جاباما
۴۲۱۴۷۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

۱۲ واقعیت جالب درباره زندگی دونالد ترامپ

در این مطلب قصد داریم به زوایای پنهان زندگی دونالد ترامپ؛ چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا بپردازیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: نتیجه انتخابات غیرمنتظره آمریکا و پیروزی دونالد ترامپ بر هیلاری کلینتون جهان را در شوک و حیرتی عجیب فرو برده است. ترامپ که به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا شناخته می شود با پیروزی اش توانست به حکومت ۸ ساله دمکرات ها پایان دهد. پیروزی که کمتر کسی انتظار آن را می کشید. با همه این تفاسیر این میلیونر آمریکایی اکنون به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا شناخته می شود. در اینجا قصد داریم برای شناخت بهتر رئیس جمهور جدید آمریکا به ۱۲ واقعیت جالب درباره زندگی وی که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته است اشاره ای داشته باشیم.

۱. دونالد ترامپ بعد از اینکه در سال ۱۹۸۲ برادر بزرگترش "فرد ترامپ" به علت اعتیاد شدیدش به الکل درگذشت الکل نمی نوشد.

۲. صرف نظر از املاک و دارایی های شخصی دونالد ترامپ، وی همچنین به خاطر اموال و دارایی های زیادی که از پدرش به ارث برده است به عنوان یک مرد ثروتمند در آمریکا محسوب می شود.

۳. این برای نخستین بار نیست که دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت می کند. وی در سال ۲۰۰۰ نیز در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری این کشور در ایالت کالیفرنیا به پیروزی رسید.

۴. همسر دونالد ترامپ " ملانیا ترامپ" که یک آرایشگر است پیرایش موهای همسرش را نیز انجام می دهد. جالب اینکه موهای دونالد ترامپ واقعی است.

۵. اگر چه دونالد ترامپ اکنون به عنوان یک رئیس جمهور جمهوری خواه شناخته می شود اما وی زمانی بین سال های ۲۰۰۱_۲۰۰۹ در حزب دمکرات ثبت نام کرده بود.

۶. از آنجا که والدین ترامپ دوست داشتند تا فرزندشان تبدیل به فردی با انضباط شود در سن ۱۳ سالگی وی را در مدرسه نظامی نیویورک ثبت نام کردند.

۷.حساسیت بیش از حد ترامپ به اندازه انگشتان دستش نیز جالب است تا آنجا که وی مجبور شد عکس هایی از انگشتان خود را برای یک روزنامه نگار آمریکایی با نام "گریدون کارتر " بفرستد تا ثابت کند انگشتان دستش کوتاه نیست.

۸. دونالد ترامپ در سال ۱۹۹۰ برنده جایزه تمشک طلایی یا GRA به خاطر بازی در فیلم Ghosts Can't Do It شد.

۹. از جمله دارایی های دونالد ترامپ یک خانه کاخ مانند ۱۸ خوابه در "پام بیچ" فلوریداست که به "کاخ ترامپ" معروف است و به عنوان یکی از گرانقیمت ترین املاک در آمریکا محسوب می شود.

۱۰. دونالد ترامپ در یکی از مصاحبه هایش که با "کانن اوبراین" مجری معروف آمریکایی داشت ادعا کرد هرگز از ATM برای برداشت پول استفاده نکرده است.

۱۱. دونالد ترامپ در سال ۱۹۸۴ یکی از تیم های فوتبال آمریکایی این کشور با نام "نیوجرسی جنرالز" را خریداری کرد.

۱۲.هنگامی که طوماری با حمایت حدود ۲۵۰ هزار نفر برای جلوگیری از وردود ترامپ به انگلیس به امضا رسید پارلمان انگلیس در خصوص اجازه ورود ترامپ به این کشور مردد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج