۴۲۲۶
۳۸ نظر
۵۰۲۷
۳۸ نظر
۵۰۲۷
پ

قطع یک رابطه پایان زندگی نیست

فراموش‌ كردن خـاطــرات ممنوع

فراموش كردن خاطرات یك رابطه و كنار آمدن با تنهایی آسان نیست اما با پیروی از چند پیشنهاد می‌توانید سختی اين دوران را كمتر كنيد...

فراموش‌ كردن خـاطــرات ممنوع

فراموش‌ كردن خـاطــرات ممنوع

رابطه‌اي كه فكر مي‌كرديد اصلي‌ترين دليل آرامش و خوشبختي شماست از هم پاشيده. شايد دليلش اشتباه نامزدتان بوده يا اختلافات و تفاوت‌هاي‌تان اما دليل اين جدايي هرچه كه بوده به شما آسيب زده و شايد احساساتي مثل خشم، دلتنگي و ناراحتي را در شما ايجاد كرده باشد. ممكن است فكر كنيد اين شكست پايان زندگي عاطفي شماست يا اين‌كه احساس كنيد ديگر دليلي براي شاد بودن نداريد. شما چند روزي براي زندگي با اين احساسات اغراق شده فرصت داريد ولي در نخستين فرصت بايد به روال عادي زندگي برگرديد و فراموش نكنيد، اين رابطه تنها بخشي از زندگي شما بوده و نه همه آن. براي اين‌كه اين روز‌ها را آرام‌تر سپري كنيد و بتوانيد با نامزدي از دست رفته‌تان كنار بياييد چند راه را به شما پيشنهاد مي‌كنيم. راه‌هايي كه گرچه به‌نظر ساده مي‌رسند اما اگر عملي‌شان كنيد زندگي‌تان را آرام‌تر مي‌كنند.


اشتباهات را بنويسيد

در مورد دلايل به هم خوردن اين رابطه خوب فكر كنيد. قلم و كاغذي برداريد و آنچه به ذهن‌تان مي‌رسد را يادداشت كنيد. اشتباهات خودتان را در يك صفحه و اشتباهات او را در صفحه ديگر بنويسيد. يك دور آنچه در مورد خودتان نوشته‌ايد را مرور كنيد. اگر فكر مي‌كنيد درصورت نبود آن اشتباهات يا تفاوت‌ها رابطه‌تان از هم نمي‌پاشيد از خودتان بپرسيد كه چقدر مي‌توانيد تغيير كنيد. اگر در خود توانايي تغيير را نمي‌بينيد پس به‌دنبال برگرداندن رابطه نباشيد. حالا وقت آن است كه اشتباهات نامزد سابق‌تان را مرور كنيد. آيا مي‌توانيد بار ديگر با آدمي كه چنين ويژگي‌هايي را دارد وارد رابطه شويد. آيا مي‌توانيد يك عمر در كنار او زندگي كنيد؟ اگر جواب منفي است پس بدانيد‌، تصميم درستي گرفته‌ايد. طبيعي است كه تا مدتي به‌دليل هجوم احساسات‌تان دلتنگ آن رابطه‌ باشيد و فكر كنيد كه مي‌توانيد درستش كنيد، اما فراموش نكنيد كه زمان، ناراحتي شما را از يادتان برده و تنها خاطرات خوب را براي‌تان باقي گذاشته است. پس زياد به اين دلتنگي اعتماد نكنيد.


اولين قدم براي كنار گذاشتن خاطرات، كنار گذاشتن چيزهايي است كه اين خاطرات را تداعي مي‌كنند. عكس‌ها، هدايا و ديگر وسايلي كه شما را به ياد نامزد سابق‌تان مي‌اندازد را از مقابل ديد برداريد


نشانه‌ها را محو كنيد

اولين قدم براي كنار گذاشتن خاطرات، كنار گذاشتن چيزهايي است كه اين خاطرات را تداعي مي‌كنند. عكس‌ها، هدايا و ديگر وسايلي كه شما را به ياد نامزد سابق‌تان مي‌اندازد را از مقابل ديدتان برداريد. آن‌ها را دور نريزيد چون اين تنها پاك كردن صورت مسئله است. تمامي اين وسايل را در يك جعبه بگذاريد و در جايي كه به آن دسترسي نداريد قرار دهيد. شايد زماني كه در آن جعبه را مي‌بنديد احساس كنيد كه پرونده رابطه از دست رفته‌تان را هم بسته‌ايد، اما گمان نكنيد كه با پاك كردن نشانه‌ها همه خاطرات‌تان هم پاك مي‌شود. شما قدم‌هاي ديگري را هم پيش‌رو داريد.


فاصله‌تان را حفظ كنيد

سعي كنيد با موقعيت‌هايي كه شما را مقابل او قرار مي‌دهد كمتر مواجه شويد. البته قرار نيست زندگي‌تان را به اين دليل مختل كنيد ولي اگر با او همكار هستيد و ديدن او در محيط كار شما را آزار مي‌دهد از رئيس‌تان بخواهيد كه بخش كاري‌تان را تغيير دهد. اگر در جمع‌هاي خانوادگي او را زياد مي‌بينيد و اين موضوع شما را آزار مي‌دهد مدتي كمتر در آن جمع‌ها ظاهر شويد. قرار نيست اين دوري شما ابدي باشد بلكه تنها تازماني به اين روند ادامه مي‌دهيد كه آرامش قبل و اعتماد‌به‌نفس‌تان را به دست بياوريد.


سرتان را گرم كنيد

بايد به‌دنبال راه‌حلي بگرديد كه روز‌ها براي‌تان سريع‌تر بگذرد. خودتان را در يك اتاق حبس نكنيد و به خاطر فرار از ناراحتي‌تان به خواب پناه نبريد. فعاليتي را انتخاب كنيد كه به شما آرامش مي‌دهد. كار، ورزش، گردش بيرون از شهر، پارك يا هرچيز ديگري كه باعث مي‌شود زمان براي شما خوشايند‌تر بگذرد. سعي كنيد وقت‌هاي خالي‌تان را كمتر كنيد تا فرصت كمتري براي بازگشتن به آن افكار داشته باشيد.


درد حسادت

اگر چند ماه بعد به‌طور اتفاقي او را با فرد ديگري در خيابان ديديد خشم يا تعجب را از خود نشان ندهيد. روي‌تان را برنگردانيد بلكه جلو برويد و با او و همراهش احوال‌پرسي كنيد. قرار نيست ساعت‌ها با آن‌ها حرف بزنيد يا سر ميز غذاي‌شان بنشينيد و وانمود كنيد كه از اين موضوع شاديد. تنها بايد خونسردي خودتان را براي چند لحظه حفظ كنيد. اگر بعد از تمام شدن آن ملاقات احساس ناراحتي يا خشم كرديد به‌خودتان حق دهيد چون منظره خوشايندي را نديده‌ايد اما نگذارید احساسات‌تان از شما چهره‌ای حسود یا انتقام‌جو بسازد. رابطه شما تمام شده و نامزد سابق‌تان حق دارد كه زندگی‌اش را مطابق یك روال عادی پیش ببرد.


انتقام را فراموش كنيد

براي خالي كردن خشم‌تان سراغ بدگويي نرويد. صحبت كردن با دوستان نزديك نامزد سابق‌تان در مورد بدي‌هاي او يا انتقام گرفتن از او با فاش كردن اسرارش موضوعي نيست كه به شما آرامش بدهد بلكه مي‌تواند شما را بيشتر از قبل با دردسر روبه‌رو كند. سعي كنيد حريم خصوصي خود و او را حفظ كنيد و با گفتن اين حرف‌ها جريان را از كنترل خود خارج نكنيد. شايد در آينده نه در قالب فردي كه مي‌خواهيد با او ازدواج كنيد بلكه در قالب يك همكار يا دوست با هم روبه‌رو شويد پس با حفظ آرامش‌تان پل‌هاي پشت‌ سر خود را خراب نكنيد.


براي خالي كردن خشم‌تان سراغ بدگويي نرويد. صحبت كردن با دوستان نزديك نامزد سابق‌تان در مورد بدي‌هاي او يا انتقام گرفتن از او با فاش كردن اسرارش موضوعي نيست كه به شما آرامش بدهد بلكه مي‌تواند شما را بيشتر از قبل با دردسر روبه‌رو كند


دنده عقب، ممنوع

اگر تمام‌شدن رابطه، خواسته شما بوده اما او هنوز به‌وجود اين رابطه اصرار دارد بايد كمي درايت به خرج بدهيد. به او احترام بگذاريد و به خاطر اين احترام در يك يا چند جلسه با هم در مورد اين خواسته صحبت كنيد. پرخاش نكنيد و به كسي كه مدت‌ها دوستش داشته‌ايد بي‌احترامي نكنيد. دلايل‌تان را بگوييد و بگذاريد او هم دلايلش را مطرح كند. از او بخواهيد، منطقي باشد و خودتان هم احساسي عمل نكنيد. اگر هيچ‌يك از شما نتوانست ديگري را قانع كند مي‌توانيد سراغ مشاور برويد ولي اگر باز هم او به حضور شما اصرار كرد بايد مقاومت بيشتري از خود نشان دهيد. بعد از اين‌كه قاطعانه به او نه گفتيد، ديگر تلفن‌هايش را جواب ندهيد و نگذاريد كه احساس‌تان به شما و نامزد سابق‌تان آسيب برساند. شما شرايط را برايش توضيح داده‌ و تلاش كرده‌ايد كه با آرامش از اين رابطه خارج شويد پس دليلي ندارد كه با عذاب وجدان همه چيز را خراب كنيد.


از دوستان‌تان كمك بگيريد

اگر احساس مي‌كنيد تنهايي شما را آزار مي‌دهد از دوستان‌تان بخواهيد تا مدتي براي شما بيشتر وقت بگذارند. قرارهاي دوستانه بيشتري بگذاريد و سعي كنيد با آدم‌هايي وقت بگذاريد كه به شما آرامش مي‌دهند. با آن‌ها تفريح كنيد، غذا بخوريد يا در آرامش صحبت كنيد. مي‌توانيد در مورد احساسات‌تان به دوست صميمي‌تان بگوييد اما يادتان نرود، رازهاي نامزد سابق‌تان را فاش نكنيد و از او درنظر ديگران يك ديو نسازيد.


فراموش‌ كردن خـاطــرات ممنوع

منفي‌بين نباشيد

اگر ارتباط شما به‌دليل اشتباهي كه او انجام داده از هم پاشيده، سعي نكنيد تمامي خاطرات خوب‌تان را هم از ذهن بيرون كنيد. شما در ارتباطي بوده‌ايد كه در زمان بودنش به شما آرامش داده و يا در بسياري از بحران‌هاي زندگي به شما كمك كرده است. اين تجربه را ارزشمند بدانيد و نگذاريد خشم‌تان از تمام آن روز‌ها يك دوره سياه و بي‌ارزش بسازد. اگر او به شما بدي نكرده و تنها به‌دليل اختلافات‌تان از هم جداشده‌ايد، پس كسي را مقصر ندانيد و به‌دنبال يك زندگي بهتر بگرديد.


فعلا بي‌خيال خواستگارها شويد

تا چند ماه بعد از دست‌دادن نامزد‌تان به فكر وارد كردن آدم تازه‌اي به زندگي خود نيفتيد. با شكل دادن يك رابطه ناگهاني نه تنها رنج از دست دادن نامزدتان را كم نخواهيد كرد بلكه احتمال زيادي وجود دارد كه در رابطه دوم هم به شكست برسيد. بايد به‌خود فرصت دهيد تا خواسته‌ها و توانايي‌هاي‌تان را بشناسيد. اشتباهات‌تان را درك كنيد و از آن‌ها درس بگيريد. زماني كه به شناخت بهتري در مورد خود مي‌رسيد مي‌توانيد بفهميد كه چه فردي براي شما مناسب‌تر است و مي‌توانيد آينده بهتري را در كنارش تجربه كنيد.


فراموش‌ كردن خـاطــرات ممنوع

دلايل ديگري براي شادي پيدا كنيد

اگر رابطه شما بزرگ‌ترين دليل شادي و آرامش‌تان بوده، باز هم قرار نيست با از دست دادنش زندگي‌تان را از دست دهيد. علائق و آرزو‌هاي‌تان را روي يك كاغذ بنويسيد. خارج از محدوده يك ارتباط عاطفي، دوست داريد چه كسي باشيد؟ چه چيزهايي را تجربه كنيد؟ در مدتي كه قرار است تنها زندگي كنيد به اين علائق توجه بيشتري نشان دهيد. اگر احساس مي‌كنيد كارتان به شما آرامش مي‌دهد سعي كنيد موفقيت بيشتري در آن به دست آوريد. اگر به موسيقي علاقه‌منديد تمرين‌هاي موسيقي‌تان را بيشتر كنيد يا اگر احساس مي‌كنيد خواندن شما را آرام مي‌كند بيشتر به آن روبياوريد. نگذاريد ناراحتي از دست دادن آن رابطه همه زندگي‌تان را از شما بگيرد.


با نشانه‌هاي كوچك افسردگي مبارزه كنيد

نگذاريد ناراحتي و افسردگي‌تان روند طبيعي زندگي شما را مختل كند. هنوز هم بايد مثل قبل صبح‌ها نان تازه بخريد. سركار برويد يا در كلاس‌هاي دانشگاه حاضر شويد. ممكن است تمامي اين كارهاي روزانه را با ناراحتي و اضطراب انجام دهيد اما نگران نباشيد. اوضاع آرام‌آرام درست مي‌شود. تنها چيزي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه به‌خود و زندگي‌تان آسيب نزنيد. نبايد يك ناراحتي كوتاه‌مدت عواقب بلندمدتي براي شما داشته باشد. شما به‌تازگي بخشي از زندگي‌تان را از دست داده‌ايد، پس بايد بيشتر مراقب باقي مانده آن باشيد. اگر بي‌اشتها شده‌ايد يا احساس مي‌كنيد ديگر چيزي خوشحال‌تان نمي‌كند از يك روان‌شناس كمك بگيريد. نبايد اجازه دهيد، اين نشانه‌هاي كوچك افسردگي در شما رشد كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیلوفر

      با سلام...از متن زیباتون سپاسگذترم
      من چند روزی با نامزدم به هم زدم.....مشکل از جانب اون بوده....شدیدا اعصابم به هم ریخته...کارم شدخ گریه....ولی از یه طرف هم خوشحالم که قبل از اینکه اسمش وارد شناسنامه ام بشه شناختمش..متاسفانه مشکل اعصاب داشت..خدا رو صد هزار مرتبه شکر میکنم که این وصلت سر نگرفت.....بازم ممنونم

    • مستانه

      مرسی از این مطالب که می گدارید
      لطفا بیشتر به این موضوعات بپردازید
      خیلی می تونه کمک کنه
      با تشکر

    • azi

      خیلی خوب بود فقط کاش حداقل 1 ماه پیش برای من این ایمیل آمده بود. حلا هم دیگه دیر شده............ برام دعا کنید

    • نگینم

      باسلام مطلب عالی بود خیلی ممنون لازمه بدونید من 7 سال رابطه ای داشتم که به جدایی منجر شد الان یک ساله که ناخاسته همین مطالبی که نوشته بودید رو تو زندگیم به کار بردم و واقعا جواب گرفتم
      ممنون از لطف بی کرانتان
      آرزومند آرزوهای شیرینتان

    • آیدا

      با سلام

      از متن زیبا و آموزنده تان واقعاً سپاسگزارم.

    • شادی

      با سلام ممنون بابت مطالب زیبا و آموزنده تان می تونه بهترین راه حل برای زندگی دوباره هر نا امیدی باشه که بتونه با تجربه فراوان سر بلند کنه.

    • صدف

      عالی وخیلی مفید بود

    • سعيد

      ممنون خيلي خوب بود سعي ميكنم به كار ببرمشون

    • نازی

      باسلام تشکر بابت مطالب بالا.خیلی مفید هستش.منم حدود یک ماه رابطه ای که3 سال ادامه داشته خاتمه دادم به خاطراختلافات عقیده ای.واقعا جدایی وحشتناکه.اماالان روحیه عالی شده.خودم روسرگرم کردم وبه چیزهای منفی رابطه مون فکرمیکنم به آرامش میرسم

    • لیلا

      ممنونم من از مطالب شما لذت بردم دارم از یه زندگی ده ساله که ادامش از اول اشتباه بود جدا میشم ولی خیلی سخته

    • essi

      خیلی به موقع بود مرسی

    • سمیرا

      سلام.مطالبش خوب بود.بهتره بگم عالی بود.ولی خوب بعضی از مورداش تکراری بود.

    • مهسا

      خیلی عالی بود درست در موقعیت خطرناک یک ارتباط عاطفی که گریبان گیرش بودم به دادم رسید متشکرم

    • پروانه

      خيلي خوب بود ، چند بار مطالبتون را خوندم ،راهکار هاي خيلي خوبي را گفتين البته پياده کردن اين مطالب زيبا در زماني که يه رابطه عاطفي را از دست داده اي خيلي سخته .

    • رضا

      همه ي اينارو الان دارم تجربه ميكنم. شايد باورتون نشه من يه صيغه اي داشتم كه 6 سال عاشقانه باهم زندگي كرديم . و الان 3 ماهه از هم جدا شديم من واقعا شكست خوردم تو زندگيم!! چون اون همه ي زندگيم بود...

    • فرشته

      امیددوارم کسی دچار این بحران نشه
      واقعا دردو تو قلبم حس کردم
      امیدوارم توان اجراشو داشته باشم
      برام دعا کنید:(

      پاسخ ها

      • کامران

        ما برای شما دعا میکنیم که خدا آرامش قلبی و رضایت خاطر و صبر به شما عنایت کنه. شما هم دعا کن ما رو چون 91 سکه بهار آزادی پرداختم ، 409 تاش مونده. یعنی رسما فنا شدیم رفت. طرف هم واسه خودش عشق و صفا. ماهیانه یک تمام سکه تا 30 سال دیگه. نبود ؟!!

    • سرور

      از یاد بردن یک جدایی درسته تلخه وسخته ولی بعد از جدایی اگر به عواقب ادامه دادن رابطه که در آن مشکلاتی بوده فکر کنی از این جدایی کمال رضایت را پیدا میکنی واین سختی شاید برای یک ماه باشه ولی اگر خودت به خودت کمک کنی واقعا چیز سختی نیست من تمامی موارد بالا را بدون مشاوره وراهنمایی کسی در زندگی به کار بردم والان بعد از سه ماه از این موضوع همیشه خدا را شکر میکنم که بهترین کار زندگی را قبل ازپشیمانیهایی بعدی همین الان تا دیر نشده بودانجام دادم

    • عسل

      خیلی خوب بود
      من تازه عقد کردم ولی متوجه شدم که نامزدم دست بزن دارد لطفا من را راهنمایی کنید.

    • sanaz

      khyli khub bud
      man 4 sal ba kasi budam vali khaste khoda bud k 2 mahe pish hame chi tamum shod.vasam khyli sakhte vali hatman b pishnahadatun amal mikonam.doa konid k betunam az pasesh bar biam
      ba tashakor

    • ماهک

      ممنون از مطالبی که مینویسید ولی اینا فقط واسه کتاباست واقعیت اینه که اگه کسی رو نخوای خیلی راحت ازش جدا می شی و اگه عاشقه کسی باشی به هیچ وجه یادت نمیره و این کارها هم سودی نداره..
      15 سال پیش فقط واسه 6 ماه بایکی دوست شدم هر دو عاشق هم بودیم ولی یک لج بازی ساده ما رو از هم جدا کردو برای اینکه کم نیاریم ازدواج کردیم ،با وجودیکه هنوز با هم تلفنی صحبت می کردیم ،شاید چندماهی نگذشته بود که فهمیدیم چه اشتباه بچه گانه ای کردیم که نه راه پیش داریم و نه راه پس،.....از اون روزها تا امروز فقط واسه تمام شدنه این رابطه عاشقونه خیلی کارا کردیم ولی هر دومون می دونیم که نمی شه و نمی تونیم از هم بی اطلاع باشیم.......... درد دل زیاده و از حوصله همه خارج.، فقط تو رو خدا واسمون دعا کنید....

    • masi

      سلام منم عاشق يكي هستم ولي از هم خيلي دوريم من نميتونم بهش فكر نكنم با اينكه ميدونم منو دوست نداره

      پاسخ ها

      • queen

        دیوانه ای دیگه

    • حنا

      سلام- با نظر سرور موافقم و آن را دوباره تکرار نمیکنم-من 2 سال با مردی زندگی کردم که زود عصبانی میشد و فحاشی میکرد و التبه برخورد فیزیکی(قابل توجه عسل) هدف همه ما از ازدواج بهتر شدن زندگیمونه نه عذاب کشیدن-عسل جان نمیخوام بگ چیکار کنی ولی خیلی مراقب باش و مطالب سرور را یه بار دیگه بخون...

    • مهدی

      az matalebe mofid va be dard bokhoretoon tashakkor mikonam,man chand roozi mishe ke eshghamo az dast dadam(ba kasi dige ezdevaj kard)kheyli daaghoonam omidvaram matalebe shoma komakam one bazam mer30

    • Eliiiiii

      نمیدونم چی بنویسم وقتی نظرات شماها رو میخوندم به این فکر میکردم که چرا باید رابطه ها اینجوری باشه
      خسته شدم از ادم هایی که تو زندگیم میان و میرن همشون بازیگر هستن هیچکس خودش نیست

    • فاطمه

      منم ۳هفته اس یک رابطه ی ۱ساله رو تموم کردم،دلم واسش تنگ شده ولی به نفع جفتمون بود،تصمیمم عقلانی بود.

    • تینا

      خیلی عالی و به موقع بود من 1 رابطه ی 4 ساله رو تموم کردم همین 30-40 روز پیش طلاق گرفتم بعد از 1 سال قهر.لحظه شماری کردم برای تموم شدنش ولی الان اعتراف می کنم وحشتناک سخته با اینکه مطمئنم تصمیمم درست بوده.ولی کاملا قبول دارم که بدیها و همه چی از یاد ادم میره و دلتنگیها میمونه.
      بچه ها درکتون می کنم و برای همتون آرزوی آرامش و صبر می کنم.و اینکه ایمان داشته باشین خدا بهترینو برا هممون در نظر گرفته که بعدا می فهمیم

    • فریبا

      بعضی درسای زندگی واقعا سخته!ما2سال باهم بودیم توخوشی وناخوشی.همه چیزعالی پیش میرفت ماتاپای سفره عقدم پیش رفتیم امامادرم نذاشت........وحالا9ماه جداییم!امان ازاین بزرگترا که بعضی وقتامیشن1بچه2ساله!
      من هرروزسرکلاس میبینمش وهرروزدلتنگترمیشم..چه امتحان سختی!!!!!!!!!الهی ومن لی غیرک.

    • سیمی

      منم تنهام و دلتنگ

      پاسخ ها

      • کامران

        سلام. باز خدا رو شکر که همین یک مشکل رو داری. این پرداخت ماهیانه یک سکه بهار آزادی بابت مهریه جوری پیر ما رو درآورده که تنهائی واسمون زنگ تفریحه!!!!

    • علی

      سلام منم از 5 ماه پیش رابطه یک ساله رو تصمیم گرفتم فراموش کنم اختلاف عقیده داشتیم ولی نه اونقدرا لجبازی هم گاهی
      اما خاطرات خوب و آرامشی رو که بود بسختی داشتم از یاد میبردم تا اینکه یک ماه پیش مجدد بهم پیام داد و جویای احوالم شد و اینکه چرا سراغشو نمیگیرم ، خیلی سرد برخورد کردم... درست ازون لحظه دوباره اون حس اومد سراغم و همه چیز برام تکرار شد خیلی با خودم کلنجار رفتم نتونستم خودم کنترل کنم تا یک هفته پیش بهش پیام دادم بعد از 2 ..3 روز متوجه شدم میخواد با یکی که من میشناسمش رابطه داشته باشه و میخواد راجب اون از طریق من بره جلو .. . و به این خاطر بوده که اومده سراغم .. دارم دیونه میشم ..

    • زی زی

      علی حالتو میفهمم.منم یکی بوددوسش داشتم اما اون ازمن میخواست سوءاستفاده کنه و فقط تنهاییشوپرکنه وخودش گفت منوفقط واسه رفاقت میخواد.رهاش کردم چندسال گذشت نامزدکردم امااونم زدو کارو خراب کرد حالا از دوریش دارم عذاب میکشم 3یا4ماهه اما سخته همه چیز سخته.بعدجدایی از نامزدم همون شخصی که ی روز میخواستمش از من اومد کمک خواست که به عشقش برسه(چون میشناسمش)!!!فک کنید من الان چه حالی دارم!!!(فقط امیدبه خداست که منو روپاهام نگه داشته)اماناگفته نماند یه عزیزی که مثه داداش دوسش دارم داره کمکم میکنه وبعدخداوخانوادم پناهم شده. از داداش خودمم خیلی ممنونم.این داداشا خیلی گلن.

    • zohre

      hame chizaie k gofte shode aghelanas va dorost
      ama faghtat hamine:dorost
      va hich arzeshe dgei nadare
      too taghabole aghlo eshgh hamishe aghl bazandas,hata age bebare
      aghl dali miare,doorandishi mikone,zararo zian misanje...
      ama eshgh faghat khodeshe
      eshgh hamishe barandast
      man kare aghelane kardam va eshghamo tark kardam ama motmaennam k bakhtam

    • مرضي

      عاشق كسي شدم كه شش سال از من بزرگتره. به خاطر مشكلات و مسائلي كه خانواده هامون دارن و يه سري مسائل ديگه نمي تونيم با هم ازدواج كنيم. به نظر شما ميشه با كس ديگه اي زندگي موفقي داشته باشم و اين حس رو هم تو دلم نگه دارم؟

    • يلدا

      من 10 سل با يکی دوست بودم، عاشقانه دوستش داشتم و از هر چی که توی زندگيم مهم بود گذشتم که با هم باشيم، اما اون با اينکه رفتار و گفتارش نشون میداد دوستم داره اما حاضر نشد بعد 10 سال باهام ازدواج کنه و الان سه ماهه که ارتباطمون تموم شده، ازش خبر ندارم، اما من با کمک دکترم نسبت به روزها و يکی دو ماه اول بهترم، اما نبودنش درد وحشتناکيه بچه ها. برام دعا کنيد . . .

    • آرزو

      من یه چیزی میخام بگم و خواهش دارم همه در زندگی استفاده کنید هیچ موقع دنبال زیادخواهی نباشید و چیزی را با زور از خدا نخاهید شاید حکمتی توش باشه من یه پسری اومد خاستگاریم که فوق لیسانس عمران و بسیار عالی از هر نظر خونه ماشین کارمند شهرداری از نظر تیپی و مذهبی بودن بسیار عالی اما اومد و رفت من بعد اون روز داشتم روانی میشدم و واقعا عاشقش شدم و سر نمازم همش از خدا میخاسم مهرشا به دلم بندازه و دوباره برگرده تا اینکه بعد از 9 ماه مامانش زنگ زد و گف پسرم فقط همین دختر شما رو میخاد من که فقط از خدا تشکر میکردم که حاجتما داده بود تا اینکه شبش خابی دیدم که باهاش بیرون رفته بودم فردا به مامانم گفتم بگو دخترم میگه یه قراری باهاش بیرون بزارم تا بهتر بشناسمش چون همون روز قرار بود آزمایش با هم بریم روزی که باهاش بیرون قرار گذاشتم دنیا رو سرم خراب شد از کاراش اونی که اینقدر مذهبی بود تا منا دیده دست میده که من ندادم و گوشی منا از دستم میغاپه و میگه میخام عکساتا ببینم و اس ام اساتا و... اما دوباری که اومدند خونه ما اصلا انگار اون نبود متفاوت سر و سنگین و.... شاید باورتون نشه من تحمل یه لحظه باهاش حرف زدن رو دیگه نداشتم و بسیار روانی و افسرده و عقده ای بود شاید بزرگترین نگاه خدا بهم بود یه نصیحتی بهتون میکنم شاید اونی که روفتگر شهرداری باشه حیا نجابت اخلاق و رقتارش بهتر مهندس شهرداری باشه تازه به این نتیجه رسیدم خدایا بابت اینکه دوباره زندگی رو بهم دادی شکر.

    • دانیال

      سلام
      بابت متن زیباتون متشکرم برترین ها اما کامل نبود،
      عشق من برای جدایی از من از همین روش ها استفاده کرد اتفاقا نتیجه داد و من یه جورایی حالم ازش بهم میخوره چون مثل یه دور ریختنی منو دور ریخت و به تمام ارزش ها و قشنگی های رابطه فکر نکرد. تنها چیزی که دلیلش برای رفتن بود این بود: دانیال من از یه نفر زود سیر میشم: دوستان از همه خواهش دارم واسم دعا کنن و همچنین واسه اونی که یه زمانی آرامشم بود الان اضطرابم. از خدا میخوام واسه همه ی درد کشیده ها آرامشی بده. یک ماهه خواب و خوراک ندارم شبا کابوس میبینم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج