۴۲۰۸۲۶
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

پاناسونیک از گوشی پایین‌رده P۷۱ رونمایی کرد

شرکت پاناسونیک گوشی پایین‌ رده P۷۱ را با صفحه ۵ اینچی، پردازنده ۱.۲۵ گیگاهرتزی و ۲ گیگابایت رم برای رقابت با دیگر گوشی‌های ارزان قیمت در بازار هند عرضه کرد.

وب سایت جی اس ام - رضا اسکندری: شرکت پاناسونیک گوشی پایین‌رده P۷۱ را با صفحه ۵ اینچی، پردازنده ۱.۲۵ گیگاهرتزی و ۲ گیگابایت رم برای رقابت با دیگر گوشی‌های ارزان قیمت در بازار هند عرضه کرد.
پاناسونیک از گوشی پایین‌رده P71 رونمایی کرد

هر چند شرکت پاناسونیک آنچنان در صنعت تلفن‌های همراه معتبر و شناخته شده نیست، اما تصمیم گرفته است تا باز هم شانس خود را در این بازار امتحان کنید. پاناسونیک گوشی P۷۱ را در هند روانه بازار کرد. این گوشی که از بدنه پلی‌کربنات برخوردار است، با مشخصات پایینی برای رقابت با گوشی‌هایی مانند Xiaomi Redmi ۳S و Meizu M۳S عرضه شده است.

پاناسونیک P۷۱ دارای دو نسخه با ظرفیت حافظه داخلی متفاوت است. نسخه اول با ۱ گیگابایت رم به قیمت ۷۴۹۰ روپیه هند و نسخه دوم با ۲ گیگابایت رم با قیمت ۸۱۹۰ روپیه هند به فروش می‌رسد. این گوشی از دو سیم‌کارت با فناوری ۴G پشتیبانی می‌کند و با همکاری اپراتور Jio هند و بسته‌های پیشنهادی این اپراتور به فروش می‌رسد.

مدیر بخش موبایل پاناسونیک هند، Pankaj Rana، در زمان معرفی این گوشی گفت: «شرکت پاناسونیک در شناخت نیازهای بازار هند از پیشروهای صنعت موبایل است. تحقیقات ما نشان می‌دهد که کاربران هندی تمایل زیادی به گوشی‌های مقرون به صرفه با ویژگی‌های جذاب دارند. ما با P۷۱ این نیاز کاربران را در یک گوشی پوشش می‌دهیم. با استفاده از تکنولوژی VoLTE آن‌ها به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند و ۲ گیگابایت رم در کنار باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌تواند تجربه لذت‌بخشی را در ساعات طولانی به آن‌ها هدیه کند.»

این گوشی از صفحه نمایش ۵ اینچی IPS با رزولوشن HD و پردازنده مدیاتک ۱.۲۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد. هر دو مدل ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند و از کارت حافظه جانبی تا ۳۲ گیگ پشتیبانی می‌کنند. باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی می‌تواند یک روز گوشی شما را همراهی کند. در بخش دوربین هم می‌توانید انتظار یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب به همراه فلش LED و یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی در جلو را داشته باشید. این گوشی با ابعاد ۱۴۳ × ۷۱ × ۸.۱۵ میلی‌متر و ۱۳۸ گرم وزن از سنسورهای ارتباطی معمول مثل ارتباط ۴G، وای‌فای، رادیو، جی‌پی‌اس و پورت میکرو یو‌اس‌بی ۲.۰ برخوردار است.

این گوشی در دو رنگ خاکستری تیره و طلایی عاجی از همین الان در فروشگاه‌های محلی و آنلاین هند قابل خریداری است. ماه گذشته بود که شرکت پاناسونیک گوشی Eluga Tapp را نیز با مشخصات سخت‌افزاری مشابه نسخه ۲ گیگابایتی P۷۱ اما با سنسور اثر انگشت روانه بازار کرده بود. قیمت ۸۹۹۰ روپیه‌ای Eluga Tapp نیز مقداری بالاتر از P۷۱ بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج