جاباما
۴۲۳۴۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۲۷ آبان به کتابفروشی‌های تهران بروید

روز پنجشنبه ۲۷ آبان دوستداران فرهنگ و هنر ایران زمین با حضور در کتاب‏فروشی‏هاى سراسر کشور و خرید کتاب، در حرکتی نمادین، به دیدار کتابفروشی‌های شهر می‏روند تا به یادمان بیاورند که کتاب محور تعالی فرهنگ است.

وب‌سایت سینما سینما: روز پنجشنبه ۲۷ آبان دوستداران فرهنگ و هنر ایران زمین با حضور در کتاب‏فروشی‏هاى سراسر کشور و خرید کتاب، در حرکتی نمادین، به دیدار کتابفروشی‌های شهر می‏روند تا به یادمان بیاورند که کتاب محور تعالی فرهنگ است.
27 آبان به کتابفروشی‌های تهران بروید
هنرمندان صنوف مختلف سینما نیز در این حرکت با حضور در کتابفروشی‏ها ، آخرین پنجشنبه هفته کتاب را به روز پیوند هنر و کتابفروشی تبدیل خواهند کرد تا همگان بدانند کتاب یکی از پایدارترین میراث‌های بشری است که حامل تمام دانش‌ها و یافته‌های انسان است.

بنیاد سینمایی فارابی نیز با گرامیداشت هفته کتاب، از اهالی سینما برای حضور در کتابفروشی‏ها و گرامیداشت دانش و فضیلت، دعوت به عمل می‏آورد تا با حضور در کتابفروشی مورد علاقه خود، به کتاب‌فروشان زحمت‌کش خسته نباشید بگویند و از دست‌اندرکاران، ناشران، نویسندگان، مترجمان و پدیدآورندگان کتاب ایران تقدیر کنند و سایر علاقمندان را نیز به این حرکت دعوت کنند.

به دنبال برگزاری دو دوره برنامه ویژه کتابگردی که در سال‌های ۹۳ و ۹۴ به ابتکار و همت "احمد مسجد جامعی " در کتابفروشی‌های تهران و سراسر کشور، امسال نیز سومین آیین کتابگردی با هدف پشتیبانی و حمایت از خدمتگزاران کتاب برگزار می‌شود و رونق کتاب‌فروشی‌ها به عنوان آخرین حلقه از زنجیرۀ صنعت نشر، به رونق کل نشر ایران منجر خواهد شد. امید است با تلاش همگانی حضور در کتاب‌فروشی‌ها و خرید کتاب به یکی از عادت‌های همیشگی‌مان تبدیل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج