۴۲۲۳۳۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ترامپ حالا خانواده کلینتون را تحسین می‌کند!

دونالد ترامپ در اولین مصاحبه تلویزیونی خود از زمان انتخاب به عنوان رئیس جمهور آمریکا به رغم حملاتی که در تمام طول تبلیغات انتخابات علیه هیلاری کلینتون کرده بود، این بار شروع به تحسین او کرده و زنی را که تهدید به محاکمه و زندان کرده بود، بسیار قدرتمند و بسیار باهوش توصیف کرد.

خبرگزاری ایسنا: دونالد ترامپ در اولین مصاحبه تلویزیونی خود از زمان انتخاب به عنوان رئیس جمهور آمریکا به رغم حملاتی که در تمام طول تبلیغات انتخابات علیه هیلاری کلینتون کرده بود، این بار شروع به تحسین او کرده و زنی را که تهدید به محاکمه و زندان کرده بود، بسیار قدرتمند و بسیار باهوش توصیف کرد.

دونالد ترامپ که اکنون رئیس جمهور منتخب آمریکا محسوب می‌شود در تمام طول تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در طول یکسال گذشته همواره از هیلاری کلینتون به عنوان "هیلاری فریبکار" یاد می‌کرد.

او در صحبت‌های یکسال گذشته‌اش تلویحاً کلینتون را "دوپینگی" خوانده و حتی از احتمال کشته شدن او حرف زده بود اما در مصاحبه‌ای که روز جمعه با برنامه "۶۰ دقیقه" در شبکه سی بی اس انجام داد و قرار است روز یکشنبه به طور کامل منتشر شود، گفت: تحت تاثیر "شرافت" کلینتون قرار گرفته است.

ترامپ درباره گفت‌وگوی تلفنی کلینتون با وی به منظور اذعان به شکست در انتخابات گفت: هیلاری با من تماس گرفت و این واقعاً یک گفت‌وگوی دوست داشتنی بود، هرچند که من می‌توانم تصور کنم این یک تماس دشوار برای او بود. این تماس برای او دشوارتر بود تا برای من. منظور من این است که البته برای من هم بسیار سخت بود.

ترامپ در این مصاحبه که به همراه همسرش ملانیا و چهار فرزند بزرگترش انجام داد، از هیلاری کلینتون تحسین کرد.

وی گفت: او نمی‌توانست از این مهربان‌تر باشد.

او به من گفت: دونالد به تو تبریک می‌گویم، آفرین.

ترامپ ادامه داد: من هم خطاب به کلینتون گفتم میخواهم خیلی زیاد از تو تشکر کنم و تو یک رقیب بزرگ بودی. هیلاری کلینتون بسیار قدرتمند و بسیار باهوش است.

ترامپ در ادامه درباره گفت‌وگویش با بیل کلینتون، همسر هیلاری یک روز بعد از انتخابات حرف زد.

ترامپ در این باره گفت: بیل کلینتون نیز نمی‌توانست خوش رفتارتر از این باشد. او گفت که این یک رقابت شگفت‌انگیز بود و این یکی از شگفت‌انگیزترین رقابت‌های ریاست جمهوری بود که تاکنون دیده است. او واقعاً بسیار مهربان بود.

ترامپ که پیش از این نسبت به بیل کلینتون انزجار داشته به نحوی که در یک مناظره انتخاباتی در جلوی مردم و جلوی خود او، معشوقه‌های سابق او را آورده بود، او را یک فرد "بسیار با استعداد" توصیف کرد.

ترامپ گفت: ممکن است در آینده به دنبال مشاوره خواهی از بیل کلینتون باشد.

وی افزود: من منظورم این است که این خانواده یک خانواده بسیار با استعداد هستند و من مطمئناً درباره نظرخواهی از آنها فکر خواهم کرد.

ترامپ از روز چهارشنبه تاکنون با قطعی شدن پیروزی‌اش در انتخابات شدیدا تلاش داشته تا ژست یک رئیس جمهور را به خود بگیرد و لحنی آشتی‌جویانه در پیش گرفته است.

ترامپ در مصاحبه با سی بی اس درباره طرح بیمه بهداشت و درمان اوباما موسوم به "اوباما کر" نیز گفت: اوباما در دیدار با من در کاخ سفید این سیستم را به من توضیح داد و یکسری عناصر در این سیستم هست که من می‌خواهم حفظ کنم.

او در این مصاحبه گفت که حامی دو عنصر اصلی طرح بیمه اوباما یعنی ممنوع کردن عدم پوشش بیمه از بیمه شدگان بیمار به خاطر شرایط موجود بیماران و همچنین اجازه به والدین برای پوشش بیمه بیشتر فرزاندانشان بعد از بلوغ است.

ترامپ تصریح کرد: ما می‌خواهیم کارها را به صورت همزمان انجام دهیم. وضعیت خوب خواهد بود و من می‌خواهم کار بزرگی انجام دهم. شما می‌دانید که من بلدم چطور این جور کارها را انجام دهم و ما می‌خواهیم این (طرح بیمه) را لغو کرده و آن را با طرحی دیگر جایگزین کنیم. دیگر خبری از دوره‌های دو روزه یا دو ساله نخواهد بود و این طرح لغو شده و طرح بیمه دیگری جای آن را خواهد گرفت.

ترامپ خاطرنشان کرد: منظور من این است که بدانید طرح بیمه من یک طرح بهداشت و درمان بزرگ با هزینه‌های خیلی کمتر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالب بود

    • بدون نام

      جالب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج