جاباما
۴۲۲۲۵۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

ثبت تصاویر جاسوسی از نسل بعدی پورشه ۹۱۱

عکاسان جاسوسی به تازگی نشانه‌هایی از آنچه که می‌تواند نسل آینده‌ی پورشه ۹۱۱ باشد را یافته‌اند. این خودرو در حال تست در پیست نوربرگ رینگ شکار عکاسان شده است.

وبسایت پدال - شاهین احمدزاده: عکاسان جاسوسی به تازگی نشانه‌هایی از آنچه که می‌تواند نسل آینده‌ی پورشه ۹۱۱ باشد را یافته‌اند. این خودرو در حال تست در پیست نوربرگ رینگ شکار عکاسان شده است.

ثبت تصاویر جاسوسی از نسل بعدی پورشه 911

نسل بعدی ۹۱۱ هنوز چند سالی از خط تولید فاصله دارد بنابراین بدنه‌ای جدید برای نشان داده شدن وجود ندارد. خودروی شکار شده از بدنه‌ی پورشه ۹۹۱ کررا ۴ به همراه برخی اصلاحات استفاده می‌کند که از برجسته‌ترین این تغییرات می‌توان به بال‌های پهن‌تر و قوس چرخ‌های عضلانی‌تر و کشیده‌تر اشاره کرد.

ثبت تصاویر جاسوسی از نسل بعدی پورشه 911

منطق حکم می‌کند که پورشه برای نسل بعدی ۹۱۱ از زیرساخت پهن‌تر به منظور افزایش پایداری و بهبود هندلینگ و دینامیک سواری خودرو استفاده کند. همچنین انتظار می‌رود که تکنولوژی هیبریدی نیز در این خودرو در دسترس باشد.

ثبت تصاویر جاسوسی از نسل بعدی پورشه 911

تصور می‌شود که نسل بعدی ۹۱۱ دارای مدلی پلاگین هیبریدی باشد بنابراین به منظور هماهنگی با قوای محرکه‌ی هیبریدی وجود زیرساخت پهن‌تر شاید ضروری باشد.

ثبت تصاویر جاسوسی از نسل بعدی پورشه 911

پورشه قبلاً انگشت خود را در کیک هیبریدی فرو کرده و تعهد این شرکت به تکنولوژی الکتریکی با کانسپت تمام الکتریکی Mission-E ثابت شده است.

ثبت تصاویر جاسوسی از نسل بعدی پورشه 911

سرمهندس ۹۱۱ دکتر ارهارد ماسل تأیید کرده که پورشه به دنبال قوای محرکه‌ی پلاگین هیبریدی برای ۹۱۱ است اما چالش قرار دادن تکنولوژی هیبریدی زیر پوست ۹۱۱ به این معنی است که هنوز جای دادن آن در نسل بعدی این خودرو محل شک و تردید است.

ثبت تصاویر جاسوسی از نسل بعدی پورشه 911

هیبریدی کردن ۹۱۱ به این معنی خواهد بود که این خودرو اقتصادی‌تر و پاک‌تر و البته یک مدل کارا خواهد بود و احتمالاً هنوز هم به استفاده از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر وفاداری نشان خواهد داد.

ثبت تصاویر جاسوسی از نسل بعدی پورشه 911
۲۰۱۷ Porsche ۹۱۱ Carrera ۴S

نسل فعلی 911 هنوز در خط تولید قرار خواهد داشت و هنوز تا ورود نسل جدید این خودرو نسخه‌ی هیبریدی به بازار چند سالی زمان لازم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج