جاباما
۴۲۲۱۶۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

لهراسبی: وقتِ غربالِ خوانندگان رسیده‌ است

علی لهراسبی خواننده موسیقی پاپ ، با اشاره به روند مثبت موسیقی در سال‌های اخیر در گفتگو با ما، اظهار کرد: معتقدم در چند سال اخیر شرایط بهتر شده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه مثبت‌تری به این نوع موسیقی دارد. در این سال‌ها بر تعداد خوانندگان پاپ نیز افزوده شده است.

خبرگزاری ایلنا: علی لهراسبی خواننده موسیقی پاپ ، با اشاره به روند مثبت موسیقی در سال‌های اخیر در گفتگو با ما، اظهار کرد: معتقدم در چند سال اخیر شرایط بهتر شده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه مثبت‌تری به این نوع موسیقی دارد. در این سال‌ها بر تعداد خوانندگان پاپ نیز افزوده شده است.
لهراسبی: وقتِ غربالِ خوانندگان رسیده‌ است

او ادامه داد: با وجود اینکه موسیقی پاپ روند رو به رشدی داشته اما همچنان مشکلاتی در این عرصه وجود دارد و همه ما آرزو داریم همه چیز یکپارچه شود و همه خوانندگان با قوانین ثابت، خط‌ قرمز‌ها و خط سبزهای مشخص به کار خود ادامه دهند. امیدوارم این مسئله که برخی افراد چند سال در مسیر دیگری حرکت می‌کنند و پس از آن توبه می‌کنند، چند سال ممنوع‌الکار می‌شوند و دوباره به عرصه کار برمی‌گردند از موسیقی ما حذف شود.

خواننده آلبوم دریایی‌ها با بیان اینکه باید غربالگری در این زمینه صورت گیرد، گفت: با مشخص شدن این روند تکلیف همه معلوم می‌شود. یکسری جوان‌ مستعد شناسایی می‌شوند و در عرصه موسیقی ظهور می‌کنند و از آنجا که در این عرصه بستر حواشی نیز بسیار فراهم است؛ می‌توان کاری کرد که از افراد حاشیه‌ساز دیگر استقبال نشود.

خواننده آلبوم روبات تاکید کرد: امیدوارم به شرایطی برسیم که خوانندگان موسیقی پاپ براساس قابلیت و کیفیت‌ موسیقی‌شان رتبه‌بندی شوند و هوش، استعداد و موسیقی؛ ملاک‌های این رتبه‌بندی باشد و دیگر حاشیه در موسیقی پاپ نداشته باشیم.

او با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا به بستر موسیقی پاپ در جهان نزدیک شویم، تصریح کرد: منظور این نیست که از لحاظ موسیقیایی به آنها نزدیک شویم بلکه همان روند و مسیر را طی کنیم و حرفه‌ای شویم و اگر رتبه‌بندی برای خوانندگان پاپ وجود دارد براساس ویژگی‌های کاری باشد و حاشیه‌ها حذف شود.

خواننده آلبوم تصمیم با بیان اینکه امروز هم موسیقی مجاز و هم غیرمجاز در دسترس همه است، گفت: متاسفانه گاه می‌بینیم برخی از افرادی که غیرمجاز می‌خوانند؛ بسیار بااستعداد هستند اما براساس یک اشتباه درحال حاضر نمی‌توانند مجاز بخوانند.

لهراسبی با بیان اینکه گاه شاهد برخوردهای سلیقه‌ای با برگزاری کنسرت‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: معتقدم اگر سلیقه‌ها حذف شود و یک قانون خاص و روشن داشته‌باشیم دیگر با مشکل روبرو نمی‌شویم اما امروز هر جایی برای خود قوانین خاصی دارد. ما امیدواریم همه جا یک قانون داشته باشیم و یکدست شویم نه اینکه در شهری برای تبلیغ از کلمه کنسرت استفاده کنند و در شهر دیگری از اجرای موسیقی زنده. اینکه از کدام واژه استفاده می‌کنیم مهم نیست مهم این است که همه در کشور از یک واژه استفاده کنیم و نگاه سلیقه‌ای نداشته باشیم.

او ادامه داد : معتقدم باید به سمتی برویم که موسیقی ما منسجم شود و حاشیه‌ها در آن به صفر برسد که اگر اینگونه شود؛ قطعا روند موسیقی‌مان تغییر کرده و مثبت‌تر خواهد شد.

خواننده آلبوم مثلث در پایان گفت : امروز اگر یک جوان ۱۹ ساله بااستعداد بخواهد خواننده شود هیچکس از او حمایت نمی‌کند اما زمانی که به شهرت رسید؛ همه تمایل پیدا می‌کنند با او همکاری داشته باشند. این موضوع از اتفاقات تلخی است که در موسیقی ما رخ می‌دهد. اینکه ابتدا کمتر کسی حاضر می‌شود به عنوان یک حامی از یک خواننده جوان حمایت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج