۴۲۲۸۶۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برای نمایش در یک فیلم علمی‌تخیلی

لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند

فضاپیمای تک سرنشین SkyJet بطور خاص برای تعقیب طراحی شده و شامل ویژگیهایی مشابه خودروی LC کوپه لکسوس است. البته متاسفانه این فضاپیما فقط در دنیای تخیل وجود داشته و تا ۷۰۰ سال دیگر ممکن نخواهد شد.

ایسنا: شرکت خودروسازی لکسوس اخیرا نشان داده که فقط در طراحی خودروهای لوکس قابلیت ندارد و می‌تواند فضاپیما نیز بسازد. فضاپیمای تک سرنشین SkyJet بطور خاص برای تعقیب طراحی شده و شامل ویژگیهایی مشابه خودروی LC کوپه لکسوس است. البته متاسفانه این فضاپیما فقط در دنیای تخیل وجود داشته و تا ۷۰۰ سال دیگر ممکن نخواهد شد.
لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند

این فضاپیما قرار است در فیلم علمی تخیلی "والرین و شهر هزار سیاره" نمایش داده شود. لوک بسون، کارگردان این فیلم، دلیل انتخاب لکسوس برای طراحی این فضاپیما را متمرکز بودن این شرکت بر آینده و توجه آن به نوآوری و فناوری‌های جدید عنوان کرده است.

هدف لکسوس، ساخت خودرویی بود که آینده را به تصویر می‌کشد اما ریشه در واقعیت دارد. نتیجه شامل یک فضاپیمای لوله‌ای ساده شد که شبیه یک جت پَس‌درون‌شارشی است و دو بال در کناره‌ها، دو باله اضافی در زیر و یک باله در بالا و بخش عقبی فضاپیما دارد.در تصاویر ارائه شده می‌توان ورودی‌های هوای بزرگ را در کناره‌های فضاپیما مشاهده کرد و خلبان در کابینی با چشم‌اندازی تقریبا پانارومایی قرار می‌گیرد.
لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند

بخشهای این فضاپیما که ریشه در واقعیت دارند شامل چراغ‌های جلو هستند که از چراغ‌های خودروی LC کوپه الهام گرفته‌اند و همچنین پنجره مشبک این خودرو نیز که نوعی امضای شرکت لکسوس است، در جلوی آن قرار گرفته است. از سوی دیگر، لگوی این شرکت نیز روی این فضاپیما استفاده شده است.

فیلم والرین و شهر هزار سیاره بر اسسا مجموعه داستان‌های والرین و لورین است که توسط پیر کریستین، نویسنده فرانسوی نوشته شده است.

فضاپیما SkyJet نخستین خودروی طراحی شده توسط لکسوس برای استفاده در فیلم‌ها نیست و این شرکت پیش از این نیز خودروی تام کروز در فیلم "گزارش اقلیت" را نیز طراحی کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج