۴۲۱۳۳۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

هاشمی: صادقانه خدمت می‌کنیم

وزیر بهداشت ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در قالب طرح تحول نظام سلامت و رضایت بیش از ۸۰ درصدی مردم از مجموعه این برنامه‌ها، درباره برخی هجمه‌ها به وزارت بهداشت گفت: همین که مردم از مجموعه خدمات راضی هستند برایمان کافی بوده و بالاترین نعمت و خوشحالی است.

خبرگزاری ایسنا: دکتر سید حسن هاشمی در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در پاسخ به سوالی درباره چرایی برخی هجمه‌ها به وزارت بهداشت با وجود اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: در مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی خالصانه و صادقانه برای خدمت به مردم ایران تلاش می‌کنیم. حال برخی اظهار نظرها هر چند هم که مغرضانه باشد از نظر من اشکالی ندارد و حتی می‌تواند اجرمان را هم بیشتر کند. شخصا چندان به این مباحث اهمیت نمی‌دهم اما گاهی برای خود این افراد ناراحت می‌شوم چرا که بالاخره قیامتی هم وجود دارد.
وی افزود: از نظر من مهم انجام تکلیف است و اعتقاد دارم همکارانم تا جایی که در توان داشته و دارند، در جهت انجام تکالیفشان تلاش می‌کنند. انشالله اجر و مزدشان را هم خدا خواهد داد.

وزیر بهداشت با اشاره به رضایت بیش از 80 درصدی مردم از اقدامات انجام شده در حوزه سلامت افزود: نظرسنجی‌هایی که از سوی نهادهایی در خارج از مجموعه وزارت بهداشت انجام شده حاکی از رضایت حدود 80 درصدی مردم از این اقدامات است، بنابراین همین که مردم از ما راضی هستند برایمان بالاترین نعمت بوده و جای خوشحالی دارد.

وی تاکید کرد: آنچه مردم از حکومت می‌خواهند توجه به سلامتی‌شان و ارائه خدماتی است که درخور شان آنها باشد. در این راستا ما تمام تلاشمان را انجام داده و سایر برنامه‌هایمان را هر چند با دست خالی پیگیریم.

وی افزود: هزاران پروژه داریم که باید انجام دهیم. در حوزه بهداشت شبکه بهداشت به کلانشهرها البته به جز تهران گسترش یافت و پرونده الکترونیک سلامت برای 50 میلیون نفر از جمعیت کشور تشکیل شده است. برای مابقی ایرانیان نیز این پرونده تا پایان کار دولت یازدهم اجرایی خواهد شد. در حوزه درمان هم تا کنون 40 هزار تخت بیمارستانی را نوسازی کرده‌ایم و 12 هزار تخت جدید نیز ساخته‌ایم تا پایان دولت مجموعه تخت‌های بیمارستانی تازه ساز به عدد 21 هزار تخت بیمارستانی می‌رسد.

وی سهم مردم در پرداخت هزینه‌های درمانی در بیمارستان‌های وزارت بهداشت را مورد اشاره قرار داد و گفت: با اجرای طرح تحول سلامت هزینه‌های کمرشکن در حوزه سلامت بسیار کاهش یافت و اکنون بیماران بستری در بیمارستان‌های وزارت بهداشت در روستاها سه درصد و در شهرها تنها شش درصد هزینه‌ها را می‌پردازند. مجموعه این اقدامات در جهت سلامت مردم انجام شده و همین که آنها راضی هستند برایمان کافی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      دولت روحانی تو مملکت داری حسابی مردود شد ولی خدایش دکتر هاشمی خوب زحمت کشید خدا نگهدارت باشه باشرف
      داری خودت را به احمدی نژاد به خاطر خدمت به مردم میرسانی این حرف افکار عمومی مردمه نه حرف خودم باشه!
      مردم ما عاشق کسی نیستن کارکردش را دوست دارند!

    • م الف شهرآشوب

      خداوند به این وزیر توانا ودلسوز سلامتی بدهد خوبه بعضی از وزرا میدیران ارشد از ایشان خدمت یاد.بگیرند خدمت کردن به کشور ومردم ایران را

    • حسن

      یک نفر هم که داره خوب کار میکنه همش بهش گیر میدن که چرا مثل ما نمیشی.هرکس که به مردم خدمت میکنه اجرش را میگیره .شما نگران خودت واعمالت باش بدان که عمر فانیست همه رفتندو ماهم میرویم.

    • بدون نام

      از كلیه پزشكان باید در مقاطعی امتحان كرد و آنهایی كه پایان نامه هایشان را خریده اند حذف شوند چون بعضی از پزشكان واقعا از تشخیص بیماریهای ساده هم عاجزند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج