جاباما
۴۲۳۵۴۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

وضعیت ترافیکی مرز مهران، شلمچه و چذابه

رئیس پلیس‌راه ناجا با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای مدیریت سفر زائران اربعین برای برگشت از کربلا گفت: تردد در مرز مهران دو برابر سایر مرزها است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس‌راه ناجا با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای مدیریت سفر زائران اربعین برای برگشت از کربلا گفت: تردد در مرز مهران دو برابر سایر مرزها است.

سردار محمدحسین حمیدی در جمع خبرنگاران در مرز مهران اظهار کرد: مرز مهران به دلیل نزدیکی به عتبات عالیات و شرایط موجود خاستگاه تعداد زیادی از مردم کشور برای سفر به کشور عراق است و تردد در مرز مهران نسبت به مرزهای شلمچه و چذابه دو برابر است که نیروی انتظامی با پیش‌بینی این موضوع بیشترین امکانات، تجهیزات و نیرو را به مرز مهران اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه سفر در اربعین سال جاری نسبت به سال قبل تا این لحظه رشد دو برابری داشته است گفت: حجم ترددها در مرزهای شلمچه و چذابه پرحجم و روان ولی در مرز مهران حجم ترافیک پرحجم و در برخی مواقع نیمه سنگین است.

حمیدی با تأکید بر اینکه تقاضای سفر به سمت پایانه مرزی مهران بالاست، اظهار کرد: این موضوع نیازمند توجه جدی مسئولان به زیرساخت‌ها است.

وی با اشاره به فراخوان صورت گرفته برای اتوبوس‌های بین‌شهری گفت: برای پیشگیری از مشکلات ترافیکی زمان برگشت زائران، تمهیدات لازم پیش‌بینی‌شده است.

حمیدی در پایان از زائران اربعین حسینی خواست با توجه به کوهستانی بودن و عرض کم جاده‌های استان ایلام با صبر و حوصله رانندگی کنند و زمان بیشتری را برای سفر خود پیش‌بینی کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال زیرساخت‌ها در مرز مهران نسبت به سال‌های قبل وضعیت مطلوبی به خود گرفته است گفت: تمامی اقدامات برای تسهیل سفر زائران است که می‌طلبد مردم برای پیشگیری از وقوع حوادث تلخ ، قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس‌راه ناجا با اشاره به اجرای طرح ترافیکی ویژه اربعین گفت: همه همکاران ما در پلیس‌راه داوطلبانه در این مأموریت بزرگ شرکت کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج