۴۲۲۸۷۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گوشی جدید گوگل هک شد!

تیمی از هکرها در رویداد PWNFEST موفق شدند به گوشی جدید گوگل رخنه کنند؛ رویدادی که هنوز کسی در آن موفق به نفوذ به iOS ۱۰ و آیفون ۷ پلاس نشده است.

وب سایت جی اس ام - مریم فانی: تیمی از هکرها در رویداد PWNFEST موفق شدند به گوشی جدید گوگل رخنه کنند؛ رویدادی که هنوز کسی در آن موفق به نفوذ به iOS ۱۰ و آیفون ۷ پلاس نشده است.
گوشی جدید گوگل هک شد!

پیکسل‌ جدید گوگل توسط تیمی از هکر‌ها در رویداد PWNFEST هک شد. این تیم، که Qihoo ۳۶۰ نام دارد، در این رویداد نشان داد که چطور می‌تواند به کدهای اجرایی پیکسل دست پیدا کند و به همین خاطر توانست جایزه ۱۲۰ هزار دلاری را از آن خود کند. این تیم با رخنه ایجادشده، گوگل پلی را باز کرد و صفحه‌ای با عنوان "Pwned By ۳۶۰ Alpha Team" نمایش داد.

پیکسل‌های گوگل تنها قربانیان کنفرانس PWNFEST نبودند: مایکروسافت اج ویندوز ۱۰ نیز هک شد و تیم چینی جیلبرک آیفون نیز موفق شد حفره‌ای در مرورگر سافاری پیدا کند؛ حفره‌ای که دسترسی روت MacOS Sierra را فراهم می‌کرد. در نهایت تیم Qihoo ۳۶۰ با ترکیبی از یک آسیب‌پذیری قدیمی و کرنل win۳۲K توانست رخنه‌ای در Adobe Flash ایجاد کند.

هنوز هیچ کس مدعی نفوذ در iOS ۱۰ و iPhone ۷ Plus نشده تا بتواند جایزه ۱۸۰ هزار دلاری آن را به دست آورد. تمام سیستم‌هایی که هک شدند آپدیت بودند و از آخرین نسخه بهره می‌بردند. جزئیات باگ‌های پیداشده و راه‌های نفوذ به شرکت‌های سازنده گزارش شده است تا در نسخه‌های بعدی و یا با انتشار بسته‌های جداگانه، این مشکلات را رفع کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج