۴۲۳۰۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اثبات هوشمندی رئال مادرید در خریدهای بزرگ

زمانی از رئال مادرید انتقاد می شد که مبالغ کلانی برای جذب ستاره ها هزینه می کند اما گذشت زمان ثابت کرده است که هیچ پولی بیهوده خرج نشده است.

ورزش سه: سال ۲۰۰۹ وقتی رئال ۹۴ میلیون یورو برای خرید رونالدو از منچستریونایتد هزینه کرد، رومینیگه، مدیر فعلی بایرن در مصاحبه ای رئال را به یک باغ وحش بزرگ تشبیه کرد.

انتقادات مشابه دیگری نیز به رئال مادرید و مدیرانش وارد شد؛ اما پس از گذشته ۸ سال از حضور رونالدو در باشگاه مادریدی، ثابت شده است که پولی که صرف خرید وی شد، کاملا به جا و درست بوده است.


اثبات هوشمندی رئال مادرید در خریدهای بزرگ

رونالدو با زدن 371 گل برای رئال تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شده و سمبل رئال محسوب می شود. به اذعان بسیاری، رونالدو بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید محسوب می شود. رئال هفته گذشته قرارداد رونالدو را تا 2021 تمدید کرد تا نشان دهد همچنان به فوق ستاره خود اطمینان دارد.

یک لالیگا، دو لیگ قهرمانان، دو کوپا دل ری، دو سوپرکاپ اروپا، یک جام جهانی باشگاه ها و یک سوپرکاپ اسپانیا، افتخارات رونالدو در هفت فصل گذشته بوده اند. افتخارات فردی همچون کفش طلا و توپ طلا را نیز به اینها اضافه کنید.

یا می توان به خرید 100 میلیون یورویی گرت بیل در سال 2013 اشاره کرد که تا امسال، گران ترین خرید تاریخ فوتبال بود. بیل که به تازگی قراردادش را تا 2022 تمدید کرده، در حال حاضر مهاجمی بی جانشین در رئال محسوب می شود و نقش او در دو قهرمانی اخیر رئال در اروپا انکار نشدنی است. بسیاری او را رهبر رئال پس از جدایی رونالدو می دانند.


اثبات هوشمندی رئال مادرید در خریدهای بزرگ

همچنین می توان به خرید کریم بنزما در سال ۲۰۰۹ هم با رقم نزدیک به ۴۰ میلیون یورو اشاره کرد. کریم تاکنون ۱۶۶ گل برای رئال زده و وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

خرید راموس در سال ۲۰۰۵ با رقم ۲۷ میلیون یورو از سویا، خرید په په در سال ۲۰۰۷ از پورتو، خرید مودریچ در سال ۲۰۱۲ و کروس در سال ۲۰۱۴ نیز، نمونه هایی از این دست هستند. بازیکنانی که شاید با رقمی تقریبا بالا جذب شدند؛ اما نقش شان در موفقیت های رئال انکار نشدنی است. با همه این بازیکنان غیر از په په، تمدید قرارداد شده است.

اثبات هوشمندی رئال مادرید در خریدهای بزرگ

در این بین بودند بازیکنانی چون اوزیل، ایگواین و دی ماریا که با رقمی پایین جذب رئال شدند و چند سال بعد با چند برابر قیمت به تیم های دیگری منتقل شدند.

سوای همه خرید های بزرگ ولی هوشمندانه رئال، البته می توان به یکی از بدترین خرید های به اصطلاح بزرگ چند سال اخیر این تیم، یعنی کاکا اشاره کرد که بدون بازدهی مناسب به میلان بازگشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج