۴۲۱۴۱۳
۱۰ نظر
۵۰۱۲
۱۰ نظر
۵۰۱۲
پ

۳۰ میلیون شارژ به بهانه برقراری رابطه نامشروع

سرپرست پلیس فتا هرمزگان گفت: متهمی که از طریق بیتالک و واتس آپ به بهانه برقراری رابطه نامشروع از طعمه های خود شارژ می گرفت شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری میزان: سرپرست پلیس فتا هرمزگان گفت: متهمی که از طریق بیتالک و واتس آپ به بهانه برقراری رابطه نامشروع از طعمه های خود شارژ می گرفت شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ "علی اصغر افتخاری" گفت : ماموران پلیس فتا در پی رصد فضای مجازی به فردی ناشناس مشکوک می شوند که از طریق شبکه اجتماعی بیتالک با ایجاد پروفایل در آن با نام مستعار و اعلام شماره تلفن برای رابطه در شبکه واتساپ ، بعضا افرادی را ترغیب به رابطه غیر متعارف می کرد که طی بررسی های فنی انجام شده مشخص شد متهم از این طریق با تعیین شرایط برای درخواست دوستی اقدام به کلاهبرداری می کند.

وی افزود: طی اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق مشخص شد شماره تلفن مورد نظر در محدوده شهرستان میناب است به همین دلیل موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ افتخاری با بیان اینکه مخفیگاه متهم با یکسری شگردهای پلیسی شناسایی شد، اذعان داشت : پس از هماهنگی و کسب دستور قضایی متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر ،که در ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری شد ،ولی وقتی با بازجویی فنی و دلایل و مستندات کافی روبرو شد به بزه انتسابی اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه متهم با قصد کلاهبرداری و با نام مستعار صفحه پروفایلی را در شبکه اجتماعی بیتالک ایجاد کرده بود، اظهار داشت :وی با شگردهای خاص، طعمه های خود را به صفحه شخصی واتس آپ کشانده و با ترغیب به برقراری رابطه غیراخلاقی اقدام به دریافت شارژ با مبالغ مختلف می کرد ، که پس از دریافت رمز شارژها، افراد فریب خورده را مسدود می کرد که از این طریق موفق شده بود بیش از سی میلیون ریال شارژ را کلاهبرداری کند.

سرهنگ افتخاری در پایان خاطر نشان کرد: برابر ماده ۱۴ فصل چهارم قانون جرایم رایانه ای هركس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای ، مخابراتی یا حامل های داده، محتویات مستهجن را منتشر، توزیع یا معامله كند یا به قصد تجارت یا افساد تولید یا ذخیره یا نگهداری كند، به حبس از نود و یك روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محكوم خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      خب از زرنگیش بوده کجاش جرمه؟ ........

    • همشهری

      اونایی که سرشون کلاه رفته حقشون بوده... تا اونا باشن دیگه ازین غلطا نکنن...

    • علی

      واقعا جای تاسف داره که تو مملکت 3میلیون تومان کلاهبرداری کنی اونم با شارژ موبایل حالا هرشارژ میانگین 5000 تومان ببینین چقدر مفسد داریم

    • فاطمه

      هستن ادمای احمق
      این داستان ادامه دارد...

    • بدون نام

      دم پلیس فتا گرم

    • بدون نام

      خخخخ عجب ادم زبلی بوده

    • بدون نام

      والا اینستاگرام پر از این تبلیغات هست.کاش با اونا هم برخورد کنند،واقعا آدم حالش بهم میخوره مجبور شدم اینستاگرام رو پاک کنم

      پاسخ ها

      • سیسیل

        دقیقا

    • رها

      ما خودمون از همه چیز بر عکس استفاده میکنیم

    • سلی

      ببین چقدر مردای ما بدبختن که با یه شارژ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج