۴۲۱۴۰۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فریدون شهبازیان:

همایون شجریان به ارکستر ملی دعوت شد

رهبر ارکستر ملی با اشاره به تازه ترین فعالیت های اجرایی این مجموعه موسیقایی از برگزاری تازه ترین کنسرت این ارکستر با اجرای آثار قدیمی محمدرضا شجریان به خوانندگی همایون شجریان خبر داد.

خبرگزاری مهر: فریدون شهبازیان در گفتگو با خبرنگار توضیح داد: بنده شاخص ترین آثارم طی سال های گذشته با محمدرضا شجریان بوده و امروز بسیار متاسفم که او به دلیل بیماری حضور ندارد و ما نمی توانیم از هنر این استاد آواز ایرانی روی صحنه ها استفاده کنیم. این هنرمند طی ماه های گذشته با بیماری مبارزه می کند و ما باید دعا کنیم تا هر چه سریعتر حالش بهبود یابد.

وی افزود: با توجه به این مساله و به جهت اینکه محمدرضا شجریان فعلا قادر به اجرای برنامه ای نیست تصمیم دارم در تازه ترین اجرای ارکستر ملی که اختصاص به اجرای آثار بنده با محمدرضا شجریان دارد از پسرش همایون شجریان دعوت کنم تا در قالب کنسرت ملی به عنوان خواننده آثار پدرش را اجرا کند و این باعث افتخار ماست که اولین اجرای ارکستر ملی در دوره مدیریت بنده با آثار محمدرضا شجریان و صدای همایون شجریان آذین‌بندی می شود.

شهبازیان با اشاره به سوابق همکاری خود با شجریان عنوان کرد: اولین آثار ارکسترال محمدرضا شجریان توسط بنده آهنگسازی شده و من خوشحالم که این آثار به یادگار مانده با اقبال مخاطبان مواجه شده است. به هر حال این اتفاق آغازی برای فعالیت های جدید ما در ارکستر ملی است که همه نوازندگان آن در بهترین رتبه نوازندگی هستند.

این آهنگساز در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر تازه ترین فعالیت موسیقایی خود، توضیح داد: آهنگسازی موسیقی فیلم «قشنگ و فرنگ» به کارگردانی وحید موساییان تازه ترین کاری است که بنده در حوزه موسیقی فیلم انجام داده ام و با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته شده این قطعات همزمان با اکران فیلم در قالب آلبوم موسیقی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج