۴۲۲۱۷۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

باغ های شناور در رودخانه شیکاگو

رودخانه ها منبع زندگی هستند. نه تنها زیستگاه هزاران گونه گیاهی و جانوری هستند، بلکه فضایی برای اوقات فراغت و ماجراجویی در فضای باز هستند.

برترین ها: رودخانه ها منبع زندگی هستند. نه تنها زیستگاه هزاران گونه گیاهی و جانوری هستند، بلکه فضایی برای اوقات فراغت و ماجراجویی در فضای باز هستند. متاسفانه بسیاری از آبراه های جهانی ما طراحی شده اند تا با هزینه گیاهان بومی و حیات وحش کاربردی باشند. رودخانه های شهری، سازمانی در شیکاگو، به دنبال معکوس کردن این اثرها هستند و ابتدا از شیکاگو شروع کرده اند.
هدف آن ها با الهام از پروژه های مشابه در برلین و لس آنجلس، راه اندازی حدود 180 متر باغ شناور در رودخانه شیکاگو در ماه مه 2017 است، که در حالیکه زیستگاهی برای ماهی ها و سایر حیوانات باشد، یک مقصد طبیعی برای تفریح مردم فراهم کند. باغ شناور اولین بار در رودخانه شیکاگو توسط بنیانگذار «رودخانه های شهری» جاش یلین، دانشمند محیط زیست، به مساحت 5 مترمربع به عنوان بخشی از تحقیقات کارشناسی ارشد او در سال 2013 راه اندازی شد. او در حال قایقرانی در رودخانه برای این پروژه الهام گرفت، زمانی که متوجه دسته ای از غازها شد که بر روی ستون ها نشسته بودند و منتظر تمام شدن ترافیک قایق ها در رودخانه بودند.
یلین و گروهی از افراد همفکر او با هدف اصلاح رودخانه ها و ایجاد یک زیستگاه حیات وحش شهری، «رودخانه های شهری» را تاسیس کردند. این اکوسیستم شناور با گیاهان بومی پر خواهد شد که زیستگاه مناسبی برای انواع پستانداران، پرندگان و دوزیستان این منطقه فراهم خواهند کرد. قسمت زیرین باغ های شناور یک محل تغذیه دائمی برای ماهی های محلی خواهند بود. نتایج به دست آمده از آزمایش 2013 یلین، نزدیک به 100% افزایش در تعداد ماهی های رودخانه را بلافاصله نزدیک باغ شناور نشان می دهد که بسیار امیدوار کننده است.
باغ های شناور در رودخانه شیکاگو
باغ های شناور در رودخانه شیکاگو
باغ های شناور در رودخانه شیکاگو
باغ های شناور در رودخانه شیکاگو
باغ های شناور در رودخانه شیکاگو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج