۴۲۰۷۴۲
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

آلبوس دامبلدور بازمی‌گردد

دیوید ییتس کارگردان «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» از حضور شخصیت «آلبوس دامبلدور» در دنباله بعدی این مجموعه اقتباسی که داستانی مستقل از فیلم‌های «هری پاتر» را دنبال می‌کند، حضور خواهد داشت.

وب‌سایت آی ‌سینما: دیوید ییتس کارگردان «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» از حضور شخصیت «آلبوس دامبلدور» در دنباله بعدی این مجموعه اقتباسی که داستانی مستقل از فیلم‌های «هری پاتر» را دنبال می‌کند، حضور خواهد داشت. به گفته فیلمساز بریتانیایی، در فیلم دوم دامبلدور برمی‌گردد و «نیوت اسکمندر» (با بازی ادی ردمین) مدیر آینده مدرسه جادوگری هاگوارتز را در دوران جوانی‌اش ملاقات می‌کند.
آلبوس دامبلدور بازمی‌گردد

ییتس در گفت‌وگو با «اسکرین رنت»، خبر حضور آلبوس دامبلدور را در قسمت بعدی «جانوران شگفت‌انگیز» تایید کرده است. کارگردان چهار دنباله پایانی مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» گفته: «در فیلم دوم، دامبلدور برمی‌گردد و چند تایی سکانس خوب با نیوت دارد ...» او در ادامه اضافه کرده: «فعلا مشغول مذاکره درباره بازیگر نقش دامبلدور هستیم و از هرگونه پیشنهادی استقبال می‌کنیم!»

در مجموعه سینمایی «هری پاتر»، ریچارد هریس فقید و مایکل گمبن نقش این شخصیت را ایفا کرده‌اند اما سازندگان «جانوران شگفت‌انگیز» باید به دنبال بازیگری باشند که بتواند نقش جوانی دامبلدور را ایفا کند.

کم‌تر از دو هفته پیش بود که استودیوی «برادران وارنر» از قطعی شدن حضور جانی دپ در دنباله بعدی فیلم جدید جی. کی. رولینگ خبر داد اما به نقشی که برای ستاره هالیوود در نظر گرفته، هیچ اشاره‌ای نکرد.

بخش نخست «جانوران شگفت‌انگیز» کم‌تر از دو هفته دیگر (۱۸ نوامبر) روی پرده می‌رود و دنباله بعدی آن برای اکران در سال ۲۰۱۸ آماده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج