جاباما
۴۲۲۹۲۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند شد

شایعات زیادی در خصوص زمان احتمالی ورود ایرپادهای جدید اپل به بازار منتشر شده است که به تازگی اطلاعات فاش شده از بانک سرمایه گذاری Barclays حاکی از این است که ایرپادهای اپل، در ماه دسامبر سال میلادی جاری وارد فاز تولید خواهند شد.

وب سایت تک شات: اگر خبرهای مربوط به محصولات کمپانی اپل را دنبال کرده باشید، حتما ً بیاد دارید که این شرکت در زمان رونمایی از ایرپادهای جدید خود اعلام کرد که این محصول در اواخر ماه اکتبر روانه بازار خواهد شد. اما طولی نکشید که تاریخ عرضه این محصول به تعویق افتاد و اپل زمان بیشتری را برای آماده کردن این ایرپادها برای مشتریان خود درخواست کرد.
ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند شد

در این مدت، شایعات زیادی در خصوص زمان احتمالی ورود این ایرپادها به بازار منتشر شده است که به تازگی اطلاعات فاش شده از بانک سرمایه گذاری Barclays حاکی از این است که ایرپادهای اپل، در ماه دسامبر سال میلادی جاری وارد فاز تولید خواهند شد.

این بدین معنیست که این محصول درست چند هفته قبل از شروع تعطیلات سال نوی میلادی به ویترین فروشگاه های این شرکت خواهد رسید. البته برخی منابع خبری نیز، ژانویه ۲۰۱۷ را برای این امر پیش بینی کرده اند که چندان هم دور از ذهن به نظر نمی رسد.

به گفته Barclays، در مرحله نخست، تنها تعداد محدودی از این ایرپادها که بین ۱۰ الی ۱۵ میلیون پیش بینی شده است، تولید خواهد شد. برآوردها حاکی از این است که تقاضای بالای بازار و کاربران برای خرید این محصول و محدود بودن تعداد ایرپادهای قابل عرضه در مرحله نخست، موجودی این ایرپادها در آغازین روزهای عرضه به پایان خواهد رسید و شاید مرحله دوم، همزمان را عرضه مدل جدید آیفون در سال آینده آغاز شود.

گفتنی است چند روز قبل، یکی از کاربران اپل ادعا کرده بود که این محصول از ۱۷ نوامبر عرضه خواهد شد که با توجه به شواهد موجود، این حرف صرفاً در حد یک ادعا بود و قابل استناد نیست. در حال حاضر اپل، ایرپادهای خود را در بخش های مختلف وب سایت خود با عبارت های "به زودی" و " در حال حاضر موجود نیست" فهرست کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج