۴۲۳۵۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محمودی: به لیبروی تیم خاتم "فت پا" نزدم!

بازیکن تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تیم ها به دلیل شرایطی که تیم بانک سرمایه دارد برابر ما انگیزه بیشتری دارند و همین کار را برایمان سخت می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: شهرام محمودی درباره بازی بانک سرمایه در هفته ششم لیگ برتر والیبال برابر خاتم اردکان یزد گفت: تیم‌هایی که خوب هستند همیشه حریفان برابر آن ها سرسخت‌تر حاضر می شوند و همیشه این مشکل گریبانگیر تیم های خوب است. آن‌ها آنقدر خوب کار می کنند که کار برای تیم‌های قوی دشوار می‌شود. به هر حال این اتفاق‌ها طبیعی است و این کاملا عادی است که تیم ها برابر قهرمان فصل گذشته و همچنین تیمی که بازیکنان ملی پوش زیادی دارد انگیزه بیشتری دارند.

محمودی درباره پنج گیمه شدن بازی این تیم برابر خاتم اردکان یزد گفت: به دلیل باخت هفته قبل فشار روانی زیادی روی بازیکنان وجود داشت چرا که ما نباید آن بازی را واگذار می کردیم و همه دیدند که داوری کمر ما را شکست. به همین دلیل از نظر روحی فشار زیادی روی تیم ما آمد و بازی برابر اردکان طولانی شد.

بازیکن تیم والیبال بانک سرمایه درباره ادامه مسابقه‌های لیگ برتر گفت: شرایط برای تمام تیم ها به مانند ماست و کار برای همه دشوار. باید در ادامه راه بیشتر کار کنیم تا به روند پیروزی هایمان ادامه بدهیم و در پلی آف هم به موفقیت برسیم.

او درباره علت بازی ضعیف تیم بانک سرمایه در این فصل لیگ گفت: ما فرصت آماده سازی خوبی نداشتیم. بلافاصله بعد از بازگشت از المپیک به جام باشگاه‌های آسیا رفتیم و فشاری زیادی روی تیم آمد وباعث خستگی ما شد. البته چاره ای هم وجود نداشت و باید در این رقابتها حاضر می‌شدیم.

محمودی درباره زمین خوردن بازیکن اردکان حین خوشحالی به دلیل برخورد با او گفت: نه. من "فت پا" به لیبروی تیم خاتم نزدم و او خودش زمین خورد! بحثمان هم کاملا طبیعی بود و اتفاق خاصی رخ نداد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج