلشيفته به ايران بازگردد و كار كند كه از من و گلشيفته عذرخواهي شود و اتهاماتي كه به او زدند برطرف شود. هرچند او به تازگي قرارداد جديدي براي بازي در يك فيلم امضا كرده است و نخستين فيلمش در فرانسه در حال اكران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      حالا خیلی تحفه بود؟ این همه بازیگر داریم همشون که چلاق نیستند بخواهیم منت گلشیفته رو بکشیم
      اگه یه عذر خواهی درست و حسابی کرده بود حالا یه چیزی

      پاسخ ها

      • حسام

        فقط میتونم بگم متاسفم

      • بدون نام

        گلشیفته سرورته

      • محمد

        گلشیفته رو واسه بازیش نبردن هالیوود واسه برهنگیش بردن

      • مهمان

        واقعا باهات موافقم

    • ali

      بره هر جا تا حالا بوده همون جام بمونه
      اول اینارو باید طرح بزارن جمع کنن

    • 2m

      ھمین خانم خدای بازیگری است و لیاقت بیشتر از اینا رو دارد ھیچ بازیگری در ایران در حد گلشیفتە نیست باید خیلی نوکری کنیم کە برگردد لیاقتش ھمان ھالیود است .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این گلشیفته است که باید عذرخواهی کند. تازه، برگردد خیلی هم برایش بد نمی شود.

      • بدون نام

        شما که میگید لیاقتش هالیوده آیا میدونید که در اونجا باید چقدر خودش رو حقیر کنه تا فقط و فقط بهش اجازه بدن که نقش یه سیاه لشگر رو بازی کنه؟

    • محمد کاظم جلالی

      با سلام
      آیا اگز کسی شما و دیانت و ارزشهای شما را به تمسخر گرفت باز هم او را اصلا داخل آدم حساب می کنید

    • ali

      همه حال و حولاشو اونجا کرده حالا که سیر شده می خوات بر گرده برو همونجا که بوده به همون کاراش ادامه بده نکنه هونجا بیشتر بخوانشد!

      پاسخ ها

      • ناشناس

        کلا اونایی که اونورن همینطورن عشق و -حالشونو میکنن بعد که یکنواخت شد باز یاد وطن میفتن و مثل این خانوم دست از پا درازتر برمیگردن.اگه خیلی استعداد داشت چرا اونجا گل نکرد تو 2 تا فیلم مسخره بازی کرد .

      • بدون نام

        aaaaaa

    • شهرام

      با سلام
      من خیلی اتفاقی این مطلب شما و سایت شمار رو خوندم
      در واقع برام ایمیل شده بود ، میخواستم بگم که سایت شما خیلی کلاسش پائینه و نظراتی رو هم که دیدم خوانندگان دادن خیلی در حد پائین بود ، واقعاً این سایت شما خوانندگانش هم باید همین ها باشن

    • نوشين

      اين نظر ها نظرهاي يك سري آدمهاي عقده ايست چون آزاد بازي كرده دليل بر فاسد بودن نيست از نظر من اين خانم بازيگر خيلي خوبي است و حق دارد دوباره به ايران بر گردد.

      پاسخ ها

      • Reza ya

        تو خود آمریکا علیه ارزش اشون حرف بزنی درینگ درینگت می کنند

      • مهمان

        بی خود کرده که برگرده.رفته ابروی هر چی ایرانی رو برده حالا برگرده؟اصلا برگرده که چی بشه؟

    • بدون نام

      لیاقت گلشیفته جایی است که قدر هنرش را بدانند.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اگه هنرمند بود همونجا میخاستنش.نه که حالا که کسی نمیخادش برگرده سراغ پولای اینور.

      • مهمان

        اخه تو ایرانییی؟

    • ناشناس

      کسی که کشورش رو به خاطر بازی تو یک فیلم ترک می کنه بهتره که همونجا بمونه و دیگه پاش و تو ایران نذاره ...فکر نمی کنم اگه برگرده دیگه کسی بهش اهمیت بده...

    • farzad

      گلشیفته گل سر سبد هنر ایران است و بالای سر ما جا دارد

    • ناشناس

      با سلام
      من یکی از افرادی بودم که عاشق بازی این خانم بودم ولی وقتی شنیدم رفت خیلی ازش بدم اومد.به خاطر بازی با دیکاپریو ایران و ترک کرد.فکر نمی کنم اگه برگرده کسی بهش اهمیت بده...

    • آرزو

      این حرفا اصلا حق گلشیفته نیست خیلی قبل اون رفتن خیلی کارا ها هم کردن ولی کسی جلوشونو نگرفت
      گلشیفته حق انتخاب داره هرجور که دلش بخواد. ما هم حق نداریم اونو از وطنش بیرون کنیم ما که خدا نیستیم اونم جرمی مرتکب نشده.گلی جان دوستت دارم

    • ناشناس

      فقط ادمهاي عقده اي مي توانند چنين نظرهايي داشته باشند اگر خودشان جاي اين خانم بودند نمي رفتند؟ چه براي پول چه براي يادگيري هرچه بيشتر چه براي اينكه ما هم به عنوان يك ايراني در هر كجا ميتوانيم سالم و درست باشيم ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه ی جان و تنم , وطنم وطنم وطنم وطنم ...

      • بدون نام

        miraftan... vali.... khofroshi akhe!

    • بیطرف

      باسلام.
      ای کاش یادبگیریم که به هم احترام بگذاریم واگر نظری مطابق باسلیقه مانیست به هم توهین نکنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        like

    • محمد

      من فکر میکنم هر کس نسبت به بینش و اگاهی خود نسبت به مسایل نظر میدهد و ازاد است که اظهار نظر کند پس برچسب زدن چیزه خوبی نیست .به نظر من شخص به تنهایی مهم نیست انچه مهم است نیت و قصدو مقصود اوست که بیان میکند خوب است و یا بد .باز این هم در نظر اشخاص متفاوت خواهد بود . پس اگر در این چنین موضوعاتی وارد نشیم بهتره .چون کشور قوانین خودش را دارد و میتواند تصمیم مناسب بگیرد . نظرات ما کار را برای او پیچیده میکند .

    • maryam

      من با موافقا موافقم...
      بیطرف هم درست گفت
      به هر حال تا وقتی که ماها خودمون چشمه دیدنه پیشرفته پرورده های ایرانمونو نداشته باشیم و نخایم که اونا ماله ما باشن و انقدر بهشون اعتماده به نفس بدیم که دیگه احتیاج به بیگانه ها نداشته باشند همین میشه که جهان سوم باشیم و هرچی قدرته نصیبه بیگانه بشه اونم چرا چون ایرانیایی که یه زمانی تو این خاک بودند و ارزششو ندونستن و رفتن اونجا هو انقدر تحویلشون گرفتن و اونا هم با تواناییهاشون قدرتو به دست گرفتن...گلشیفته هرکاری کرد دلیلش فقط وفقط خوده ما بودیم که اونو راندیم و قدرشو ندونستیم ولی اون مطمئنا مثله هر ایرانیه دیگه نمیتونه دوریه وطنشو تحمل کنه و بخاطره خودشم که شده میخاد برگرده... چرا این توانایی ها باید برن و نباید همین خاکه خودمونو اباد کنند....دلیلش پیشه خودمونه...

      پاسخ ها

      • ناشناس

        قدر چیو ندونستیم اون اینجا تحویل گرفته شد اگه میموند پول پارو میکردچون تو سن خودش تو سینما تک بود ولی مغرور شد فکر کرد همه جای دنیا اینطور میخانش و نفهمید سینمای هالیوود یه چیزای دیگه ای هم میخاد.ولی رفتارش و حرفاش اصلا خوب و درست نبود و خیلیا رو از خودش ناامید کرد حتی اگرم برگرده فکر نکنم مثل قبل بشه.

    • ناشناس

      من هم بانظر مریم موافقم.چرا که ما خودمونو و هنر پیشه هامون را ارزشی براشون قائل نیستیم همیشه جلو چشممون را نگاه نمیکنیم

      پاسخ ها

      • ******

        نمیدونم چرا در ایران ما فقط فوتبالی ها و هنرپیشه ها بحث برانگیزند .
        این همه مسائل ارزشمند دیگه هست که حتی ما بهشون فکر هم نمیکنیم .
        بابا تا حالا که این بازیگرا رو گذاشتن رو چشماشون چه گلی جز بی ابرویی به سر ایرانی زدن .
        ول کنید این حرفای بچه گانه رو .
        هرچیزی در جای خودش ارزشمند هست نه بیشتر از گلیمش .

      • من

        گلشیفته ماهی 100تا هم که درامدش باشه نباست مملکتشو خودشه بده به اجنبی اجنبی که قاتل جانبازیه که 25 ساله رو تختش فقط میتونست نفس بکشه

    • الی

      من عاشقشم کاش برگرده

    • sasan

      هر چند بازی خوبی داشتند اما حالا خیلی از ارزشها را زیر سوال بردند نبودشون بهتر از بودنشونه

    • poneh

      سلام اینقدر سری و ناعادلانه قضاوت نکنید خانم گلشیفته هنرمند خوبی بودند و هستند امیدوارم هرجا که هستند موفق باشند .

    • بدون نام

      رفت آن ور دنيا حالش كرد و حالا اومده پولش از ما مي خواهد

      پاسخ ها

      • مریم

        واقعا براتون متاسفم که اینقدر بی فرهنگی که بخه خودت اجازه میدی در مورد یک آدم موفق اینجوری قضاوت کنی .

      • امين

        موفق؟!!!!!
        بازي تو فيلمي مثل Si tu meurs, je te tue كه درجه 4-5 فيلمهاي فرانسه رو داره موفقيت ميگيد شما؟
        آره، شايد از نظر شما موفقيت باشه...

    • سحر

      گلشیفته باعث افتخارکشورمونه.هرکسی نمیتونه بره توی هالیوود فیلم بازی کنه.باید بهش افتخارکنیم

    • ژوبین

      دوستان در این شکی نیست که ایشون هنرمند قابلی هستن بخصوص تو فیلم " میم مثل مادر" هنر خودشون رو کاملا به عرصه آوردن، شکی نیست، اما این هم نمیشه قبول کرد که ایشون به هر دلیلی بلند شه بره خارج از کشور و . . .
      اما امیدوارم موفق باشند

    • حسن

      واقعا دیگه این کشور بی قانون شده...برای چنین کشوری بسیار باید متاسف شد ...که بازم دنبال شخصیتهای ضد انقلابن

    • بدون نام

      اه بابا یه نخبه دیگه روی نخبه های دیگه مگه چی میشه اینهمه نخبه از ایران رفتن چی شده که فقط جا برای چن تا جوون دیگه وا میشه که خودشون مطرح کنن!!!

    • یک ایرانی

      ااااااخه کجای این خانم نخبه است

    • فلورا

      من به هيچ وجه كسي كه خودشو در معرض ديگران قرار ميده و بي عفتي رو هنر مي دونه قبول ندارم هنر بايد اصيل باشه و اصيل بودن هر فرد در سالم بودنشه ، افراد خودشيفته اي كه به ديگران انگ عقده اي و بي كلاسي مي زنند بدونند كه كلاس داشتن منافات با بي بندو باري و ارزش نگذاشتن به ارزش هاي عرفي و ديني كشور ايران دارد.

      پاسخ ها

      • یه دختر

        کاملا درسته
        کاریکه خانوم گلشیفته کرد خلاف ارزشهای عرفی ما و سینمای ایران بود..و به همین دلیل همه ناراحتیم

    • مینا

      قبلاً خیلی به گلشیفته و بازیهایش علاقه داشتم . او در دامن این ملت پرورش یافته بود و بازیگر بزرگی شده بود . و امروز تحت تاثیر بزرگ بینی دچار غرور کاذب شد و حربه دست یکسری از دشمنان ملت و ایرانمان شد . فکر می کنید برای بازی هائی اینچنین دیگر بازیگر قحط بود . چرا فقط او انتخاب شد . چون بهتر می توانست ارزشها و آرمانهایمان را به تمسخر بگیرد . نمی دانم چه فکر کرد . درست است که استعداد داشت ، ولی همین میخکوب شدن من و شما در روی صندلیهای سینما به او فرصت داد که در عرصه سینما جولان دهد . بنظر من باید او همانجا بماند و برای همانها بازی کند . من که بازی او در هالیوود اصلاً نپسندیدم .

    • mohamad

      nemidoonam chera in barname sazane iran donbale hashiye hastan .in hame bazigare khoob o ali darim bazam donbale chizayi ke nadaran miran

    • سپیده

      من ازصمیم قلبم برای گلشیفته فراهانی آرزوی بهترین هارو دارم چون هرچه موفق ترباشه باعث افتخار ایران و ایرانی میشه.

    • ناشناس

      خودش هم نفهمید چه کار کرد تو فیلمی که بازی کرد که جامعه ایران به مسخره گرفت. نمی دونم تا چه حد در مورد فلسفه ای که پشت فیلمش بود می دونید ولی من 3 بار نقد فیلمش از کار گردانش دیدم واقعا به عنوان یک ایرانی بهم بر خورد ولی گفتم که گلشیفته خودشم نفهمید چیکار کرد.

    • بی حوصله

      متاسفانه همگی درمورد زندگی خصوصی این هنرمند ابراز عقیده بی مورد میکنند ما فقط مجازیم در مورد بازیگری هنرمندان ابراز عقیده کنیم ولا غیر .. به هیچکس مربوط نیست که در زندگی شخصی اش چکار میکنه و اگه مشکلی داریم سینما نریم.

    • TAMILA

      خود گلشیفته گفته بود من از حجاب متنفرم پس حقشه که ایران راهش ندن

      پاسخ ها

      • STAR

        KHOB MOTANAFERA KE BASHE,KHELI HA MOTANAFERAN MESE MAN.

    • zz

      از اون اول که این خانم تو فیلمای مختلف بازی کرد بازیهاشو دیدم اما نپسندیدم حتی اون فیلمی که تو هالییود بازی کرد

    • mohammad

      کی ما یاد میگیریم توهین به همدیگه نکنیم؟
      نظر داری محترمانه بگو چرا حمله میکنی؟

    • شاهین

      گلشیفته فراهانی هر چی که باشه فرزند این آب و خاکه مثل همه شما اما بعضیها یه جوری حرف میزنند، انگار معصومند اگر دروغ رنگ داشت ،ده ها رنگین کمان در دهانها نطفه می بست و کمیاب ترین رنگ قطعا رنگ سفید بود و اگر گناه وزن داشت کسی را یارای قدم برداشتن نبود و شاید من کمر شکسته ترین شما بودم

    • ناشناس

      عزيزان دين را به چي ميبينيد؟فقط حجاب!خيلي راحت تهمت ميزنيد زير پرچم دين سينه ميزنيد واصول اخلاقي رازير سوال ميبريد؟ماهزار سال ديگه هم با اين طرز تفكر جهان سومي هستيم من افتخار ميكنم كه گلشيفته كنار بازيگر بزرگي مثل ديكاپريو بازي كرد

      پاسخ ها

      • STAR

        VAGHAN ADAM AGHELI HASTI..

    • ناشناس

      شاهين جان از تشبيه قشنگت لذت بردم وخوشحالم جوانهاي گلي مثل شما به دور از افكار مسموم وآلوده والقايي وجود دارند بهت افتخار ميكنم همانطور كه به گلشيفته وتمام كساني كه نام ايران را مطرح ميكنند افتخار ميكنم

      پاسخ ها

      • امين

        نام ايران رو افرادي مثل دكتر حسابي مطرح كردند كه به نفع مملكت ما بود نه اين خانم كه...

    • you

      chi koja ki yak mosht adame oghdehei va nadan va az khoda bi khabar keh khodeshan az pa ta farghe saresha be gonah alodeh ast baraye digaran ta aine taklif mikonand khanome farahani ham iinno midoneh!!!!!!!!

    • امين

      من با اين خانم مشكلي نداشتم و بهش حق ميدادم انتخاب كنه، بره يا بمونه ولي وقتي جندتا از عكساشو تو يه مجله نيمه پورن ديدم و مصاحبه ايشون رو خوندم واقعا ازش متنفر شدم، ايشون گفته تو ايرون خانما حجاب دارن تا جلو شهوت آقايون رو بگيرين، خوب خانم نيمه محترم اگه شما كه از شهوت مرد ايراني حراس اري چرا رفتي تو مجله پورن عكس چاپ كردي(البته عكسها مشكلدار نبودن)

    • آرام

      به خانم فراهانی بگین طبق گفته خودتون وقتی
      ازحجاب متنفری پس به درد همون بی بندوباریها
      وهمون مجله فاسد اروپایی می خورین . شما
      اصلا" گزینه خوبی برای سینمای ایران نیستید.

    • KIAN

      ببینید که ما چقدر سطحمون پایینه که به مانکن شدن و بازیچه ی دست چند تا شهوت پرست خارجی شدن می گیم پیشرفت وطن فروشی شده پیشرفت متآسفم برای این خانم و همه دوست دارانش عروسک خیمه شب بازی شدن چند تا سیاستمدار خارجی شدن پیشرفت نیست ذلته

    • مسافر

      توی ایرانی که شرط اصلی هنرپیشگی زن رو زیبایی ظاهری میدونیم باید هدیه تهرانی بعد از پا توی سن گذاشتن (علی رغم افزایش تجربه) واپس رانده بشه . گلشیفته به لحاظ بازیگری بی نظیر نیست و در حد خودش در ایران بهش توجه شده . در حالیکه هزاران امثال خودش بودند که میتونستند حرفه ای تر بازی کنند (فقط زیبایی ظاهری لازم رو نداشتن ). بازیگری در سینما بیش از آن که استعداد بخواد نیاز به زمینه های دیگری در ایران داره . به نظر من اگه برای هر کس دیگه ای هم ( یا بهتره بگم اگه برای بسیاری از فراد دیگه هم ) همین زمینه ها رو آماده کنی بازیگر قابلی میشن. گلشیفته از موقعیت خودش سو استفاده کرد و به طمع شهرت بیشتر راهی فرنگ شد اما حالا سرخورده شده .
      ضمنا بنده اصلا نه متعصبم و نه طرفدار آنچنانی . خودم هم تحصیلات تکمیلی رو در خارج از کشور گذروندم . اینها رو داخل پرانتز گفتم که فکر نکنید هر کس افکارش یه جاهایی اشتراک داره آدم متحجر و عقب افتاده اییه و اگه در جهت اهداف سیاستهای بیگانه باشه روشنفکر تلقی بشه.
      با تشکر

    • بدون نام

      اين زن نامسلمان حق برگشت به كشور ايران را ندارد

    • بدون نام

      خیل مسخرس باید دید دیانت شما چیست که به مسخره گرفته شده.خیلی زشت است که نسبت به عقاید همه مردم حق مالکیت دارند برای نظر هیچ کس ارزشی قائل نیستند . به نظر من گلشیفته جواهری بود که از دست رفت

      پاسخ ها

      • asieh

        nazareto vase khodet negah dar.

    • س.ج.ذ

      سلام
      با احترام به نظرات بعضی از دوستان" در خبره بودن در بازیگری خانم فراهانی با توجه به اثار ایشان در فیلمهایی چون اشک سرما و ... شکی نیست و ایفا هنر هد و مرز نمیشناسد و خانم فراهانی نیز خود را از این قائده مجزا ندیدند لیکن بدانیم هنر در مملکت ما معقوله کلیشه ای و دستمایه سیاست ماست و از رسالت اصلیش باز مانده نباید عقب ماندگی فرهنگی خودمان را با فوران ذوق هنری بازیگرانمان همپوشانی کنیم.

    • mohammad

      وااااا تا حالا فرار مغز ها مد بود داره چه بلایی سر ما مباد که این آدمایه مثل این خانوم واثه برگشتن ناز می کنه اوه اوه بهش بگین دیگه ایران جای این خانوم نیست

    • کیان

      این خانوم توی ایران این قدر ازادی داشت که تصمیم موندن بگیره یا بره حالا هم برا برگشتن هیچ مانعی نیست ولی باید از همه زن های با غیرت ایرونی و مردای با فرهنگ و خانواده دوست ایرانی معذرت بخواد چون توهینی که این خانوم به ملت ایران کردند چیز کمی نیست که بشه بسادگی ازش گذشت اگه این خانوم دوست دارن که از هر نوع ازادی برخوردار باشن بهتره که همون جا بمونن تا مردای ایرونی بهشون حمله نکنن

    • ایران وطن

      فقط بلدید شب و روز ای ایران ای مرز پر گهر رو پخش کنین و با خودتون زمزمه کنین.بابا ایران که مال به نفر نیست.این خانم هر کی می خواد باشه تا ایران بود که باهاش بد رفتار کرد.نیومد که نیومد،از کی بهتر بود که رفت، می خواست از کی بهتر بشه.

    • سارا

      هر کسی حق داره برا زندگیه خودش خوب یا بد تصمیم بگیره
      در هر حال من برا هنر این خانوم واقعا ارزش قائلم

    • متین

      چرا خیلیا مخالف پیشرفت یک هنرمند هستن چرا حق نداره در سطح جهانی مطرح بشه بعدشم بازیگری تو خون گلشیفته هست همانا که خونواده ای هنرمند داره پدرش بهزاد و خواهرش شقایق،پس میتونه واسه پیشرفتش تلاش کنه چه وطن چه خارج وطن

    • read

      آرزوی موفقیت دارم براشون

    • سارا

      هرچی هست به خودش مربوطه.بعضی ازشماها چرا اینقدر بی منطقین واقعا؟؟
      هرکی اختیار خودشو داره اگه هم بخواد برگرده برمیگرده.تمام.

    • بدون نام

      من نمیدونم معنی آزادی تو ایران چیه؟گلشیفته فیلم سکسی بازی نکرده که نظرای بی ربط میدین.اتفاقا این اصل بازیگری که بتونه با هر هنر پیشه ای و تو هر کشوری فیلم بازی کنه ولی به هر حال من جای اون بودم بر نمی گشتم .

    • عليرضا

      به نظر من که اکتر نظر دهندگان نظرات رو خوندن و به هم جواب دادن نه مطلب رو اولا . خانم فراهانی درخواست بازگشت رو نکرده بلکه از ایشون درخواست شده دوما ایشون تو سینمای ایران با فیلم هایی که بازی کرده بود نو آوری رو نشون داد حالا به کسی ربطی داره که ایشون برای موفقیتش از ایران رفته ؟ (( در کل من نیومدم از ایشون دفاع کنم فقط نظرم رو مطرح کردم))

    • رضوان

      مگه این همه بازیگر هالیوودی میرن توی کشورهای مختلف بازی میکنن به کشورشون خیانت کردن ؟ باید افتخار کنیم که چهار تا خارجی هنرمندهای مارو آدم حساب کردن و پاشون به فیلم های معروف رسید . اگه هنرمند نبود نمیخواستنش اونجا هم . واقعا واسه تمام کسایی که دارن نظرات چرت و پرت میدن متاسفم.

    • یه بنده خدا

      من نمیدونم چی بگم اما فقط اگر از سوی ایرانی بودن و فرهنگ ایرانی اگر این موضوع را بررسی کنیم تا به امروز همه ی مردای ایرانی نسبت به ناموسشون غیرتی بودن این خانم آبروی همه ی مردهای ایرانی و غیرت زبان زدشون رو برد زیر سوال پیشنهاد میکنم یه جستجویی تو اینترنت انجام بدین دقیقا همین تگ رو جستجو کنید "نقد سریال لاست دکتر عباسی"آقای دکتر تو اون فیلم قشنگ بررسی میکنه که این خانم چه خیانتی به خاک و وطنش با بازیه مزحک و ضعیفش توی اون فیلم body of lie انجام داد در هر صورت من به شخصه اون رو فرزند این وطن نمیدونم و به چشم یه خائن به ایشون نگاه میکنم میدونم خیلیا از حرف های من خوششون نمیاد اما دوستان توصیه میکنم ابتدا تحقیق کنید و بعد موضوعی رو بپذیرید و یا جتی از کسی طرفداری کنید
      در پناه حق
      مخلص همه ی بچه های ایران زمین هم هستم

      پاسخ ها

      • GHAZAL

        VAGHAN KHOSHA BE HALE ZANAYE IRANI KE MARDASHON IN GHAD GHEYRAT DARAN DAR HALIKE AMARE TAJAVOZ BE DOKHTARA DARE HEY BALA MIRE...

    • داود

      گلشیفته جان برو حالشو ببر با همون بروبچ هالیودی
      چیکار داری با احساسات مردم بازی میکنی
      تو از دید مردم ایران یه خود فروخته هستی که اعتقاداتش رو واسه امیالش گذاشت زیر پاش

    • بهزاد

      با سلام به تمام دوستان
      ضمن احترام به نظر همه , به نظر من بحث هنر یه چیزه و بحث قضاوت در مورد شخصیت یک نفر یک چیز دیگس . من یه نکته برام مهمه اونم اینکه اگر من بجای ایشون بودم آیا تونستم از هویت واصالت ایرانی بودنم دفاع کنم و یا اینکه بر عکس تخریبش کردم. (به هر حال یه جورایی نماینده مردمم هستم دیگه نیستم؟)

    • رضوان

      ادمین محترم واست متاسفم که هرجای نظرات رو که دوست داری سانسور میکنی هرجا رو که دوست داری رو میذاری . اگه نظرات رو باز کردی که همه نظر بدن باید بذاری آزادانه این اتفاق بیفته نه اینکه طبق میل شخصی شما باشه

    • mostafa

      واقعا حیف شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • مریم

      با سلام
      به نظر من این خانوم ارزش این همه بحثو نداره.مهم اینه که این خانوم برنمیگرده اگه برگرده که ایشالله برنمیگرده اولا متاسفم واسه کارگردانیکه اونو دعوت به کار کنه دوم واسه کساییکه وقت وهزینه میکنن واسه دیدن فیلمش
      مرسی

    • محمد

      دوستان عزیز دقت کردید چند نفر برای این موضوع نظر داده اند در صورتی که ما میتوانیم این وقت گرانبها را برای سازندگی کشور برداریم تا اینکه برای تفرقه و نزاع .

    • ایرانی

      خانم گلشیفته فراهانی شما کسی بودید که میم مثل مادر رو اونجور هنرمندانه بازی کرده بودید که رسول ملاقلی پور از زیبایی بازی شما در اون صحنه معروف به گریه افتاد,چی شد که از اونجا به جایی رسیدید که فکر کردید همه مسئولین تو کشور با شما دشمنند و این فقط شمایید که میفهمید چه کاری درسته چه کاری غلط؟آیا نمیدونید که هنر در کنار اخلاقه که زیبایی پیدا میکنه؟قطعا میدونید.ای کاش دیگه وارد حوزه سیاسی و اظهار نظر مبارزه ای نمیشدید که بیش از پیش محبوبیتتونو از دست بدید.البته اظهار نظر حق آزاد هر کسی هست اما اینکه آدم بره با BBCفارسی که وابستگیش به انگلیس و دشمنیش با ایران اظهر من الشمسه وارد مصاحبه ضدیت با کشور بشه نمیدونم چه معنی میده .نمیدونم چطور تونستید پشت به کشورتون بکنید.پدر شما از دوستان نزدیک یکی از همکاران منه,نمیدونم آیا این اظهار نظر ی که از قول ایشون شده کهباید از ایشون و شما عذرخواهی بشه درسته یا نه؟اگر درست باشه برای آقای بهزاد خان فراهانی هم متاسفم.چرا که فکر میکنند ایشون و دو دخترشون هستند که بر کشور منت دارند حال اینکه اگه اسم فراهانی ها آوازه پیدا کرد به واسطه امکانات و ابزاری بود که این نظام در اختیارشون گذاشت و این کشوره که بر اونا و خیلیای دیگه که فکر میکنند در آسمون باز شده و اونا افتادند منت داره.البته من رفتار مسئولین رو هم 100 در صد تایید نمیکنم اما تو قضیه شما مسئولین بیش از اندازه باهاتون راه اومدند.در هر صورت برای خودم و اونایی که فکر میکنند این قبیل به اصطلاح هنرپیشه ها ارزش دارن که کشور انقدر بخواد هزینه (اقتصادی،روانی،سیاسیو...)خرجشون کنه متاسفم

    • ایلقار

      اهالی سینما وحتی مردم ایران باید به این افتخار کنن که یه بازیگر از کشورمون به حد بین المللی رسیده.

    • رضا

      با سلام !
      به نظر من گلشیفته فراهانی به ایران برنگرده بهتره.چون بازیش در حد سینمای ایران نیست و لیاقتش بالاتر از اینهاست

    • امین

      سلام
      من یه جایی خوندم تو فرمان کوروش برای بعد از مرگش در واقع به قول امروزی ها وصیت نامش نوشته بود " من دستور دادم تا بعد از مرگم مرا بدون تابوت و مویایی کردن دفع کنند تا اجزای بدنم جزءجزء این خاک شوند.واقعاً برای این خانوم متأسفم یا احتمالاً از کوروش بزرگتر بوده! یا اینکه خیلی...

    • بهنام

      عاشق لبخند گل شیفته ام اگه بیاد خیلی
      خوشحال میشم .

    • مرصاد

      واقعا كه ؟؟؟
      آقاي محمدرضا گلزار سوپراستار سينماي ايران ممنوع التصوير شده حالا اينو از خارج ميخوان بيارن كه چي؟؟؟ همينقدر مونده كه ناز اينم بكشيم/

    • mehran

      یکی رو به ده راه نمی دادند سراغ خونه کدخدا رو میگرفت. اقای بهزاد فراهانی به چارتا دورو بری هات نگاه نکن... عموم مردم این مملکت نه از دختر شما خوششون میاد و نه مایلند به این مملکت برگرده. لذا زیاد خود و اون دختر وطن فروشت رو تحویل نگیر اقا. خیلیها الان دیگه با دیدن دختر شما چندش شون میشه. لذا قضیه عذر خواهی رو بیخیال بشو و باعث خنده ملت نشو

      یا علی مدد

      پاسخ ها

      • SIMA

        AGHA MEHRAN AZ TARAFE KHODET ... BEGLO NA AZ TARAF OOMOM MARDOM.

      • asieh

        az tarafe omume mardom gol gofti .damet garm.

    • ایرانی

      متاسفانه ما ایرانیها عادت داریم زود و یک طرفه قضاوت کنیم، اگر یک نفر حجاب نداشت و یک مدت از مملکت رفت یعنی بی اعتقاده؟؟؟؟؟؟؟؟
      بدون غرض می گویم بازیگر بسیار توانایی بود و امیدوارم هر کجا هست موفق باشد.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        نه همه ی اونایی که حجاب ندارن اما بحث گلشیفته فرق داره رفت برههنه شد با این کارش فرهنگ دخترایی ایرانیرو زیر سوال برد

    • بدون نام

      به نظر من مشکل جامعه ما این است که تنسان های با شخصیت و از خانواده های جا افتاده وارد چنین عرصه هایی نمی شوند. به خاطر نوع فعالیتش و حساسیت دینی که نسبت به این مسائل دارند. نتیجه اش هم این می شود که افرادی که لیاقت چنین جایگاه هایی را ندارند وارد این عرصه می شوند. گواه گفتار من رفتارهای ناپسند و دور از شأن یک ایرانی است. ببینید این افراد چه راحت به وطنشان پشت می کنند اسمش را هم هنر می گذارند. گویا کسی به فکر سربلندی و عزت این مملکت نیست.

    • بدون نام

      غریقی در توفان تنها مانده است اخرین فریاد های خسته اش که تو را می خواند-بشنو،بشتاب او را دریاب

    • نسیم

      در مورد نظر برخی دوستان باید بگویم،
      هر کسی صاحب اختیار زندگی خودش هست.

      پاسخ ها

      • asieh

        dari migi zendegi khodesh na zendegi melate iran.ghabul kon ke charandiate ziadi gofte .

      • پوریا

        این درسته ادما احمق که قدرت فکر کردن ندارن میزارن دیگران برشون تصمیم بگیرن

    • صفارتی

      با سلام.به نظر من بهتره حرفه و هنرش رو بذاره در کوزه و آبش را نوش جان کند.کسی که در هالیود پا گذاشت پشت صحنه ی هالیود هم زیاد پاگذاشته پس بهتره که اصلا بر نگرده و ملت ایران به چنین بازیگرانی احتیاج ندارد اگر بازی در هالیود برای او افتخار است پس با افتخارش بماند تا عمرش به پایان برسد.

    • coral

      به نظر من میخواد برگرده برگرده اون آزاده هر کاری میخواد بکنه ولی ما هم آزادیم که کسی که کشورشو ول کرده دیگه دوست نداشته باشیم (حالا فکر کنید من عقده اییم ولی من اگه جای اون بودم کشورمو ترک نمیکردم)

    • طهماسب

      بازی در فیلم اشک سرما و میم مثلل مادر باعث شد به این بازیگر و هنر اون علاقه مند بشم اما زمانی که بازی کردن و جلف بودنش رو در فیلم سنتوری(خود فیلم فیلم خوب و بازی رادان در حد یک ستاره بود)دیدم به حالش تاسف خوردم و بعد که در فیلم غربی همراه با دی کاپریو شد از او متنفر شدم.در جواب کسانی که از وی دفاع می کنند و می گویند او آزاد است که به صورت که مایل است زندگی کند می گویم :خود من هالیوود راقبول ندارم از لحاظ فرهنگی ولی عاشق بازی تام هنکس هستم.این خانم فراهانی در ایران اسلامی رشد و نمو کرد و مشهور شد و حالا به تمام ارزشها پشت کرد.او خودش و آرمانهای یک بازیگر مسلمان را گم کرد و متاسفانه راهی را برای مریض دلان دیگری باز کرده.او به آن سوی مرزهای ایران عزیز رفت و حالا هیچ تحفه ی قابلی نیست.

    • پرویز

      به نطر من ایشون هیچ کار خالف شرع و عرفی نکرده،موقعیت براش پیش اومده که بره و پیشرفت کنه و در کنار هنرپیشه سرشناس و مشهوری مثل دیکاپریو بازی کنه-این خیلی خوبه که یه هم وطن ما اینقدر پیشرفت کنه - بنظر من این طرز فکر که بگیم حالا که یه خانوم ایرانی رفته خارج بازی کرده پس .... این یه ظرز فکر تحجر باشه اونهم در سال 2011-مگر زمان قبل از انقلاب همه فیلم و تلوزیون و سینما و... نمیرفتن.پس تمام اون خانومهایی که تو فیلم بازی میکردن بد بودند؟اگه الان در کشور ما تعداد کمی خانم بازی میکنند دلیل بر بد بودن آنها نیست.ایراد از نوع نگرش ما به این مسئله مخصوصا با فرهنگ اشتباه فهمیده شده کنونی است .نباید تصور کرد تمام خانومهایی که در خارج در یک فیلم با فردی مثل دیکاپریو بازی میکنند.... به قول سهراب سپهری

      چشم را باید شست جور دیگر نگریست
      با تشکر از این هنرمند و دیگر هنرمندان-به امید روزی که نگرش همه بدون تلقین فرهنگی خاص + کردد.

    • بدون نام

      بااين نظرات منفي تازه فهميدم چقدر ادم عقده اي زياد!!!!!!!

    • بدون نام

      كسي كه دوست دارانشو رها كنه بره ديگر حق بازگشت نداره

    • MJ

      SALAM AHSANT BE IN SHIRZAN PARSI V BE IN HAME ESTEDAD HAMISHE EHTERAM BARASH GHAELAM DAR HAR HAL DOOSET DARAM KHANOOM FARAHANY

    • sahar

      وقتی ایرران که کشور کاملا معمولی ایه گلشیفته رو ادم حساب نمیکنه ولی هالیوود این قدر براش ارزش قایلن مگه خله ایران بمونه پس حالا که برگشته باید با جونو دل بپذیریمش.

    • پريا

      نبايد برگردد

    • بابک

      خانم گلشیفته بانوی محترمی هستند که مورد حسد دیگران قرار دارند فکر کنم لیاقت ایشان هالیوود باشه نه سینمای آبکی خودمان

      پاسخ ها

      • ناشناس

        شما اول به خودت بفهمون طرفتاری کسی رو نکنی که وطنشونو فروختن بعد بیا نظر بده راجب گلشیفته

    • محمد

      به نظر بنده کسانی که نظر منفی دادن و برای کارهای ایشان تصمیم گیری کردن یک سری افراده افراطی و تعصبی بی اساس هستند.که همین ها باعث رفتن استعدادها میشن.و ما باید اینو بدونیم اعمال هر کسی را برای خودش مینویسن و جزا هر عمل انسان پای خودشه. پس بی خود ما برای کارهای دیگران پادش صادر میکنیم.واینکه خانم گلشیفته فرهانی هنرمنده بزرگیه وامیدوارم ما شاهد آثار جدیدش باشیم. و مردم ما یاد بگیرند بی اساس نظر ندهند

      پاسخ ها

      • yeknafar

        بنظر من هم ی عده برای ادعای روشنفکری خیلی راحت روی اعتقاداتشون پا میزارن ویا شاید روشنفکری توجیهی برای زیر پا نهادن اعتقاداتشونه

    • مهدي

      مساله گلشيفته نه حجابه نه مخالفت با پيشرفت

      ايشون احساس كردن كه تو هاليوود موقعيت بسيار بهتري دارند. خب از ايران رفتن .اما اشتباه بزرگشون خراب كردن همه پل هاي پشت سر بود.
      در هر نظامي با هر جور حاكميتي وقتي از خط قرمز ها عبور كني بايد غرامت بپردازي.

      شون پن و مل گيبسون با توانايي و هنرمندي خيلي بالاتر از خانم فراهاني بعد از انتقاد از مسائلي كه مربوط به جنگ يايهوديها بود و در امريكا خط قرمز تلقي ميشه وادار به عذر خواهي شدند.

      بحث برگشت گلشيفته فقط يه بحث بين هوادارها و مخالفين نيست.

      كاملا طبيعيه كه مسئولين از بازگشت آدمي كه در ابتداي كارش در خارج از كشور خيلي خط قرمز هارو رد كرده جلوگيري كنند.

      نكته جالب اينجاست كه به نظر من خانم فراهاني نه تنها در هاليوود پيشرفتي نداشته بلكه به نسبت موقعيتش در ايران پسرفت چشمگيري هم داشته و به قول فريبرز عرب نيا "گلشيفته سوخت ، نابود شد"
      صرف بازي در يك فيلم هاليوودي پيشرفت نيست! تداوم بازي و پيشرفت در نقش هاي پيشنهادي ممكنه!
      كه فعلا براي ايشون در فيلم سطح بالايي اتفاق نيفتاده

    • بدون نام

      ای بابا این حرفا واستون نون میشه یا اب؟! ول کنین این چیزا رو.فعلا به اقتصاد مملکت فکر کنین.

    • بدون نام

      گلشيفته فراهاني،،،،،،بابا اينو افغاني ها هم نمي خوان تو فيلم هاشون بازي كنه اما.........!!!!اون كه پولداره خيلي هم پارتي داره چند ماه ديگه تو سينما مي بينمش وقتي مي دونيم اينطوري يه و ديگر هيچ ...

    • ؟

      توروخدا چرا به کسی ما حق انتخاب نمیدیم واسه همه تصمیم میگیریم. خیلیم خوب کرد رفت سینمای ایران سینما نیست فقط چند تا بچه قرطی اومدن سینما رو دست گرفتن به سینما مونم میبالیم اخه این سینما بالیدن داره. فدات بهتر که رفتی حرف هیچ کس مهم نیست مهم رضایت خاطر خودته

      پاسخ ها

      • ناشناس

        حرف شمادرس اما بیشتر هنرمندایی که میرن پشیمون میشن برمیگردن هیج جا مثل کشور خود ادم نیست که ادم کار کنه

    • DANIAL

      ASLAN BE SHOMA CHE KI MIRE KI MIAD VAGHTI GHADRE ADAMO NADDONAN MIRE VA BAYAD BEHESH EFTEKHAR KARD.VAGHAN KE..

    • رها

      بازیگر بسیار توانایی هست و امیدوارم برگرده و اینجا کار کنه.
      ما باید بجای حسد ورزی ازش حمایت کنیم.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خیال خام نمیزارن برگرده گذشت اون دوران تازه اگرم بیاد دیگه نمیزارن کار کنه بیاد خودم میکشمش

    • sfs

      به نظر من اسم شما همون شیفته باشه خوبه و حیف فیلم میم مثل مادر که شما در ان بازی کردید

      پاسخ ها

      • علی

        دمت گرم حرف دلم را گفتی

    • پارميدا

      برايش آرزو ي موفقيت ميكنم

    • پارميدا

      گلشيفته جان خوب كاري كردي دستت درد نكند با باعث افتخار ايران هستي مخصو صا با بازي در فيلم جاي اژدها موفق باشي

      پاسخ ها

      • ناشناس

        شما سیب زمینیا برید طرفتاری بکنید بفمید حیثیتشو لکه دار کرد

    • پارميدا

      شماقدر گلشيفته را نمي دانيد

    • محمد

      ان شا الله هر جا بازی می کنه موفق باشه.
      ولی نباید می رفت.ولی هنوز برای مردم محبوبه.

    • ebi

      سلام.بنظر من باید برگرده.

    • بدون نام

      فکر کرده بود که خیلی بازیگره و امر بهش مشتبه شده بود و رفت اونور اب و دید نه هیچ جا مثل ایران نیست.تو دوتا فیلم درجه دو سه بازی کرد.الان هم جامعه بازیگری ایران هیچ احتیاجی بهش نداره.اگر قرار هم باشه برگرده باید یه توبه نامه از مسائلی که پیش اورده و عنوان کرده بنویسه و از مردم ایران معذرت بخواد.

    • مهرداد

      همه مسافر یه کشتی هستیم . چه اشکالی داره هر کسی بخواد محلی رو خودش رو که خودش نشسته سوراخ کنه؟!هنرمندان بزرگی! همچون گلشیفته که دیگه جای خودشونو دارن! . . .

    • علی

      گلشیفته بهتر است همون جا بمونه چون ایران با هنر ، عصمت ،پاکدامنی و .... یک زن که ریشه در فرنگ ما داره احتیاج داره نه با بدنش !!!!!!

    • بدون نام

      دنیا بر عکس شده

    • مرضیه

      چقدر جالب! این خانم اگه معروف شد، یه قسمتش مربوط به توانایی خودشون بوده. یه قسمت دیگه اش مربوط به مردم ما بود که این خانم را پذیرفتند. کسی هم با زندگی شخصیش کاری نداره. هر کاری دوست داره بکنه. اینکه کسی دوست داشته باشه دوباره تو ایران بازی کنه یا نه دیگه مربوط به زندگی شخصیش نیست. فکر کنید این خانم پاشه بیاد ایران و دوباره با حجاب اسلامی کار کنه و مردم هم بخوان برن مثل سابق ازش طرفداری کنن و واسه فیلماش گیشه ها پر شه. به نظرتون مضحکه همین خارجی ها نمی شیم؟ اونوقت پیش خودشون نمی گن که این مردم ایران طرفدار کسی هستند که حتی اعتقادات خودشون رو قبول نداره و هیچ ارزشی برای اعتقادات اونها قائل نیست. به نظرمن که واقعا چهره زشتی داره. این خانم که گفته نمی یاد. به خودشم ربط داره. ولی من یکی از اون کسایی هستم که مطمئنا دیگه هیچ وقت طرف فیلم هایی که این خانم بازی کردن نمی رم. چون تو زندگیم هیچ چیزم بیشتر از اعتقاداتم واسم با ارزش نیست.

    • sogol

      گلشیفته بازیش خوبه ولی قبول کنید جو گیر شد فکر کرد اولین فیلمش که با دیکاپریو لابد بعدیش براد پیت اونا هم جز نقش عرب و بدبخت بهش نمیدن حیف هنرش

    • mostafa.khan.

      چقد!!!!!!بیکاریدکه نشستین واسه یه دختره چش سفید,خودفروش اگه عرضه داشت دروطن خودش وایمیساد نه میرفت توکشوربیگانه که داره تمام دانشمند های ماروترور میکنه به نامردی! توایران توجا جای ایران بازیگرانی هستند که یک تارموی انها رو با 100تامثله گلشیفته عوض نمیکنم کسی که تمام بدنش رومیزاره عکس بگیرندحیا؛عفت؛غیرت رومیخوره یه ابم روش بخدا قسم اگه شما غیرت ندارید کشور ما اینقد...که میخواد بزاره این برگرده موافقت میکنه بزاربرگرده اینقد غیرت تعصب دارم خودم میکشمش!!!!!!! اون فقط یه اشغاله

    • سارا

      اون آدمای بی غیرت و سیب زمینی پشندی که از کار گلشیفته دفاع می کنن آدمای هوس باز هستن که کثافت کاری رو با آزادی اشتباه گرفتن . آخه یه خرده زیبایی نداره که بگیم به اون می نازه . این همه دخترای پاک و اصیل ایرانی که در کمال زیبایی حجاب شون رو هم رعایت می کنن . عریان شدن کار ساده ایه و هنر نیست . هر آدمی می تونه انجامش بده اما هنرمند بودی و عفیف و پاک هم بودی درسته

      پاسخ ها

      • ایدین

        تو خوبی لابد

      • ایدین

        تو خوبی

      • هیچکس

        عزیزم شما الان به 1000 + نفر تهمت میزنی که هوس بازند
        بله ایشون تویه فیلم عریان شدند اما هنر حد و مرز نداره. بعضی وقتا برای هنر شاید مجبور شی که لخت شی اما ایشون عقده لخت شدن که نداره.بنظده من واقعا هنرمنده خوبی هستند و ایران باید افتخار کنه
        هر که هست موفق باشد

    • آرش

      سلام. من با نظر سارا خانم موافقم. من تو آمریکا هستم واقعا برهنگی نشان دهنده هنر نیست. متاسفم

      پاسخ ها

      • لیلا

        قربون دهنت جیگر

    • پوریا

      من طرفدا ر گلشیفته هستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو لخت شو

    • سعیده

      چه پررو باید ازمن وگلشیفته عذرخواهی شود.فرش قرمزی چیز دیگه مدنظرتون نیست.پس تو بهش گفتی لخت بشه بی تربیت.

    • امیر ارسلان

      فقط میتونم بگم متاسفم برای گلیشفته و تمام کسانی که ازش طرفداری میکنن

    • مرتضی

      از خدا بترسید همه ی ما جايزالخطاييم من نمی گم خانم گلشيفته کار خوبی کردن ولی خوب فکر کنید

    • زهرا

      بنظر من اینطور ادم ها اصلا لیاقت ندارن برگردن ایرانی جماعت غیرت سرش میشه

    • بدون نام

      سلام.احتمالا اینا خانوادگی مشکل دارن

    • سعید

      سلام انسان جایزالخطاست واگه گناهی هم انجام دادیم وخداهم توبه چنین افرادی رومیبخشه بخشیدن چنین افرادی ازنظرماانسانها مشکله وخداوقتی توبه این افرادقبول میکنه چرااین افرادنبخشیم بهتره که یه فرست دیگه بهش بدیم ولی بایددررفتارش هم ثابت کنه دیگه چنین اشتباهی رونمیکنه این روبدونین بااین نظرهای که میدین اگه این افراداز ته دل توبه کنندخدامیبخشه حتی چنین گناهی راانجام داده باشندخداخیلی مهربونه وانهارامیبخشه که انگارگناهی انجام ندادند وهالا ما وقتی این افرادنبخشیم فکرمیکنیدکاردرستی کردیم وقتی خدامیبخشه

    • بدون نام

      درست هر کسی ازاد هر جوری دلش میخواد زندگی کنه ولی به نظرم هیچی مثل این ارزش نداره که ادم فرهنگ واداب ورسوم خودش رو حفظ کنه کسی که پاش تو مملکت دیگه میزاره اگه شنا کردن بلد نباشه زود غرق میشه من ایشون رو هنرمند نمیدونم خداوند هدایتش بده هنوز دیر نیست

    • ناشناس

      بره گم شه این دختره ی ....,حتی کسانی که دین هم ندارند کاری که اون کرده رو نمیکنن,امیدوارم خبر فوتش رو بهم بدن,,انگار تو ایران بازیگر قحطه که به این تحفه پیشنهاد کار داده,حالا قیافه دا شتم دلم نمیسوخ,خدا خودش میدونست چه .....ایه که بهش قیافه نداده

    • ناشنای

      بازیگری یک مقوله ست,.
      خودباخته گی یک مقوله جداست,می تونست بازیگر باشه,نه به بهای تن فروشی,,
      یک ذره شرافت رو برای خودش و خانوادش باقی نگذاشت,هرکس ازش طرفداری میکنه, دلش میخاد مثل اون زیر دست و پا باشه براش امکان نداره, مجبوره ازش طرفداری کنه

    • صادق

      دعوت از این بازیچه فقط و فقط از جانب سرویس های اطلاعاتی آمریکا اسراییل بود برای زدن ریشه نجابت و غیرت, پاکدامنی و مردانگی و هرچه که یک ایرانی به آن می بالد و به واقع شناسنامه ایران و ایرانی است. او بازیچه شد و دشمنان این مرز و بوم بهترین برداشت ها و استفاده ها را برای خراب کردن ایران بزرگ , کردند. تا حد زیادی به وسیله این بازیچه اونها توانستند فرهنگ بی نظیر ایرانی را به سخره بگیرند و لجن مال کنند . خسارت و صدمه ای که او به تک تک ایرانی های با غیرت زده به هیچ عنوان قابل جبران نیست و عذرخواهی و توبه او هیچ ارزشی ندارد, والسلام.

    • صادق

      دعوت از این بازیچه فقط و فقط از جانب سرویس های اطلاعاتی آمریکا اسراییل بود برای زدن ریشه نجابت و غیرت, پاکدامنی و مردانگی و هرچه که یک ایرانی به آن می بالد و به واقع شناسنامه ایران و ایرانی است. او بازیچه شد و دشمنان این مرز و بوم بهترین برداشت ها و استفاده ها را برای خراب کردن ایران بزرگ , کردند. تا حد زیادی به وسیله این بازیچه اونها توانستند فرهنگ بی نظیر ایرانی را به سخره بگیرند و لجن مال کنند . خسارت و صدمه ای که او به تک تک ایرانی های با غیرت زده به هیچ عنوان قابل جبران نیست و عذرخواهی و توبه او هیچ ارزشی ندارد, والسلام.

    • آقای مهدی عابدیان زیدی

      خانم محترم گلشیفته فراهانی وقتی وارد کشور ایران شده دیگر بازیگری خود را کنار می گذارد،وفیلمی دیگر در فرانسه از او بخش نمی شود.
      خانم فراهانی بازیگری خود را کنار بگذارید تا سرنوشت خودرا با آرامش سپری کنید

    • همراز

      کسی که چند زبان زنده ی دنیا رو بلده و میتونه مصاحبه هاشو فرانسه انجام بده و فیلماشو انگلیسی بازی کنه در ضمن خواننده هست و میتونه روی صحنه پیانو بزنه و همزمان کلاسیک برقصه نابغه نیست هیچ کدوم از شما و بازیگرهای ایرانی دوزاری به گردپاشم نمیرسید اگه مخاطبان توجه کرده باشن می بینن وقتی تو سینمای ایران بازی میکرد اشکهای واقعی می ریخت و آنقدر زیبا بازی میکرد متحیر میشدم

    • مبینا

      نمیتونه بیاد ایران اگه بیاد کسی بهش اهمیت نمیدم

    • هانا

      خیلی دوستت دارم گلشیفته جان.. خداکنه که سربلندو سلامت باشی.. دمت گرم تو افتخارایرانی

    • هانا

      خیلی دوستت دارم گلشیفته جان.. خداکنه که سربلندو سلامت باشی.. دمت گرم تو افتخارایرانی

    • بدون نام

      گلشیفته نبایدبیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج