جاباما
۴۲۱۱۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرمربی برزیل: می‌دانم مسی را چطور مهار کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل تاکید کرد که راه مهار کردن مسی را می داند. او بازی گروهی را فاکتور اصلی تیم پیروز در ال کلاسیکوی آمریکای جنوبی دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از elsport، در حساس ترین بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در آمریکا جنوبی، تیم ملی فوتبال آرژانتین به مصاف برزیل خواهد رفت.

این دیدار ساعت ۳:۱۵ بامداد جمعه در ورزشگاه ماراکانا و به میزبانی برزیل برگزار خواهد شد. سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل امید زیادی به پیروزی تیمش در این دیدار دارد.

تیته در نشست خبری قبل از بازی گفت: همه شما به خوبی می دانید این دیدار برای دو تیم بسیار حساس است. نه برزیل صعود خود را به جام جهانی روسیه نهایی کرده است و نه آرژانتین شانس کمی برای صعود دارد. دو تیم در جدول رده بندی با هم اختلاف زیادی دارند اما جدول رده بندی پیروز این بازی را مشخص نمی کند.

او درباره مسی فوق ستاره آرژانتین گفت: بله مسی بازیکن بسیار بزرگی است اما تیم ملی آرژانتین تنها در مسی خلاصه نمی شود. در این دیدار بازیکنان بزرگی هستند که هر کدام از آنها می توانند برای تیم خود سرنوشت ساز ظاهر شوند. آنخل دی ماریا، کوتینیو، نیمار، مسی ، گابریل خسوس، کاستا و ایگواین بازیکنان بسیار بزرگی هستند که هر کدام از آنها می توانند در یک لحظه سرنوشت ساز ظاهر شود.

تیته ادامه داد: من راه حل مهار کردن مسی را می دانم اما الان زمان مناسبی برای صحبت کردن در این زمینه نیست. یک بازیکن نمی تواند پیروز بازی را مشخص کند. فوتبال یک بازی گروهی است و اگر می خواهیم خوب نتیجه بگیریم و به پیروزی برسیم باید در کارهای گروهی خوب باشیم.

سرمربی برزیل در پایان سخنان خود به ستایش از خسوس ستاره منچستر سیتی پرداخت و گفت: خسوس بازیکن جوانی است و آینده درخشانی در انتظار این بازیکن است. او بسیار سرعتی است به ویژه در ۱۰۰ متر که می تواند هر بازیکنی را پشت سر گذارد. تنها چیزی که به او گفتم این است که تحرک بیشتری در زمین داشته باشد و وقتی توپ را در اختیار دارد با اعتماد به نفس بازی کند.

این دیدار در حالی برگزار می شود که برزیل با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و آرژانتین با ۱۶ امتیاز در جایگاه ششم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج