جاباما
۴۲۲۶۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عابدینی: دوباره شاگرد «امیر خان» می‌شوم

مدافع تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: در چند سال اخیر چنین تراكتوری را ندیده بودم و این تیم فقط مستحق كسب عنوان قهرمانی و بردن جام به تبریز است.

خبرگزاری میزان: فردین عابدینی درباره شرایط اردوی تراكتورسازی در جزیره كیش اظهار داشت: خدا را شكر اردوی خوبی است و تیم در شرایط خوب آب و هوایی كیش، كارهای آمادگی خودش را پیش می‌برد.

وی افزود: چند بازی دوستانه خوب انجام داده‌ایم و خودمان را برای ادامه رقابت‌های جام حذفی و بازی با برق نوین شیراز آماده می‌كنیم.

مدافع تیم فوتبال تراكتورسازی درباره اینكه چقدر این تیم را امیدوار به فتح جام در لیگ برتر و جام حذفی می‌بیند، گفت: در این مدتی كه دوباره به تراكتورسازی برگشته‌ام، چنین تیمی را در این چند سال ندیده بودم. تراكتورسازی در این فصل از نظر فنی و شخصیتی در سطح بسیار بالایی است و قطعاً این تیم كه هیچ دغدغه‌ای را با مدیریت خوب احساس نمی‌كند، از شانس‌های اصلی فتح جام است.

عابدینی درباره اینكه آیا نیم‌فصل در تراكتورسازی ماندگار شده یا به تیم دیگری خواهد رفت، گفت: خدا را شكر شرایط خوبی در تراكتورسازی دارم و بعد از اینكه با معرفت مدیران باشگاه و کادر فنی تیم ماشین‌سازی به تراکتورسازی آمدم زیر نظر «امیر خان» به خوبی تمرینات را پیش می‌برم.

وی در پایان گفت: من قبلاً هم شاگرد امیر قلعه‌نویی بودم اما این بار او كاری كرد كه بیش از پیش شرمنده لطف و مرام او شدم. اوضاع خوب است و اگر مشكلی پیش نیاید نیم‌فصل قراردادم را با تراكتورسازی امضا خواهم كرد و در خدمت تیم خوب شهرم خواهم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج