جاباما
۴۲۱۰۳۴
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

قتل هولناک راننده کامیون در ابهام

: پرونده قتل مرد راننده‌ای که پنج سال قبل به قتل رسیده‌ است، در حالی در دادگاه به جریان افتاد که قاتل او همچنان شناسایی نشده‌ است.

روزنامه شرق: شرق: پرونده قتل مرد راننده‌ای که پنج سال قبل به قتل رسیده‌ است، در حالی در دادگاه به جریان افتاد که قاتل او همچنان شناسایی نشده‌ است.
سال ٩٠ بود که مأموران پلیس از طریق شهروندان تهران باخبر شدند جسد مردی کنار کامیونی پیدا شده ‌است. از آنجایی که کامیون کنار رودخانه پارک شده و جسد داخل آب بود، مأموران در ابتدا فکر کردند متوفی غرق شده‌ است و جسد را به پزشکی‌قانونی انتقال دادند و در بازرسی از کامیون متوجه شدند ماشین نیز متعلق به مرد متوفی است.
فرضیه اولیه مأموران این بود که مرد راننده به قصد انجام کاری ماشین را متوقف کرده و به رودخانه رفته، ولی یک حادثه باعث غرق‌شدن او شده‌ است، اما وقتی نظریه پزشکی‌قانونی اعلام شد، این فرضیه باطل شد. در این نظریه آمده ‌بود؛ آنچه باعث مرگ مرد راننده شده ‌است، برخورد جسمی سخت به سر او و در پی آن خون‌ریزی مغزی بوده و غرق‌شدگی علت مرگ نبوده ‌است. بنابراین پلیس، محل حادثه را به دقت مورد تحقیق قرار داد ضمن اینکه از شاهدان خواست تا آنچه را از مرگ مرد راننده دیده‌اند توضیح دهند.
از میان چند شاهدی که به پلیس گزارش این مرگ را داده ‌بودند، فقط یک نفر بود که توضیحاتی بیشتر از آنچه دیگران دیده‌ بودند، داد. او گفت: من کنار خیابان ایستاده ‌ و شاهد ماجرا بودم. مرد موتورسواری داشت کنار رودخانه می‌رفت که یک‌باره راننده کامیون بدون احتیاط به سمت او پیچید و مرد موتورسوار برای اینکه تصادفی به وجود نیاید، یک‌باره خودش را کنار کشید که همین هم باعث شد به زمین پرت شود.
مرد راننده هم که مقصدش کنار رودخانه بود توقف کرد و پیاده شد. مرد موتورسوار که از این اتفاق خیلی ناراحت شده‌ بود، سنگی برداشت و به سمت مرد راننده پرتاب کرد که این سنگ به سرش برخورد کرد و افتاد. در همین حین مرد موتورسوار هم فرار کرد. ما سعی کردیم مرد راننده را نجات دهیم، اما نتوانستیم.با توجه به این اظهارات و نظریه پزشکی‌قانونی بود که پرونده قتل تشکیل شد و تحقیقات گسترده‌ای هم در این زمینه انجام گرفت، اما راه به جایی نبرد و متهمی شناسایی نشد.

تا اینکه چندی پیش اولیای‌دم مقتول با ارائه درخواستی به دادسرا خواستار پرداخت دیه از بیت‌المال شدند. آنها گفتند با توجه به اینکه قاتل پدرمان شناسایی نشده ‌است و سرنخی هم وجود ندارد، ما درخواست پرداخت دیه داریم ضمن اینکه همچنان خواستار بازداشت قاتل پدرمان هم هستیم. روز گذشته این درخواست در شعبه چهار دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت و هیأت قضات برای تصمیم‌گیری دراین‌باره وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گذشت که نباشه همین میشه

    • هانیه

      شاهدا شماره پلاک موتور و یادداشت میکردن یا میرفتن دنبالش

    • محمد

      با سلام رانندگان ماشین های سنگین از افراد بسیار زحمت کش وسخت کوش جامعه هستند وتخلف چندنفرباعث نمی شود شما به کل جامعه ی حمل ونقل کالای سنگین توهین نمایید

    • مهتاب

      بدون نام 13:19 یعنی چون پیچیده بود جلوش باید بزنه بکشتش؟؟؟ تصور کن همه تابع نظر شما باشن اونوقت با کوچیکترین مسئله ایی که برخلاف میلمون بود میکشتیم یا کشته میشدیم در این صورت فقط خدا میتونه به دادمون برسه . خدا به همه صبر و بردباری عطا کنه انشاءالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج