جاباما
۴۲۰۹۰۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آمریکا به همبازی نیکول کیدمن ویزا نداد

کودک هشت ساله هندی که در فیلم «لیون» همبازی نیکول کیدمن است، موفق به گرفتن ویزای آمریکا نشد و از شرکت در مراسم افتتاحیه فیلم در نیویورک بازماند.

خبرآنلاین: کودک هشت ساله هندی که در فیلم «لیون» همبازی نیکول کیدمن است، موفق به گرفتن ویزای آمریکا نشد و از شرکت در مراسم افتتاحیه فیلم در نیویورک بازماند.

به گفته کمپانی واینستاین که اکران فیلم «لیون»‌ در آمریکای شمالی را برعهده دارد، سانی پاوار بازیگر هشت ساله این فیلم قرار بود برای شرکت در مراسم افتتاحیه فیلم به همراه پدرش به آمریکا سفر کند.

دِو پتل، نیکول کیدمن و رونی مارا دیگر بازیگران این فیلم هستند. سانی پاوار در این فیلم نقش پسربچه‌ای هندی به نام سارو بریرلی را بازی می‌کند که در خیابان‌های کلکته گم می‌شود. او پس از گم شدن در خیابان سر از یک یتیم‌خانه در می‌آورد که در آن زوجی استرالیایی او را به فرزندی می‌پذیرند. ۲۵ سال بعد سارو با بازی دِو پتل که حال بزرگ شده، با استفاده از نرم‌افزار گوگل ارت دنبال خانواده‌اش می‌گردد.

واینستاین با اشاره به این که برای جلوگیری از این اتفاق تمام توان خود را به کار گرفته است، اعلام کرد:‌ «به اعتقاد ما این رویداد باید نتیجه پارانویای مهاجرت باشد. البته او تهدیدی برای هیچ‌‌کسی به شمار نمی‌رود. ما دوست داشتیم که او نیز در مراسم افتتاحیه حضور داشته باشد. ما از منابع مناسب موضوع را پی‌گیری می‌کنیم و از وزارت امورخارجه درخواست کمک می‌کنیم.»

فیلم «لیون» در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش در‌آمده بود. در مراسم افتتاحیه فیلم در تورنتو نیز سارو پاوار حضور نداشت. این فیلم از ۲۵ نوامبر در آمریکا اکران خواهد شد.

کنسولگری آمریکا در بمبئی در این رابطه اظهارنظر نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج