۴۲۰۹۹۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

واگذاری ۵ بنای تاریخی به بخش خصوصی

مدیرعامل صندوق احیاء آثار تاریخی در پاسخ به‌ این‌که چرا بیشتر بناها به سفره‌خانه سنتی تبدیل می‌شوند گفت: بخش خصوصی درپی بازگشت سرمایه است و چندان به کاربری فرهنگی فکر نمی‌کند.

خبرگزاری مهر: محمدرضا پوینده ضمن بازدید از نمایشگاه مطبوعات در غرفه خبرگزاری مهر حضور پیدا کرد و گفت: ما ۱۰۰ موضوع مختلف را برای تغییر کاربری بناهای تاریخی مشخص کرده‌ایم اما بیشتر سرمایه‌گذاران به برگشت سرمایه فکر می‌کنند و مایل هستند تا یک بنای تاریخی را به رستوران و سفره‌خانه سنتی تبدیل کنند تا نگران سرمایه خود نباشند.

مدیرعامل صندوق احیاء و بهره‌برداری از بناهای تاریخی همچنین از واگذاری پنج بنا خبر داد و افزود: ۱۶ آبان ماه، خانه جعفرزاده در سبزوار، خانه حیرانی در یزد، خانه خادم باشی در اردبیل، کاروانسرای کوهیاب در نطنز و کاروانسرای محمد در جاده تهران- مشهد در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت تا مرمت و بهره‌برداری شود.

پوینده گفت: در تلاش هستیم تا برای سایر آثار و خانه‌های تاریخی سرمایه‌گذار بخش خصوصی پیدا کنیم و برای احیا و زنده‌سازی بناها اقدام کنیم.

همچنین مدیرعامل صندوق حفظ و احیای آثار تاریخی کشور که از غرفه‌های مختلف نمایشگاه مطبوعات بازدید کرده بود گفت: امیدوارم مردم و مسئولان به اهمیت رسانه پی ببرند. برگزاری نمایشگاه‌های این چنین هم فضایی را برای هنرمندان و نویسندگان و مسئولان دولتی فراهم می آورد تا با رسانه‌های مختلف آشنا شوند و هم فرصتی است تا مردم با اهل رسانه ارتباط بیشتری برقرار کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج