۴۲۰۷۹۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ایران میزبان رویداد گیم خاورمیانه می‌شود

مدیرعامل بنیادملی بازی‌های رایانه‌ای با بیان اینکه بزرگترین رویدادصنعت بازی‌های رایانه‌ای درتهران برگزار می‌شود،گفت:در صورت موفقیت این رویداد، ایران می‌تواند میزبان رویداد گیم خاورمیانه شود.

خبرگزاری مهر - معصومه بخشی پور: مدیرعامل بنیادملی بازی‌های رایانه‌ای با بیان اینکه بزرگترین رویدادصنعت بازی‌های رایانه‌ای درتهران برگزار می‌شود،گفت:در صورت موفقیت این رویداد، ایران می‌تواند میزبان رویداد گیم خاورمیانه شود.
ایران میزبان رویداد گیم خاورمیانه می‌شود

حسن کریمی قدوسی در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با بیان اینکه رویداد گیم کانکشن تهران (TGC) قرار است اردیبهشت ماه در تهران برگزار شود، گفت: این رویداد اگرچه با همکاری گیم کانکشن فرانسه برگزار خواهد شد، اما رویدادی جدا خواهد بود.

وی با بیان اینکه گیم کانکشن فرانسه برای برگزاری گیم تهران با ما همکاری دارد، اضافه کرد: طبق مذاکراتی که با این برند داشته‌ایم، قرار است در صورت برگزاری موفق و استقبال خوب از این رویداد، ایران میزبان شعبه گیم کانکشن خاورمیانه شود.

کریمی قدوسی با تأکید بر اینکه رویداد گیم تهران در حوزه نرم‌افزار تاکنون بی‌سابقه بوده است، اضافه کرد: این رویداد کاملاً بین‌المللی بوده و تضمین کرده‌ایم که گیم کانکشن ۳۰ شرکت قَدَر اروپایی و آسیایی را به این رویداد بیاورد.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با تأکید بر اینکه این همایش دو روزه مکانی برای تبادل همکاری شرکت‌های ایرانی و خارجی در عرصه بازی‌های رایانه‌ای خواهد بود، افزود: همایش گیم تهران در پنج محور طراحی بازی، برنامه‌نویسی، هنر، مدیریت پروژه و کسب و کار اقتصادی بازی‌های رایانه‌ای تعریف شده است.

وی ادامه داد: این رویداد اردیبهشت ماه سال ۹۶ در تهران برگزار می‌شود و ما امیدواریم در صورت استقبال از آن بتوانیم میزبانی رویداد بین‌المللی گیم کانکشن را که تنها در دو شهر پاریس و سانفرانسیسکو همه ساله برگزار می‌شود، در تهران داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج