۴۲۲۷۰۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سوپرکار جدید پورشه با نام ۹۶۰

سه سال پیش بود که گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه پورشه قصد ساخت سوپرکار موتور وسط جدیدی را جهت جنگ مستقیم با فراری ۴۵۸ (و امروزه ۴۸۸) دارد. حال گزارشات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این سوپراسپرت جدید پورشه که به‌احتمال‌زیاد ۹۶۰ نام دارد تا سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد.

وب سایت پدال: سه سال پیش بود که گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه پورشه قصد ساخت سوپرکار موتور وسط جدیدی را جهت جنگ مستقیم با فراری ۴۵۸ (و امروزه ۴۸۸) دارد. حال گزارشات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این سوپراسپرت جدید پورشه که به‌احتمال‌زیاد ۹۶۰ نام دارد تا سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد.
سوپرکار جدید پورشه با نام 960
همچنین در این گزارشات جدید گفته شده که پیشرانهٔ این خودرو یک نمونهٔ هشت سیلندر تخت خواهد بود. با توجه به گزارشات، این موتور جدید برای انجام آزمایشات بر روی مدل کیمن نصب شده است. این موتور جدید مجهز به یک فناوری خواهد بود که VarioCom نامیده می‌شود. این تکنولوژی، تراکم متغیر موتور است که اجازه می‌دهد پیشرانه به‌طور مداوم در اوج قدرت و بازده خود بماند بدون آنکه خطر انفجار وجود داشته باشد.

گفته شده نسخه‌ای از این موتور که در کیمن مورد آزمایش قرار گرفته است حدود 650 اسب بخار قدرت دارد. شایعات نشان می‌دهند که این پیشرانه مجهز به چهار توربوشارژر متعلق به موتور W16 بوگاتی شیرون خواهد بود. در حال حاضر مدل 718 کیمن مجهز به یک موتور چهار سیلندر تخت با یک توربوشارژر است درحالی‌که برخی از نسخه‌های نسل کنونی 911 نیز مجهز به پیشرانهٔ شش سیلندر تخت با دو توربوشارژر هستند؛ بنابراین در موتور 718 یک توربوشارژر برای هر چهار سیلندر و در موتور 911 یک توربوشارژر برای هر سه سیلندر وجود دارد درحالی‌که در موتور 960 یک توربوشارژر برای هر دو سیلندر وجود خواهد داشت. حتی امکان دارد پورشه بعداً مدل 960 توربو را نیز تولید کند که برای هر سیلندر آن یک توربوشارژر نصب شده باشد!

سوپرکار جدید پورشه با نام 960

پورشه ۹۶۰ بر روی پلت‌فرم ماجولار اسپرت جدید فولکس‌واگن ساخته خواهد شد یعنی پلت‌فرمی که قرار است زیربنای نسل آیندهٔ پورشه ۷۱۸ کیمن، نسل سوم آئودی R۸ و جانشین لامبورگینی اوراکان باشد. با توجه به اینکه آئودی R۸ و لامبورگینی اوراکان هردو مجهز به سیستم چهارچرخ محرک هستند و همچنین پورشه هم در بسیاری از سوپراسپرت‌هایش از این سیستم استفاده می‌کند، بنابراین انتظار می‌رود ۹۶۰ هم مجهز به سیستم چهارچرخ محرک باشد. همچنین انتظار می‌رود نسخهٔ سبک‌وزن‌تر و دیفرانسیل عقب این خودرو نیز عرضه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج