جاباما
۴۲۱۶۹۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۱۴ کشته در پنجشنبه خونین آمریکا

روز گذشته در آمریکا بیش از ۴۰ مورد تیراندازی رخ داد که در نتیجه آن ۱۴ تن جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از مرکز آمار تیراندازی ها در آمریکا، در روز پنج شنبه، ۴۵ مورد تیراندازی در سراسر آمریکا گزارش شد که در نتیجه آن، ۱۴ نفر کشته و ۳۲ نفر مجروح شدند.

در میان این افراد تعدادی کودک و نوجوان وجود دارد. در یک حادثه در روز پنج شنبه در بِسمر سیتی در کارولینای شمالی ، یک پسر بچه دو ساله در تیراندازی تصادفی مجروح شد. این کودک دو ساله، اسلحه پدرش را برداشته و به شکم خود شلیک کرده بود. به گفته شاهدان، در این خانه دو کودک دیگر حضور داشتند و ممکن بود کودک به سمت آنها شلیک می کرد. همسایگان گفته اند که پدر این کودک، بطور مرتب برای تهدید دیگران از این اسلحه استفاده می کرد.

در حادثه ای دیگر در شهر لوییویل در ایالت کنتاکی، یک نوجوان پانزده ساله به ضرب گلوله کشته شد. یکی از ساکنان محله می گوید: این یک تراژدی بود. من این پسر را می شناختم. ما هر روز شاهد حوادثی از این دست هستیم و هیچکس نمی خواهد آن را متوقف کند و این حوادث تلخ همچنان ادامه دارد.

در نتیجه ۷۸ مورد تیراندازی در روز چهارشنبه هم ۱۳ نفر کشته و ۴۹ نفر مجروح شدند.

براساس آخرین آمار و گزارش ها، از ابتدای سال ۲۰۱۶ تاکنون،‌ ۴۹۲۷۹ یا حدود پنجاه هزار مورد تیراندازی در سراسر آمریکا گزارش شده است. در نتیجه این تیراندازی ها، ۱۲۷۴۹ نفر کشته و ۲۶۲۷۴ نفر مجروح شده اند. ۵۸۶ نفر از کشته ها و مجروحین، کودکان زیر یازده سال هستند.

۲۶۹۳ مورد از آنها نیز نوجوان و از دوازده سال تا ۱۸ سال بوده اند. تعداد تیراندازی ها با هدف قتل عمد، ۳۳۵ مورد بوده است. در ۲۸۲ مورد از این حوادث افسران پلیس دخیل بوده اند.

۲۰۵۴ مورد از این تیراندازی ها در حمله به منازل بوده است. ۱۵۳۷ مورد از تیراندازیها نیز در دفاع از خود رخ داده است. ۱۸۲۱ مورد از این تیراندازی ها نیز تصادفی بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج