جاباما
۴۲۳۰۱۹
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

رومن پولانسکی با یک تریلر روانشناسی می آید

رومن پولانسکی کارگردان کهنه‌کار که قرار است با همکاری اولیویه آسایاس یک تریلر روان‌شناختی را جلوی دوربین ببرد، برای ساخت این فیلم سرمایه‌گذار پیدا کرد.

روزنامه بانی فیلم: رومن پولانسکی کارگردان کهنه‌کار که قرار است با همکاری اولیویه آسایاس یک تریلر روان‌شناختی را جلوی دوربین ببرد، برای ساخت این فیلم سرمایه‌گذار پیدا کرد.

به نقل از اسکرین دیلی، شرکت سرمایه‌گذاری «بلگا فیلمز» اعلام آمادگی کرده تا برای این فیلم در دست تولید، سرمایه‌گذاری کند.
رومن پولانسکی با یک تریلر روانشناسی می آید

این کمپانی بلژیکی با اعلام اسامی جدیدترین پروژه‌هایی که سرمایه‌گذاری در آنها را پذیرفته است خبر داد فیلم بعدی رومن پولانسکی نیز در این کمپانی تولید خواهد شد.

این سرمایه‌گذاری در قالب معافیت مالیاتی و تا پایان سال ۲۰۱۶ انجام می‌شود و این کمپانی گفته در جدیدترین فیلم پولانسکی سرمایه‌گذاری می‌کند. امانوئل سینیه بازیگر فرانسوی و همسر رومن پولانسکی و ایوا گرین دیگر بازیگر فرانسوی در این تریلر روان‌شناختی بازی می‌کنند.

کار فیلمبرداری این فیلم همین ماه در پاریس آغاز می‌شود. این فیلم بر مبنای همکاری پولانسکی و اولیویه آسایاس نوشته شده و واسیم بژی از شرکت وای پروداکشنز در پاریس این پروژه را تهیه می‌کند. اولیویه آسایاس کارگردان و فیلمنامه‌نویس فرانسوی امسال برای درام «خریدار خصوصی» با بازی کریستن استوارت برنده جایزه بهترین کارگردان جشنواره فیلم کن شد.

داستان این فیلم فرانسوی‌زبان با اقتباس از رمان دلفین دو ویگا ساخته می‌شود که سال گذشته منتشر شد و جایزه رنودو را از آن خود کرد. این فیلم درباره یک نویسنده با بازی سینیه است که زنی وسواسی که نقشش را گرین بازی می‌کند، زندگی و ذهن او را به خطر می‌اندازد.

شرکت لاینزگیت پیشتر حق فروش بین‌المللی این پروژه را در اختیار گرفته بود. بودجه‌ای حدود ۱۰ میلیون یورو برای ساخت این فیلم پیش‌بینی شده و بلگا بخشی از این بودجه را تامین می‌کند.

پولانسکی ۸۳ ساله آخرین بار با «ونوس در پوست خز» در سال ۲۰۱۳ راهی سینماها شد.

رومن پولانسکی که تابعیت دوگانه فرانسوی-لهستانی دارد، سازنده فیلم‌هایی چون «بچه رزماری»، «محله چینی‌ها» و «مستأجر» است. او برای «پیانیست» برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی شد.

امانوئل سینیه بازیگر ۵۰ ساله پاریسی برای «ونوس در پوست خز» نامزد جایزه سزار بهترین بازیگر زن شد. ایوا گرین بازیگر ۳۶ ساله پاریسی بازیکر «رویایی‌ها» ساخته برناردو برتولوچی و فیلم «کازینو رویال» از مجموعه جیمز باند است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج