۴۲۰۶۲۶
۸ نظر
۵۰۲۰
۸ نظر
۵۰۲۰
پ

آزرا ۲۰۱۸ زیبا و با شکوه ظاهر شد

از جمله محصولات محبوب و پر فروش هیوندای، مدل آزرا بود که بعد از معرفی دو نسخه از این مدل، اکنون نوبت به رونمایی از هیوندای آزرا ۲۰۱۸ (۲۰۱۸ Hyundai Azera) به عنوان سومین نسل از این خودرو رسیده است.

وب سایت گجت نیوز - دانیال حجاری: هیوندای موتور (Hyundai Motor)، تاسیس شده در سال ۱۹۶۷، به همراه کیا موتور (Kia Motor) از زیرمجموعه‌های هیوندای موتور گروپ به‌شمار رفته و در حال حاضر پس از شرکت‌های جنرال موتورز (General Motors)، گروه فولکس واگن (Volkswagen Group) و همچنین تویوتا (Toyota)، به‌عنوان چهارمین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود.
آزرا 2018 زیبا و با شکوه ظاهر شد
محصولات این خودرو در سراسر دنیا مخصوصا ایران محبوبیت فوق‌العاده‌ای داشته و همانطور که از رده آن مشخص است، بازار بسیاری از خودروسازان اروپایی و آمریکایی را در کشورهای مختلف قبضه کرده است. از جمله محصولات محبوب و پر فروش این کمپانی، مدل آزرا بود که بعد از معرفی دو نسخه از این مدل، اکنون نوبت به رونمایی از هیوندای آزرا 2018 (2018 Hyundai Azera) به عنوان سومین نسل از این خودرو رسیده است.

رونمایی از هیوندای آزرا 2018 ؛ زیبا همانند همیشه

بعد از معرفی هیوندای آزرا 2018 به عنوان نسل جدید این مدل محبوب، از ماه جاری میلادی (نوامبر) این خودرو راه خود را به بازار داخلی کره پیدا خواهد کرد تا رفته رفته و با گذر زمان، در سراسر دنیا نیز به دست علاقه‌مندان برسد. حدود یک هفته پیش کمپانی سازنده تصاویری را از هیوندای آزرا 2018 منتشر کرد که بیش از همه چیز، ظاهر خوشتیپ و جذاب آن چشم نوازی کرده و این نوید را می‌داد که کاربران بدون توجه به محتویات قدرتمند زیر کاپوت، مجذوب این نسخه شده و برای خرید آن صف خواهند کشید. در نگاه اول پنجره مشبک این خودرو، که برای اولین بار در مدل هاچ‌بک هیوندای آی‌30 (Hyundai i30) شاهد آن بودیم، جلب توجه می‌کند،

آزرا 2018 زیبا و با شکوه ظاهر شد

در رونمایی از هیوندای آزرا ۲۰۱۸ علاوه بر بدنه اصلی و نمای بیرونی خودرو، نمایش درون اتاقک آن جلب توجه می‌کند؛ استفاده از چرم نشان از لوکس بودن خودرو داشته و آن را برازنده افراد شیک پسند نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که زیربنای خودرو از محصول جدید کیا موتورز یعنی کادزنا (Cadenza) الهام گرفته شده باشد. هنوز تصاویر زیادی از قسمت داخلی خودرو منتشر نشده و اطلاعات زیادی نیز در مورد دیگر مشخصات مکانیکی آن در دسترس نیست، اما با در نظر گرفتن تنها عدد موجود، یعنی توان ۲۹۳ اسب بخاری خودرو، می‌توان انتظار فروش بالای این خودرو را داشت.

آزرا 2018 زیبا و با شکوه ظاهر شد

زمان رونمایی از هیوندای آزرا ۲۰۱۸ در دیگر کشورها مخصوصا ایالات متحده آمریکا هنوز در هاله‌ای از ابهام است، اما با در نظر گرفتن عدد ۲۰۱۸ می‌توان انتظار داشت که معرفی جهانی آن در بهترین حالت تا نیمه‌های سال ۲۰۱۷ میلادی (حدود نه ماه دیگر) به طول خواهد انجامید. هر چند مشتریان قادر به خرید و سوار شدن این خودرو تا زمان گفته شده نیستند، اما بعید نیست تا آن را در نمایشگاه‌های مختلف خودرو همانند نمایشگاه پیش روی لس‌آنجلس شاهد باشیم.
گفتنی است با رونمایی از هیوندای آزرا ۲۰۱۸ و در نظر گرفتن قیمت مدل‌های پیشین و بازار روز، قیمت آن در حدود ۳۴ الی ۳۵ هزار دلار تخمین زده می‌شود. البته، بهتر است تا برای فهمیدن ارزش ریالی آن دست به دامن وب سایت‌های مرجع قیمت دلار و سپس ماشین حساب نشوید، چون قیمت ریالی بسیار بیشتر از حاصل جمع و ضرب شما خواهد بود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله معلومه که قیمت ریالی آن خیلی بیشتر خواهد بود چون باید جیب این مفت خورها و غارتگرها ودزدهای گردن کلفت پر بشه دیگه اینهمه پول نفت و گاز و منابع طبیعی این مملکت رو به غارت میبرن کافی نیست حالا هم چشم دوختن به جیبهای مردم بدبخت.میدونم صددرصد سانسور میشه ولی خیالی نیست حداقل حرف دل میلیونها ایرانی و گفتم و کمی خنک شد

    • منتقد

      دوست عزیز حرف منو هم زدی.وحرف همه ی ملت همینه.ملت درزجرباشن تا حضرات خودرو سازان رانت خور درنعمت باشن.هیچ جای دنیا ملتی به این وفاداری به دولت پیدا نمیشه وهیچ جای دنیا دولتی پیدا نمیشه که اینقدر ملتشو در رنجوعذاب نگه داره.الهم عجل لولیک الفرج.

    • بدون نام

      طبق نظر مدیر سایپا به پای پراید هم نمی رسه.

    • بدون نام

      آزرا خودروی مورد علاقه من.

    • بدون نام

      هیوندا آزرا.عکسهاش قشنگ بود باید خودروی جالب و لوکسی باشه.ولی هیچ خودرویی پراید خودمون نمیشه.پراید ما یه چیز دیگست.هی روزگار

    • رضا

      آزرا فول قیمتش 100ملیون هست که دولت ما اون رو 300 میلیون تقدیم ملت می کنه. چون آقایون باید بخورن.

    • بدون نام

      برترین ها یه چیزی خورده تو سرش چون اولین باره که سانسور نمیکنه!!! جای بسی تعجبه!

    • علیرضا

      اقا سال بیست تا سی هزار نفر تو تصادفات رانندگی کشته میشن ؟ خون این انسانها به گردن کیه ؟ مگه ما چه گناهی کردیم که خودرو خارجی نباید سوار بشیم .چرا باید

      خودروهای خارجی اینقدر گرون باشه .فقط میتونم بگم خدا لعنتشون کنه .همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج