۴۲۳۵۰۱
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

کاردان: اجازه بدهید درباره «معمای شاه» نظر ندهم!

داريوش كاردان؛ مجري و بازيگر كه پيش از اين اجراي مسابقه «ثانيه ها» را در شبكه دو برعهده داشت، درخصوص حضور كم‌رنگش در صداوسيما گفت: اجرا در تلويزيون و راديو يا هرگونه فعاليتي زمينه‌اي مي‌خواهد وقتي به‌عنوان يك هنرمند احساس كني بستري كه مي‌خواهي وجود ندارد يا در فيلدي كه دوست داري نمي‌تواني بنا به شرايطي موفق عمل كني، كم‌كم كناره مي‌گيري

روزنامه صبا: داريوش كاردان؛ مجري و بازيگر كه پيش از اين اجراي مسابقه «ثانيه ها» را در شبكه دو برعهده داشت، درخصوص حضور كم‌رنگش در صداوسيما گفت: اجرا در تلويزيون و راديو يا هرگونه فعاليتي زمينه‌اي مي‌خواهد وقتي به‌عنوان يك هنرمند احساس كني بستري كه مي‌خواهي وجود ندارد يا در فيلدي كه دوست داري نمي‌تواني بنا به شرايطي موفق عمل كني، كم‌كم كناره مي‌گيري؛ البته من هيچ‌وقت ارتباطم را كامل قطع نكردم؛ در سال‌هاي اخير چند سريال بازي كردم و اجراي مسابقه «ثانيه ها» و برنامه «شهر باران» را بر عهده داشتم و در حال‌حاضر در سمت مجري و كارگردان مشغول پيش‌توليد برنامه‌اي شاد و ماندگار در شبكه نسيم هستم.
کاردان: اجازه بدهید درباره «معمای شاه» نظر ندهم!
كاردان با بيان اين‌كه متاسفانه هنوز نمي‌توانم نام اين برنامه جديد در شبكه نسيم را رسانه‌اي كنم، اظهار داشت: اين برنامه زيرنظر مستقيم دكتر كرمي؛ مدير شبكه نسيم ساخته مي‌شود و در سال جاری روي آنتن همين شبكه مي‌رود.

اين بازيگر تلويزيون درباره تجربه حضورش در مسابقه «ثانيه‌ها» در جايگاه مجري بيان كرد: مسابقه «ثانيه ها» برنامه‌ جوسازي بود و هنوز هم با وجود اتمام آن هزاران دابسمش از روي آن ساخته شده، در پاسخ به سوال‌ها، كم‌و‌كاستي هايي بود كه آن هم طبيعت مسابقه است اما در كل از اجراي آن پشيمان نيستم.

داريوش كاردان با تاكيد بر خلاء نبود مسابقه در تلويزيون گفت: همان‌طور كه خلاء نان، مسكن و هزاران چيز وجود دارد خلاء مسابقه خوب هم در تلويزيون به‌چشم مي‌آيد و لزوم توليد مسابقه و برنامه‌هاي شاد و مفرح احساس مي‌شود، در شرايطي كه ما نمي‌توانيم نياز‌هاي اوليه مردم را برآورده كنيم شايد بتوانيم باتوجه به نياز‌هاي ثانويه و ساخت برنامه‌هاي شاد و ايجاد اوقات خوش به مخاطبان كمك كنيم.

كاردان؛ بازيگر نقش امير‌عباس هويدا در سريال «معماي شاه»، درخصوص حاشيه‌هاي اين مجموعه گفت: هيچ برنامه و سريالي نيست كه حاشيه نداشته باشد، كارگردان، تهيه‌كننده و ساير عوامل يك اثر وظيفه خود را انجام مي‌دهند اما درنهايت اين مردم هستند كه قضاوت مي‌كنند. بهتر است نظر شخصي من در اين مورد گفته نشود چرا كه اگر بگويم سريال خوب است مي‌گويند چون خودش در آن بازي كرده چنين حرفي مي‌زند اگر هم بگويم بد بوده واقعا بي‌انصافي است؛ بالاخره هر اثري خوبي و بدي‌هايي دارد اما به‌نظرم ساخت «معمای شاه» و نمايش تاريخ در يك سريال حركت خوبي است. طبيعتا تهيه‌كننده و كارگردان در اين مسير با محدوديت‌هايي روبه‌رو بودند و نمي‌توانستند به همه‌چيز بپردازند به دليل اين‌كه اساسا گنجاندن تاريخ چندين ساله در يك سريال كار سختي است و وقتي محتوا و ظرف با هم متناسب نباشند مكث يا رد شدن سريع از برخي وقايع اتفاق مي‌افتد اما از آن‌جايي كه خودم به‌عنوان بازيگر در روند توليد اين سريال حضور داشتم، ساخت آن را كار دشوار و سختي مي‌دانم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر شاه خائن دزد...امروز ملت میدانند که شاه پهلوی و خاندانش چه جنایت ها و دزدی هایی کردند ..57سال تمام دارایی و اموال ملت ایران رو دزدیدن....سریال معمای شاه نمایانگر این موضوع است...

    • سینا

      توکه نظرت دادی پس چی میگی ؟

    • بدون نام

      یکی اینو بگیره مارو نزنه!

    • بدون نام

      خوب نظر ندهید !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج