جاباما
۴۲۲۰۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دشان: حریفان از ما می‌ترسند

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از پیروزی شاگردانش برابر سوئد در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸، تیم خود را ترسناک توصیف کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فرانسه شب گذشته (جمعه) در یک دیدار خانگی از دور چهارم دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، سوئد را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد تا با حاشیه امنیتی سه امتیازی در صدر جدول گروه اول رقابت‌ها قرار بگیرد.

فرانسه در حالی سه امتیاز این بازی خانگی را از آن خود کرد که ابتدا از حریفش عقب افتاد، اما در ادامه با گل‌ پل پوگبا به بازی برگشت و با گل دیمیتری پایت هم پیروز شد.

دشان در کنفرانس خبری پس از بازی گفت که تیمش باید راه مقابله کردن با تیم‌های را که در لاک دفاعی فرو می‌روند، پیدا کند.

او به شبکه TF۱ فرانسه گفت: تیم‌های زیادی خواهند بود که مقابل ما دفاعی بازی خواهند کرد و ما این را در بازی‌‌مان برابر هلند هم شاهد بودیم. این نشان می‌دهد که تیم‌های حریف از ما می‌ترسند و ما باید راهی برای مقابله با بازی تدافعی آنها پیدا کنیم. انتظار نداشتم که این بازی آسان باشد پس الان که سه امتیاز دیگر گرفته‌ایم، بسیار خوشحالم. این بازی برای ما بازی سختی بود، چون سوئد تیم خوبی است. سوئد از نظر فیزیکی تیمی قوی و منظم است. این تیم با سیستم ۲-۴-۴ بازی کرد و به راحتی توپ را کنترل می‌‌کرد.

دشان افزود: زمانی که حریف‌تان کرکره را پایین می‌کشد، شما مجبورید توپ را سریع‌تر به گردش درآورد و حرکات‌تان را بیشتر کنید. بازی برابر تیم‌های دفاعی هرگز کار آسانی نیست.

این دومین بازی متوالی است که پوگبا برای تیم ملی فرانسه گلزنی می‌کند و به همین دلیل دشان به طور ویژه از او تمجید کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی یوونتوس درباره هافبک پیشین بانوی پیر گفت: من شیوه گلزنی پوگبا را دوست دارم و این گل‌ها برای او خوب است. البته گلزنی اصلی‌ترین چیزی نیست که من از او انتظار دارم. من از عملکرد کلی پوگبا راضی‌ام، چرا که مشابه به همان عملکردی بود که در بازی‌‌اش برابر هلند داشت. او برای منچستریونایتد به سبکی متفاوت و در سیستمی متفاوت بازی می‌کند. پوگبا برای ما زمان زیادی حفظ توپ می‌کند و زمانی که در سطح بالایی بازی و با بلیز متویدی همکاری می‌کند، در تیم نقش بسیار پررنگی دارد.

گل دوم فرانسه که پایت زد، پس از آن به ثمر رسید که روبین اولسن، دروازه‌بان سوئد با دخالت آنتوان گریزمان، مهاجم تیم میزبان نتوانست توپ را مهار کند. دشان اعتراف کرد که گریزمان زمانی که برای تصاحب توپ خیز برداشت در موقعیت آفساید قرار داشت.

دشان عنوان کرد: بله او کمی در آفساید بود، اما خوب پیش از این هم زیاد پیش آمده که اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شده‌اند، از جمله خطایی که قبل از گل سوئد روی لوران کاسیلنی رخ داد، اما گرفته نشد.

فرانسه اکنون با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه A انتخابی جام جهانی قرار گرفته و با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش هم سه امتیاز فاصله دارد. با این حال دشان معتقد است که تیمش با صعود به جام جهانی هنوز فاصله زیادی دارد.

وی گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نیست، اما پیروزی که در این بازی کسب کردیم برای ما نتیجه مهمی است. ما می‌توانستیم بهتر از این‌ها بازی کنیم، اما سوئد هم کار را برای ما سخت کرد. این تیم بازیکنان قدرتمندی دارد و در ضربات شروع مجدد خطرناک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج