جاباما
۴۲۱۰۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

دکوراسیون آینه ای

در دکوراسیون خانه های ایرانی، معمولا آینه مخصوصا در ابعاد بزرگ جایگاه تثبیت شده ای ندارد. به همین دلیل برای آشنایی و ترغیب بیشتر شما، نمونه ها و طرح هایی از کاربردهای گوناگون آینه در نقاط مختلف منزل از برجسته ترین طراحان دنیا، برای شما گرد هم آورده ایم.

دکوراسیون آینه ای





دکوراسیون آینه ای

برترین ها: در این آپارتمان، دایانا وینولی، طراح دکوراسیون، از شیشه های پشت آینه ای شیک و گرافیکی برای پنجره های سبک فرانسوی استفاده کرده است. قالی چشم گاو به زمینه طرح دایره ای پانل های آینه ای، همخوانی دارد.

دکوراسیون آینه ای

نعیم خان، طراح مدرن و تام شیرر، طراح دکوراسیون داخلی، عمق های مختلف را برای خلق این مجسمه از پانل های آینه دیواری ترکیب کرده است که مثل بالاتختی مدرنی در این اتاق خواب عمل می کنند. لوستر شاخه ای و روتختی طرحدار هم برای جان دادن به فضای اتاق اینطور انتخاب شدند.

دکوراسیون آینه ای

این آینه سبک ونیزی به این حمام شیکی و زیبایی خاصی بخشیده است. دیوارها به رنگ طوسی کمرنگ رنگ آمیزی شده اند که با آینه همخوانی دارد.

دکوراسیون آینه ای

در این اتاق نشیمن، تاد رومانو، طراح دکوراسیون داخلی، یک دیوار آنتیک آینه کاری شده با پانل های شیشه جیوه ای خلق کرده است که پس زمینه ای برای قسمت نشیمن و تابلوی نقاشی است. کاناپه و میز وسط آنتیک سبک لوئی شانزدهم به جذابیت قدیمی فضا می افزاید.


دکوراسیون آینه ای

اتاق خواب اصلی این آپارتمان پاریسی مجموعه ای از آینه های قاب شده محدب آنتیک دارد که شکل دایره ای آنها با کاغذ دیواری راه راه و زیبای اتاق ترکیب جالبی درست کرده اند. نیمکت سبک لوئی شانزدهم و عسلی کوچک آن به سبک قدیمی و شیکی هستند.

دکوراسیون آینه ای

جاناتان ادلر طراح، با آینه خورشیدی طلایی رنگ به این منزل، سبک قدیمی شادی داده است. آیتم های آنتیک دیگر نظیر مجسمه، صندوق و آباژور روی این میز با آینه هماهنگ هستند.

دکوراسیون آینه ای

آینه این اتاق که قابی از جنس لاک مصنوعی لاکپشت دارد با دیوارهای تیره رنگ اتاق نشیمن این آپارتمان همخوانی فراوانی دارد. کاناپه گوشه ای با پارچه طرحدار و لوستر آینه ای و نقاشی آویزان شده به دیوار همه به زیبایی این اتاق می افزایند.

دکوراسیون آینه ای

در این اتاق غذاخوری از آینه قاب شده، دو لوستر شمعدانی و صندلی های قرن هجدهمی برای برای دکوراسیون استفاده شده است. حضور پررنگ این آینه که حالت اثر هنری در مقیاسی بزرگ دارد، به یکی کردن عناصر فضا کمک می کند.

دکوراسیون آینه ای

این دو آینه محدب در دو سوی شومینه اتاق غذاخوری توسط پائولو موشینو طراحی شده اند. این دو آینه بر تقارن اتاق تأکید می کنند و با شکل گرد میز ناهارخوری ماهگونی همخوانی دارند.

دکوراسیون آینه ای

آینه برنزی طرح اروه واندر استراتن یک اثر هنری آینه ای در اتاق خواب اصلی این خانه قشلاقی است. این آینه بالاتر از بالاتختی سفارشی نصب شده است و آباژورهای رومیزی کنار تخت و روتختی ساده و دیوارهای استخوانی رنگ، هماهنگی کاملی برای اتاق خواب آرامش بخش دارند.

دکوراسیون آینه ای

وینسنت وولف برای این اتاق نشیمن شش آینه قاب شده طراحی کرد که به صورت افقی و سه تا سه تا روی دیوارها نصب شده اند. این آینه ها نه تنها بر زوایای جالب فضا تأکید می کنند، بلکه نور آفتاب را منعکس کرده و اتاق را روشن می کنند. کاناپه گوشه ای، صندلی و میز وسط مبلی از لحاظ رنگی همخوانی دارند. قالی آنتیک تبریزی هم زیبایی اتاق را صدچندان کرده است.

دکوراسیون آینه ای

این آینه خورشیدی شکل، در این منزل، نقطه کانونی را اشغال کرده است. هرنان آریاگا، این آینه را با آیتم های جانبی برای این منزل ساحلی انتخاب کرده است. قاب این آینه از تخته های یک بشکه ساخته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام تو روخدا عکس چهار تو خونه ی ایرانی بذارین اینا که به درد ما ایرانیا نمیخوره

    • تن تن

      قرار نیست خونه دقیقا عین اینا باشه میشه ازشون الهام گرفت و تو خونه خودمون هم از آینه استفاده کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج