۴۲۲۹۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

وضعیت پرونده کلاهبرداری ۲۲۰ میلیاردی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه با اشاره به شکایت بالغ بر ۵هزار نفر از سپرده گذاران «مکتب فرش و گلیم و گبه کرمانشاهان» گفت: با توجه به تعدد افراد سپرده گذار لازم است که سایر افراد هرچه سریع تر نسبت به شکایت خود اقدام کنند.

خبرگزاری میزان: مجتبی ملکی دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه به آخرین وضعیت پرونده موسوم به کلاهبرداری ۲۲۰ میلیاردی اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارشات رسیده تعداد شکاتی که تاکنون اقدام به طرح شکایت کرده اند و شکایت آنها توسط ضابطین اخذ شده بالغ بر ۵ هزار نفر است و لازم است سایر افراد هرچه سریعتر نسبت به شکایت خود اقدام کنند.

این مقام قضایی توضیح داد: با توجه به راه اندازی سامانه ابلاغ الکترونیکی و اجباری بودن فرآیند آن درمراحل رسیدگی‌های قضایی باید کلیه شکات جهت بهره مندی از خدمات قضابی با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سطح شهر یا مراجعه به دادگستری کل استان کرمانشاه یا دادسرای مرکز استان نسبت به ثبت نام در سیستم مذکور و اخذ حساب کاربری اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه تعیین تکلیف اموال متهم و نحوه تقسیم آن بین شکات منوط به مشخص شدن تعداد دقیق شکات ومیزان وجوه تحویلی آنها به متهم است، از سپرده گذاران تقاضا داریم هرچه سریعتر و در اسرع وقت جهت اخذ شکایت به کلانتری‌های محل سکونت یا پلیس آگاهی مراجعه وفرم‌های مربوطه را با ذکر دقیق مبالغ تحویلی به متهم تکمیل کنند.

ملکی عنوان کرد: در غیر اینصورت چنانچه اشخاصی نسبت به اعلام شکایت اقدام نکنند به منزله انصراف از حق وعدم مطالبه سپرده تلقی شده وعواقب مربوط به قصور در طرح شکایت متوجه شخص یا اشخاص حقیقی وحقوقی دیگری نیست.

گفتنی است دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در پایان از مردم استان خصوصاً سپرده گذاران «مکتب فرش، گلیم وگبه کرمانشاهان » که با بینش انقلابی و بصیرت عاشورایی مسیر خود را از معدود افراد فرصت طلب و اغوا کننده که قصد تشویش اذهان عمومی واخلال در نظم را داشتند، جدا کرده و از اینکه دستگاه قضایی را در راستای خدمات رسانی مطلوب یاری کرده اند قدردانی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج