۴۲۲۲۶۶
۲ نظر
۵۰۲۷
۲ نظر
۵۰۲۷
پ

ماشین‌های سبز ۲۰۱۷ انتخاب شدند

تا شروع بکار نمایشگاه لس آنجلس کمی بیش از یک هفته دیگر زمان باقی مانده و قرار است به نمایندگی از GreenCarJournal، برترین خودروهای دوست دار محیط زیست مورد بررسی قرار گیرند که به طور کلی شامل ۵ خودروی مختلف شده و در ادامه مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

وب سایت خودروبانک: تا شروع بکار نمایشگاه لس آنجلس کمی بیش از یک هفته دیگر زمان باقی مانده و قرار است به نمایندگی از GreenCarJournal، برترین خودروهای دوست دار محیط زیست مورد بررسی قرار گیرند که به طور کلی شامل ۵ خودروی مختلف شده و در ادامه مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
ماشین‌های سبز 2017 انتخاب شدند

وبسایت منبع اول از همه برترین خودروی سال را معرفی کرده و سپس به سراغ پایین‌ترها رفته است، ولی ما برعکس آنان قصد داریم برای بالا بردن هیجان مقاله، اول ماشین‌های آخر لیست را مورد بررسی قرار دهیم تا سپس به برترین خودروی سبز سال برسیم.

5- تویوتا پریوس پرایم

بعید می‌دانیم بحث اتومبیل‌های دوست دار محیط زیست به میان بیاید، ولی نامی از محصولات کمپانی خودروسازی تویوتا بخصوص پریوس به چشم نخورد. در لیست برترین خودروهای سبز ۲۰۱۷ هم تویوتا پریوس پرایم با محدوده حرکتی ۳۵ کیلومتری تنها در حالت الکتریکی و همچنین با مصرف سوخت بسیار پایین و کیفیت بالا جایی برای خود پیدا کرده است.

ماشین‌های سبز 2017 انتخاب شدند

۴- کیا اپتیما هیبریدی و پلاگین هیبریدی

هیچکس نمی‌تواند منکر پیشرفت صنعت خودروسازی کره، آن هم با سرعتی باورنکردی شود. به این خاطر که خودروی کیا اپتیما هیبریدی و پلاگین هیبریدی برای سال 2017 به عنوان یکی از برترین خودروهای سبز سال انتخاب شده‌اند که پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر کم مصرف در کنار سیستم محرک الکتریکی در خود جای داده است.

ماشین‌های سبز 2017 انتخاب شدند

3- کرایسلر پاسیفیکا

دیگر ماشین سبز سال هم با محدوده حرکتی ۴۸ کیلومتری تنها با تکیه بر سیستم محرک الکتریکی خود، مینی ون "کرایسلر پاسیفیکا" انتخاب شده است تا با دخالت پیشرانه ۶ سیلندر درون سوز، این محدوده حرکتی به ۸۵۳ کیلومتر افزایش پیدا کند.

ماشین‌های سبز 2017 انتخاب شدند

۲- شورلت بولت

یکی از خودروهای سبز سال که انتخاب آن دور از انتظار نبوده، قطعا خودروی شورلت بولت است که نسل جدید آن اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد و موفق شده تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، مسافتی حدودا 383 کیلومتری را طی کند تا به عنوان یکی از برترین خودروهای دوست دار محیط زیست شناخته شود.

ماشین‌های سبز 2017 انتخاب شدند

1- بی ام و 330e iPerformance

و اما می‌رسیم به اصل ماجرا و آن هم انتخاب بی ام و ۳۳۰e iPerformance به عنوان برترین خودروی سبز سال از دید GreenCarJournal است که با سیستم محرک هیبریدی، موفق شده به محدوده حرکتی ۲۳ کیلومتری تنها در حالت رانندگی الکتریکی و به حداکثر سرعت ۱۲۱ کیلومتر بر ساعت در این حالت برسد. شتاب صفر تا صد هم با دخالت پیشرانه درون سوز ۲ لیتری و با قدرت ۲۴۸ اسب بخاری و گشتاور ۴۲۰ نیوتن متری، حداقل به ۵.۹ ثانیه و به حداکثر سرعت ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

ماشین‌های سبز 2017 انتخاب شدند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرعلی

      ۵باحال تره

    • بدون نام

      خوب پراید روهم میزاشتین دیگه بازم حقمونو خوردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج