۴۲۰۶۲۵
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

۱۶ سال پیش ترامپ در «سیمپسون‌ها» هم برنده شده بود!

سیمپسونز (The Simpsons) یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمایی آمریکایی ساخته مت گرونینگ است که برای شبکه رسانه‌ای فاکس ساخته می‌شود. این سری نمایشی طنز از سبک زندگی خانواده سیمپسون‌ها است که فرهنگ آمریکایی، ارتباطات تلویزیونی و دیگر رفتارهای انسانی را به تصویر می‌کشد و از سال ۱۹۸۹ تا به امروز ادامه داشته است.

برترین ها : سیمپسونز (The Simpsons) یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمایی آمریکایی ساخته مت گرونینگ است که برای شبکه رسانه‌ای فاکس ساخته می‌شود. این سری نمایشی طنز از سبک زندگی خانواده سیمپسون‌ها است که فرهنگ آمریکایی، ارتباطات تلویزیونی و دیگر رفتارهای انسانی را به تصویر می‌کشد و از سال ۱۹۸۹ تا به امروز ادامه داشته است.
در یکی از قسمت های این سریال در سال ۲۰۰۰، دونالد ترامپ که در آن دوران هم میلیاردری مشهور بود در قامت رئیس جمهور منتخب آمریکا سخنرانی میکند که به صورت شگفت آوری شبیه به اتفاقاتی است که امروز در آمریکا رخ داد که باعث شده این انیمیشن پس از ۱۶ سال مورد توجه قرار بگیرد و خیلی ها از آن به عنوان یک پیش گویی یاد کنند! ویدئوی مقایسه ای این انیمیشن با کنفرانس خبری امروز دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا را در ادامه خواهید دید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
16 سال پیش ترامپ در «سیمپسون‌ها» هم برنده شده بود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاطره

      از شونزده سال پیش تعیین کرده بودن چه بلایی سر ما میخوان بیارن!!!!واقعا ....وااااااقعا دستگاه سیاسیشون با برنامه ریزی عمل میکنه . الان واقعا مطمعن شدم . خصوصا بعد از سخنرانی هایی که از استاد رائفی پور شنیدم

    • موری

      کارتون سیمپسونها یک کارتون فراماسونری هست.خود آمریکاییها قبلا آمارشو درآوردن.توی گوگل این عبارت(simposons freemason) را سرچ کنید و عکسها را ببینید.تمام سمبلهای فراماسونری (گونیا و پرگار-چشم جهان بین و...)گوشه منار توی این کارتون دیده میشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته منم نظرم همینه

    • بدون نام

      خاطره کاملا موافقم.

    • گونیا

      همه رو برق سه فاز میگیره،ما رو چراغ نفتی!
      واقعا بعضی هم وطنان گرامی چی استفاده میکنن که اینقد قشنگ همه چیو به هم ربط میدن!
      گیریم ترامپ رییس جمهور نمیشد.بعدش چی؟تازه آرای مردمی کلینتون بیشتر هم بود که این نشون میده چقد رقابت تنگاتگی داشتن و اگه سیستم الکترال نبود،الان کلینتون رییس جمهور شده بود
      از طرفی اگه کلینتون رییس جمهور شده بود اونوق دوباره اساتید فن و فراماسون سنج ها چیزای عجیب و غریب رو به هم ربط میدادن و مشت محکمی بر دهان استکبار میزدن.
      یه کم فکر کردن قبل از حرف زدن بد نیست

    • سید

      فراماسونها یا همون کمیته ۳۰۰ که میگن سیصدتا خاندان یهودی و انگلیسی هستند که دنیارو اداره میکنند .کتاب کمیته سیصد هم هست داخل ایران هم چاپ شده میتونید بخونید .اینا کسایی هستند که برای سی سال آینده ی یه کشور برنامه ریزی میکنن و میبینیم که چه بلایی سر خاور میانه آوردن .وقتی این کارتونو دیدم اصلا تعجب نکردم چون میشناسمشون چقد دقیق هستن .اونا خودشونو نشون نمیدن اما قدرتشون رو و نشانه هاشون رو نشون میدن

    • َجالبع

      جالبه اتفاقات تروریستی همه جا رخ میده جز اسرائیل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج