۴۲۲۰۲۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رابرت ردفورد می‌خواهد بازنشسته شود

رابرت ردفورد در مصاحبه‌ای با نوه‌اش دیلان که روز پنجشنبه منتشر شد، اعلام کرد بعد از کامل کردن دو فیلم آخرش خود را از بازیگری بازنشسته می‌کند تا بر فیلمسازی و نقاشی تمرکز کند.

وب‌سایت آی سینما: رابرت ردفورد در مصاحبه‌ای با نوه‌اش دیلان که روز پنجشنبه منتشر شد، اعلام کرد بعد از کامل کردن دو فیلم آخرش خود را از بازیگری بازنشسته می‌کند تا بر فیلمسازی و نقاشی تمرکز کند.
رابرت ردفورد می‌خواهد بازنشسته شود

به گزارش ورایتی، ردفورد در این مصاحبه از اهمیت قصه‌گویی و نقاشی صحبت کرده و وقتی نوه‌اش از او می‌پرسد که دوست دارد به نقاشی کردن بازگردد، پاسخ می‌دهد: «آره، خیلی... و اخیرا خیلی، چون از بازیگری خسته شده‌ام. من آدم بی‌صبری هستم و برایم سخت است که بنشینم و پشت سر هم برداشت‌های مختلف را بگیرم. در این نقطه از زندگی‌ام که هشتاد ساله هستم، نقاشی به من لذت بیشتری می‌دهد، چون به کسی وابسته نیستم.»

اودر ادامه می‌گوید: «دارم فکر می‌کنم در آن مسیر بروم و زیاد بازی نکنم.»

ردفورد می‌گوید که قصد دارد بعد از پخش دو فیلم آخرش («روح ما در شب» که با جین فوندا همبازی بوده و «پیرمرد و اسلحه» که با کیسی افلک و سیس اسپیسک بازی کرده) به کارنامه طولانی خود در مقابل دوربین پایان دهد. البته اخیرا اعلام شده که او در فیلم‌های «اکتشاف» و «یکشنبه بیا» هم بازی خواهد کرد.

آخرین فیلم به نمایش درآمده ردفورد، «پیاده‌روی در جنگل» بود که محصول سال ۲۰۱۵ بود و سفر دو هزار مایلی دو دوست از کوه‌های آپالاشین در آمریکای شمالی را روایت می‌کرد.

ردفورد در سال ۱۹۸۰ برای فیلم «مردم معمولی» جایزه اسکار بهترین کارگردانی را گرفت. هرچند او یکی از مهم ترین شمایل‌های بازیگری دهه‌های اخیر بوده، فقط یک بار برای فیلم «نیش» نامزد اسکار شد. البته آکادمی در سال ۲۰۰۲ اسکار افتخاری به او اهدا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج