۴۲۳۴۲۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

هری پاتر ادامه دار شد

با نزدیک‌تر شدن اکران سراسری قسمت اول «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» خبرهای جدید نشان می‌دهد که یک مجموعه‌ی پنج قسمتی از مجموعه‌ی هری پاتر به کارگردانی دیوید ییتس در راه است.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: با نزدیک‌تر شدن اکران سراسری قسمت اول «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» خبرهای جدید نشان می‌دهد که یک مجموعه‌ی پنج قسمتی از مجموعه‌ی هری پاتر به کارگردانی دیوید ییتس در راه است.
هری پاتر ادامه دار شد

جی.کی رولینگ در مصاحبه‌ای در شب فرش قرمز قسمت اول «جانوارن شگفت‌انگیز» (Fantastic beasts and where to find them) گفت: «ما در ابتدا اعلام کردیم سه گانه است تا به مردم بگوییم بیشتر از یک فیلم در دستور کارمان است. ولی بعد به این نتیجه رسیدم که باید این داستان را در پنج فیلم تعریف کنیم.» این مجموعه فیلم پنج تایی بازده‌ی نوزده ساله را در دنیای هری پاتر نشان می‌دهد و احتمالا بیش‌تر داستان حول رویارویی گلرت گریندل والد (با بازی جانی دپ) و آلبوس دامبلدور جوان خواهد بود. اما سوال اینجا است که چه تعداد از شخصیت‌های اصلی قسمت اول در تمام این پنج قسمت حضور خواهند داشت و آیا ادی ردمین قهرمان اصلی این مجموعه باقی خواهند ماند یا نه؟

پیش نمایش قسمت اول «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» این هفته بود و منتقدان بعد از تماشای آن نظرهای خود را منتشر کردند. مت گلدبرگ در کلایدر می‌نویسد: «با اینکه داستان اصلی «جانوران شگفت‌انگیز» درباره‌ی نیوت (ادری ردمین) و تلاشش برای بازیابی موجودات عجیبش است، می‌توان حداقل پنج خط داستان دیگر هم در فیلم پیدا کرد. کار رولینگ در به هم پیوستن این داستان‌ها تحسین برانگیز است.» اریک کُن هم در ایندی وایر نوشت: «پیش درآمد رولینگ بر دنیای هری پاتر نشان می‌دهد دنیایی که او خلق کرده به راحتی گسترده می‌شود. او از ادامه دادن داستان‌هایی که از قبل ساخته صرف نظر کرده و به جایش به درون گذشته‌ی آن پا گذاشته تا یک پیش درآمد هوشمندانه و جذاب بسازد. این کار هم حس و حال تازه‌ای به دنیای هری پاتر می‌دهد و هم به آن عمق بیشتری می‌بخشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی خبر خوبی بود هیچ فیلمی نتونسته بود جای خالی هری پاتر را پر بکنه به جز خود اون فیلم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج