جاباما
۴۲۳۴۴۳
۶۷ نظر
۵۰۶۰
۶۷ نظر
۵۰۶۰
پ

آنچه آقایان در رابطه می خواهند اما نمی گویند!

گاهی کاملا روشن و واضح است که در دل آقایان چه می گذرد، اما گاهی هم اتفاق می افتد که آنها آنچه در دل شان دارند را پنهان می کنند. در هر صورت این شمایید که در این شرایط باید باهوش باشید و بدانید که در دل طرف مقابل تان چه می گذرد.

برترین ها: گاهی کاملا روشن و واضح است که در دل آقایان چه می گذرد، اما گاهی هم اتفاق می افتد که آنها آنچه در دل شان دارند را پنهان می کنند. دلایل این موضوع می تواند گوناگون باشد، شاید او حوصله غر زدن های شما را ندارد یا این که از عکس العمل شما می ترسد، در هر صورت این شمایید که در این شرایط باید باهوش باشید و بدانید که در دل طرف مقابل تان چه می گذرد.
در اینجا چند مورد از کارهایی که آقایان دوست دارند به شما بگویند اما نمی گویند را برایتان آورده ایم.
او فرزند بیشتری می خواهد
آقایان عاشق فرزند هستند، به خصوص آنهایی که در خانواده های پرجمعیت تری بزرگ شده اند. شاید برای شما دو فرزند کافی باشد اما ایده آل او ۴ یا حتی ۵ بچه است. با تمام این اوصاف، او هیچ گاه این موضوع را به روی شما نمی آید و منتظر می ماند تا خود شما به او پیشنهاد دهید. پس اگر شما هم خانواده ای پر جمعیت را می پسندید، درنگ نکنید.
آنچه آقایان در رابطه می خواهند اما نمی گویند!
غر زدن را تمام کنید
آقایان از غر زدن های خانم ها بیزارند. اگر چه شما مجبورید یک کار را هزار بار به گوشش بخوانید تا انجام دهد اما این را هم بدانید که با غر زدن تنها او را بیشتر از خودتان می رانید.
باور کنید که زیبایید
شما از نظر همسرتان زیبایید، پس چرا خودتان این حقیقت را نمی پذیرید. شاید معیار شما از زیبایی با معیار طرف مقابل تان فرق کند اما آنچه همسرتان از شما می خواهد این است که باور کنید از نظر او واقعا زیبا و جذاب هستید.
اجازه دیدن کانال های ورزشی را به او بدهید
ورزش یا حتی بازی های کامپیوتری تمام استرسی که مردها در طول روز یا حتی هفته به دوش کشیدند را از بین می برد. این که او آخر هفته ها یا حتی در زمان های بیکاری دوست دارد که زمان خود را صرف دیدن فیلم یا بازی مورد علاقه اش صرف کند اصلا بدین معنی نیست که تمایلی به شما ندارد.
او تنها می خواهد زمانی را در تنهایی و تنها برای خودش سپری کند. بنابراین به او لبخند بزنید و اجازه دهید که فعالیت مورد علاقه اش را انجام دهد تا پس از آن انرژی بیشتری برای شما داشته باشد.
آنچه آقایان در رابطه می خواهند اما نمی گویند!
از او برای تغییر دکوراسیون نظر نخواهید
همسر شما خیلی برایش مهم نیست که رنگ پرده خانه تان قرمز باشد یا فرش اتاق تان، یا حتی اهمیتی نمی دهد که قاب عکس ها را روی کدام دیوار آویزان کنید. پس وقت خودتان را با مشورت با او هدر ندهید و آنچه دل خودتان می خواهد را در دکوراسیون خانه پیاده کنید.
زمان بیشتری را در تنهایی با او سپری کنید
همان قدر که دخترها عاشق صمیمیت و تنهایی با عشق زندگی شان هستند، پسرها هم دوست دارند که زمان زیادی را با فرد مورد علاقه شان در تنهایی بگذرانند اما در گفتن چنین خواسته ای، جرات زیادی ندارند. فرقی نمی کند که در تنهایی تان فیلم ببینید یا که قهوه بنوشید، آنچه تحت هر شرایط برای او مهم است، تنهایی اش با شماست. پس زمان بیشتری را به او و تنها به او اختصاص دهید.
آنچه آقایان در رابطه می خواهند اما نمی گویند!
از تلاش برای تغییر دادن او دست بردارید
یادتان باشد زمانی که رابطه تان را با همسرتان آغاز کردید، او همان فردی بوده که اکنون می بیند پس دلیلی ندارد که او را تغییر دهید زیرا شما او را همانگونه که بوده پذیرفته اید. با اصرار برای تغییر دادن شخصیت او، شما تنها او را عصبانی تر می کنید. پس به جای اصرار بیهوده، تنها برای برآوردن نیازهای خودتان، سعی کنید او را بیشتر بشناسید و او را همان گونه که هست بپذیرید.
غیبت نکنید
آقایان، برعکس خانم ها، خیلی اهل غیبت نیستند. به همین دلیل، از زمان هایی که شما با دوستان تان پشت دیگران حرف می زنید، بیزارند. پس این اخلاق بد را کنار بگذارید. اگر کلامی خوشایند ندارید که بر زبان آورید، بهتر است سکوت کنید.
رابطه زناشویی تان را بیشتر کنید
آقایان از رابطه زناشویی سیر نمی شوند. اگر برای این کار اصرار نمی کنند، دلیل اش این است که دوست ندارند را شما را وادار به کاری که تمایل زیادی به آن ندارید، کنند. به همین دلیل، اگر می خواهید دل او را بیشتر به دست آورید، گاهی شما برای شروع این کار پیش قدم شوید.
زمان بیشتری را با دوستان تان بگذرانید
درست برعکس خانم که فکر می کنند آقایان زمانی که با دوستان شان هستند، آنها را از یاد می برند، آقایان دوست دارند که همسرشان زمان بیشتری را با دوستان شان بگذرانند زیرا آنها به این مسئله خوب واقف اند که برخی از نیازهای خانم ها تنها در کنار جنس موافق شان رفع خواهد شد. بنابراین فکر نکنید که همسرتان از این موضوع که شما با دوستان تان قرار شام را بگذارید، دلخور می شود.
کاری را که خوشحال تان را می کند، انجام دهید
اگر چه آقایان اکثر اوقات دوست دارند که طبق نظر همسرشان عمل کنند اما آنچه برای خود خانم ها می پسندند این است که هر کاری را که خودشان دوست دارند و واقعا شادشان می کند، انجام دهند. به عنوان مثال اگر از کار خود راضی نیستید، تغییرش دهید. او این کار را بیشتر از غر زدن می پسندد.
آنچه آقایان در رابطه می خواهند اما نمی گویند!
کمتر آرایش کنید
اگر چه آرایش به عنوان معیاری برای زیبایی خانم ها در جامعه رسم شده است، اما آقایان چهره بدون آرایش خانم ها را بیشتر ترجیح می دهند. ممکن است آنها خیلی این موضوع را به روی تان نیاورند اما سعی کنید زمانی که پیش او هستید، کمتر آرایش کنید زیرا که او زیبایی طبیعی شما را بیشتر می پسندند.
برای خود دسر سفارش دهید
همسرتان دوست دارد که شما برای خودتان کیک شکلاتی سفارش دهید. زیرا می داند که اگر او به تنهایی سفارش دسر دهد، شما حتما مقداری از دسر او را خواهید خورد، و از آنجا که دوست دارد تمام دسر خود را به تنهایی بخورد، بهتر است که برای خود یک دسر جداگانه سفارش دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      لطفا خانم ها به این مطلب توجه کنند:
      "رابطه زناشویی تان را بیشتر کنید"
      این مهمترین آیتم از آیتم های بالاست
      یادتون باشه!!

    • بدون نام

      اتفاقا مردها از بچه زیاد داشتن متنفرند. من بااینکه بچه ام خیلی هم موفق است ولی هر روز من و مادرش از او معذرت میخواهیم که او را در این دنیای وانفسا پدید آورده ایم . اتفاقا اکثر مردهای با سواد و فهمیده و دلسوز از تولد متنفرند.بخدا قسم من یکی با اینکه ورزشکار و از لحاظ مالی چندان مشکلی ندارم حاضرم پیرزن یا پیر مرد معتاد و مریض و کارتون خواب باشم ولی چند بچه نابغه و انیشتین نداشته باشم. ...

      پاسخ ها

      • بهاره

        فازت چیه ؟

      • بدون نام

        به نظرم شما ناشکری. مراقب باش چیزهای خوبی که داری رو از دست ندی که همونی که تو ذهنت هست به سراغت میاد

    • بدون نام

      ... در هرحال اقا غلط كرده كه فرزند بيشتري ميخواد توو خرج زنتم به زور ميدي واسه جي نون خور اضافه ميكني؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول ....

      • من

        براتون متاسفم
        واقعا عشق و محبت مادری از میون انسان ها رفته
        باید از حیوونا یاد بگیرید
        از هوا و هوستون به خاطر بچه نمیگذرید

    • سعید

      کاملا درسته

    • بدون نام

      عالیه .سپاس

    • بدون نام

      هیچ کس نمی گه زنها چی می خوان .و همش زن باید در جلب نظر مرد بکوشد !

    • سولماز

      او فرزند بیشتری میخواهد!
      بله! کسی که تهوع و انواع کسالتهای ناراحت کننده بارداری را تحمل میکند زن است. کسی که فشار خون و دیابت بارداری را تحمل میکند زن است. کسی که دردهای زایمان و عوارض پس از آن مثل افتادگی رحم و مثانه را تحمل میکند زن است.
      حال آن مرد به چه حقی فرزند بیشتر میخواهد؟ این مطالب چیه منتشر میکنید؟ چرا به شعور زنها توهین میکنید؟

      پاسخ ها

      • امید

        درعوض؛بهشت زیرپای مادران بامسولیته!البته اگراعتقاددارید

      • امير

        اوني كه نونشونو بايد بده وظيفه مرد است. اوني كه ساعت 5 صبح بايد آمده رفتن به محل كار بشه مرد است . اوني كه بايد به فكر رفاه خانوادش باشه مرد است . مطمئن باش اگه وظيفه بارداري و بچه داري به مردها واگذار مي شد از خيلي از زنها بهتر اينكارو انجام مي دادن.
        لطفا احترام بذاريد. خلقت آدمها دست خودشون نبوده كه بخوان واسه اينجور مسائل تصميم گيري كنن. ضمنا ميگه آقايون هيچ وقت نميگن بچه ميخوان و منتظر ميمونن همسرشون بگن پس به اونا احترام ميذارن

      • بهاره

        بهشت رو بدن زیر پای شما اقاها ببینم از پسش برمیاید؟؟؟

      • بدون نام

        اوني كه نونشونو بايد بده وظيفه مرد است. اوني كه ساعت 5 صبح بايد آمده رفتن به محل كار بشه مرد است . اوني كه بايد به فكر رفاه خانوادش باشه مرد است....چقدر هم این اب ونون را میدن ...!!!!

    • ساراازاصفهان

      بنظر من آقایون دوست دارن غر نزنین و رابطه زناشویی خوب داشته باشین.همیین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی روبات بدردشون میخوره ...خخخخ

    • بهار

      خیلی متن جالب و درستی بود..ممنون از نویسنده..

    • سوگلی

      دیگه امری نیس.پرووووووها

    • بدون نام

      من نمیدونم این نویسنده این مطلب توی خیالات خودش سیر میکرده یا میخواسته ذهنیت متضاد رو ارائه بده آخه یکی نیست به این بابا بگه این چرت و پرتها رو از کجا جمع کردی ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماكه خيلي خوبي بيا جلو بشين و درستشو بگو

    • بدون نام

      خخخخ اخریه باحال بود...مردای شکموووو :))

    • تیام

      خانمها فقط یک کار انجام بدید: آقایان را تحمل کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اففففففففففففففففففرین ....لب کلام را گفتی

      • بدون نام

        عرضه همون یه کار رو هم ندارن

    • حسین

      اجازه دهید جوراب هایش را هرجا که خواست بیاندازد...

    • بدون نام

      خخخ واقعا با حال بود.دنیای قشنگی دارید اقایون

    • بچه کرج

      چقدرررررررررررر معلومه مطلب اولش تحمیل شده و اضافه شدست واسه سیاست های افزایش جمعیت و مطلب آخرش یه ترجمه چرت اروپاییه وگرنه تو 16 تا نصیحت اصلی دسر سفارش دادن!! جایی نداره .
      ولی مطالب کلیش درست بود .

    • مهسا

      مردها فقط ادعان از هیچی بویی نبردن فقط سرویس گیرندن هیچی ندارن. نه پول نه محبت نه عشق وصفا نه مسولیت پذیری نه دلسوزی .
      فقط خودخواهی وادعای کاذب

      پاسخ ها

      • محسن

        البته نه تمام مردها!من هم پول دارم,هم عشق وهم مسولیت وهم دلسوزهستم.اما نه برای کسانیکه فقط دنبال مادیات هستند وبریزوبپاش خانم!

      • بدون نام

        به شما خیلی برخورد ؟

      • زهرا

        عزیزم اگه همسر ادم یه بیمار روانی نباشه و مشکلات در حد زندگی معمول ادما باشه چون همه زندگی ها مشکل دارند اینو که میدونی حتما. با انجام این لیست کارها در حد توان تاکید می کنم در حد توان بی شک زندگی زیبا تر میشه . تو رابطه زناشویی هر کس باید نقش خودش درست انجام بده . و خانما تو این رابطه تاثیر گذارتر هستند. فقط باید محکم باشیم و تلاشمون رو برای ساختن زندگی انجام بدیم عشق و ارامش ساختنی امیدوارم هممون بتونیم بسازیم و حفض ش کنیم

    • ناشناس

      دسر؟ ایرانی ها فکر نمی کنم بخورند! مگه تو مهمونی های رسمی

    • بدون نام

      دفعه قبل نوشتید مرد خوشش نمیاد همسرش پیشش آرایش کنه،من از همسرم پرسیدم گفت چرت و پرته...حالا هم نوشتید مرد از آرایش خوشش نمیاد در حالی که همسرم خوشش میاد البته فقط پیش خودش نه بیرون....حالا موندم همسرم من فرق داره یا مطالبتون درست نیست،دیگه میترسم از مطالبتون استفاده کنم

      پاسخ ها

      • مصی

        منظور از آرایش نکنید،آرایش غلیظ هستش. نه اینکه کلا آرایش نکنی.یه کم ارایش خوبه.

    • لاله

      من نمیفهمم این جبهه گرفتنای بی مورد واسه چیه؟
      اگه شوهرتونو دوس داشته باشید حاضرید هرکاری بکنید که خوشحال بشه. خوشحالیه اون حال شما رو هم خوب میکنه و زندگیتون پر از آرامش میشه..خانمایی که مخالفن با این چیزا خب انجام ندن این کارا رو..اصن مدام جنگ اعصاب راه بندازن..ببینن زندگی چه جوری میشه واسشون..
      ممنون بابت این مطلب

      پاسخ ها

      • زهرا ا

        کاملا باهات موافقم . حرف درست تو همه این حرفا همینه . به اندازه اخرین عدد کشف شده لایک عزیزم

    • سوگلی

      یکی ندونه‌ فکر میکنه زن فقط برای رفع نیاز های مرد اومده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس چی فکر کردی؟

      • بدون نام

        بله اصلا درستش همینه
        :)

    • سیما

      مهسا
      یه دنیا لایک داری عزیزم.

    • بدون نام

      خیلی درست بود!!!! فقط استثنا این بود که من عاشق بچه ام شوهرم از بچه بدش میاد!:|

      پاسخ ها

      • زهرا

        اینجور مطالب کلیت دست ادم میدن خب استثنا و جزئیات هم متفاوت میشه . خوشحالم با اکثرش موافقی

      • بدون نام

        دیگه مطلقا که درست نیست. استثنام داره . ولی اقایون هر چی سن شون بالاتر بره به بچه بیشتر علاقمند میشن

    • محسن

      نمیشد عکس وطنی بذارید!!؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ساغر

        حالا ناراحت شدی؟

    • بدون نام

      جنگ حیدر نعمتی یا زندگی زناشویی ! مردها وزنها با هم بودن واحترام هم داشتن می خواهند

    • سلی

      مردا همین جوری روشون زیاده چقدر سرویس دهی میخوان

    • بدون نام

      کل نظرا خنده دار بودن

    • بدون نام

      اگه قرار باشه هویت زندگی مشترک رو جوری بسازیم که برای پیری و درموندگی یا حتی مرگمون به دردبخوره باید با فکر مثبت این مسیرو با هم طی کنیم

    • امیر

      واقعا موندم فاز بعضی از این خانومایی که نظر دادن چیه!
      خوب شما تا میتونی غیبت بکن.
      اصلا با دوستات وقت نگذرون و پیششون نرو
      صبح تا شب و شب تا صبح جنگ اعصاب داشته باش و غرغر بزن
      شما خیلی هم زشتی و هر کار بکنی قشنگ نمیشی
      همیشه کارهایی که ازش متنفری انجام بده مثل شستن کهنه بچه
      حق نداری به دکوراسیون خونه بدون اجازه آقا دست بزنی
      ببینم با این کارها حالت خوب میشه؟
      خلاصه اینکه خواهر من همه این کارها که به نفع خودته باز شما اومدی جبهه میگیری؟
      کاشکی به ما آقایون هم همچین توصیه هایی میکردن تا با جون و دل بپذیرم. شما خانمها هم کمی منطقی باشید آسمون به زمین نمیاد

    • لیلا

      سلام.
      اخه واسه چی باید غر بزنیم. حیف زندگی نیست . آدم باید قدر زندگیشو بدونه و با هر کی که انتخابش کرده شاد باشه . هم دختر هم پسر. اصل زندگی همینه .هیچکس مجبور نیست با کسی که دوسش نداره زندگی کنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لیلا خانم خوش بحالت که چنین تفکر متعالی داری مث اینکه با مرد و زن غرغرو روبرو نشدی؟

    • ناشناس

      ترش نمی کنند یه وقت.

    • مریم

      چه حرفا چه چیزا آدم شاخ درمیاره.....

    • مبین

      استثنا هایی هم پیدا می شوند مثلا من دوست دارم دکور اتاق و محل کارم را تنوع بدم و دائم عوض کنم ولی متاسفانه خانمم اگر فنجان توی کابینت کمی دسته اش کج بشه غر میزنه و مثل روز اولش درست میکنه انگار وسیله و دکور خلق شده که همونجور تا آخر عمر بمونه حتی گرد و غبارهاشم زورش میاد تمیز کنه

    • بدون نام

      واقعا زنا غر غرو هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما بدی هاتون که خیلی بیشتر و غیر قابل تحمل تره. خوب باشین غر نزنیم. والا

    • بدون نام

      یه سری دخترا که دلشونو به بهشت زیر پای مادراس و این حرفاس خوش کردن ..تو که ازدواج نکردی با نصف پسرای محلت خاطره داری .جهنم هم رات نمیدن

    • داش علی

      خانم سلی نه که خانمها روشون خیلی کمه!

    • پرین

      جالب بود. واسه همسرم که خوندم بعضیاشو قبول کرد که من حتی فکر نمیکردم. مثل تغییر دکور یا وقت گذرونی با دوستان.واقعا فکر میکردم مخالف باشه

    • من

      الحق که زنایی که غر نمیزنن و مبارزه با سختی زندگی رو دوست دارن چه نعمت بزرگی هستن
      من که حاضرم شب و روز قربون صدقه همچین زنی برم
      خدایا...

    • بدون نام

      لابد شما هم خاطره داری که اینطوری دلت پر هست از خاطره ها.....

    • هدی

      سلام
      اولا به نظرم آدم عاقل بی دلیل غر نمیزنه حتما یه رفتار ناجور رو که میشه ترک کرد مکرر مجبور تحمل کنه برا همین صداش در نمیاد
      ثانیا :مردی که از روحیات زن اطلاعات و شناخت کافی داشته و زنشو درک کنه قدرشناس و زبان گرم باشه هرچی دوستش داشته باشی بازم کمه
      ثالثا : آقایون محترم بدونن که خانمها پر از احساس ولطافت هستن برا همینم وقتی رفتار های زیبا از همسرشون ببینن واقعا عاشقش میشن
      متاسفانه آقایون خیلی وقتها به قول معروف اصلا تو باغ نیستند

    • مصی

      متاسفانه مردای ایرانی هرچقدر هم خوب باشی و مطابق میل شون، باز هم یه چیزی فراتر رو میخوان ازت. انگار خواسته ها و توقعاتشون تمومی نداره.

    • رضا

      زن ومرد از نظر حقوقی با هم برابرند. والبته هر کدام سهمی از زندگی بر دوششان است. مهم درک متقابل و اجتناب از خود خواهی است. وبهترین نوع زناشویی ،رفقات بین زن ومرد است .

    • بدون نام

      مردی که بچه دوست نداره ترسوست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج