۴۲۳۳۸۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برنامه سفر روحانی به استان البرز

استاندار البرز با اعلام سفر ریاست جمهوری به این استان، برنامه‌های این سفر را تشریح کرد و گفت: کاروان تدبیر و امید روز چهارشنبه بیست و ششم آبان ماه به البرز سفر می‌کنند.

خبرگزاری مهر: استاندار البرز با اعلام سفر ریاست جمهوری به این استان، برنامه‌های این سفر را تشریح کرد و گفت: کاروان تدبیر و امید روز چهارشنبه بیست و ششم آبان ماه به البرز سفر می‌کنند.
سیدحمیدطهائی اقدامات انجام‌شده برای میزبانی از سفر ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت: ابعاد مختلفی از توانمندی‌ها و نیازهای استان پیش از آغاز این سفر به رئیس‌جمهور ارائه‌شده است و با ۹۰ درصد از وزرا در نهاد ریاست جمهوری ملاقات داشته و دغدغه‌ها و مسائل البرز را در میان گذاشته‌ایم.

سفر هیئت دولت سقف اعتباری مشخصی دارد

وی بابیان اینکه سفرهای هیئت دولت عموماً سقف اعتباری و تصمیم‌گیری مشخصی دارند و محدودیت در پروژه‌ها وجود دارد، افزود: یکی از شاخص‌ها و ملاک‌ها در انتخاب پروژه‌ها زمان بدی اتمام طرح‌هاست که نباید بیش از ۳ سال به طول بینجامد و همین امر نیز روند انتخاب پروژه‌ها را گزیده‌تر می‌سازد.

طهائی با اشاره به اینکه پیشنهادها استان در حوزه‌های متعدد عمرانی، تولیدی و اقتصادی ارائه‌شده است، گفت: هفته گذشته نیز به همین منظور با وزرا دیدار داشته و پیشنهادها خود را واضح مطرح کرده‌ایم.

سامانه ۱۱۱ پل ارتباطی مردم و مسئولان در سفر ریاست جمهوری

استاندار البرز در ادامه روند استقبال از ریاست جمهوری و برنامه‌های سفر را مورداشاره قرارداد و با اعلام مسیر حرکت کاروان دولت یازدهم در استان بیان کرد: حرکت کاروان تدبیر و امید در البرز ساعت ۸:۳۰ روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه از مسیر خیابان شهید بهشتی، قبل از میدان سپاه در محل ورزشگاه مخابرات انجام خواهد شد و مراسم استقبال مردمی و دیدار ریاست جمهوری با مردم نیز در همین محل است.

وی در ادامه روند ارائه درخواست‌های مردمی در مراسم دیدار با دکتر روحانی را مورداشاره قرارداد و بیان کرد: رسم بر این است که در سفرها مردم مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان می‌گذارند، به ابتکار دولت تدبیر و امید، سامانه ۱۱۱ پل ارتباطی شده است که مردم می‌توانند دغدغه‌های خود را از این طریق با ریاست محترم جمهوری درمیان بگذارند.

تشریح برنامه‌های سفر کاروان تدبیر و امید

طهائی اضافه کرد: یک هزار و ۴۰۰ نفر به همین منظور در سامانه سامد مستقر هستند که کد رهگیری در اختیار ثبت‌نام‌شدگان قرار خواهند داد و بدین طریق امکان پیگیری درخواست‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هر یک از شهرستان‌ها نیز میزبان یکی از وزرا یا معاونان ریاست محترم جمهور خواهند بود، افزود: شرکت در جلسات شورای اداری شهرستان‌ها و کلنگ زنی و آغاز عملیات از برنامه‌های وزرا بشمار می‌رود.

استاندار البرز بابیان اینکه به تصمیم ریاست جمهوری بخشی از پروژه‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانس افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: دیدار با علما، نخبگان، فعالان اقتصادی، نشست خبری با اصحاب رسانه و شرکت در شورای اداری ازجمله برخی برنامه‌های هیئت دولت در استان البرز است و در پایان سفر نیز ریاست جمهوری در نشست خبری مجموع تصمیمات اتخاذشده را رسانه‌ای خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج