۴۲۳۵۵۳
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

پیام ترامپ به معترضان: هنوز مانده تا مرا بشناسید

رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در تلاش برای آرام کردن فضای ملتهب کشورش پس از انتخابات گفت: آنها به خیابان‌ها ریخته‌اند تنها به این دلیل که مرا نمی‌شناسند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در تلاش برای آرام کردن فضای ملتهب کشورش پس از انتخابات گفت: آنها به خیابان‌ها ریخته‌اند تنها به این دلیل که مرا نمی‌شناسند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه با برنامه 60 دقیقه سی‌.بی‌.اس به سوالاتی در رابطه با اعتراضات سراسری در آمریکا در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری پاسخ داد.

خبرنگار سی‌.بی‌.اس گفت: آن مردم، آمریکایی‌هایی هستند که می‌ترسند و برخی از آنها هنوز هم در خیابان‌ها هستند و علیه شما تظاهرات می‌کنند؛ علیه حرف‌های شما.

ترامپ گفت: این تنها به این علت است که آنها مرا نمی‌شناسند. فکر نمی‌کنم که آنها مرا بشناسند. من قطعا به آنها می‌گویم که نباید بترسید. نترسید. ما قرار است دوباره وجهه کشورمان را باز گردانیم. اما قطعا شما نباید بترسید.

اعتراضات ضد ترامپ در واکنش به نتایج انتخابات هشتم نوامبر هنوز در سراسر آمریکا ادامه دارد. آنها در اعتراض به لحن سخنان نژادپرستانه ترامپ به خیابان‌ها آمدند و معتقدند که او نمی‌تواند رئیس‌جمهوری تمام مردم آمریکا باشد. ترامپ در جریان کارزار انتخاباتی خود سخنان تند و تیزی ایراد کرده که هم از جنبه داخلی و هم خارجی منتقدان زیادی داشت.

ترامپ در اولین واکنش به اعتراضات مردمی در پیامی توئیتری نوشت: «معترضان حرفه‌ای، به تحریک رسانه‌ها، در حال اعتراض کردن هستند! آنها خیلی بی‌انصاف هستند.» با این حال او بعدا از سخنانش کوتاه آمد و گفت که او "عاشق شور و شوق برای کشور بزرگ آمریکاست" که توسط "گروه کوچکی از معترضان" به نمایش درآمده است.

با این حال او یک بار دیگر در مصاحبه با سی‌.بی‌.اس به معترضان با لفظ "حرفه‌ای‌ها" اشاره کرد و گفت: "اوه فکر می‌کنم برخی از آنها حرفه‌ای باشند... آره."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      املاکی ذر ایران محبوب نیستن باعث تورم و مستاجری مردمن طبیعیه محبوب نباشه شاید بتونه مدیریت کنه یک سال معلوم میشه فعلا برای صداقت 650 میلیون دلار مالیات رو بده

    • بدون نام

      یا حسین این مردک دیوانه برای مردم خودش هم خط ونشان میکشه خدای از این اشغال تر کس دیگری را اینها نداشتن واقعا روانی ودیوانه است خدا کند کس پیدا شود واورا ترور کند البته از خودشان عجب خون اشامی این یکی دست داعش وحشی را که خودشان پرورش داده ند را بسته به عبارتی روی هیتلر را سفید کرده ما که هراسی از ور زدن او نداریم ولی خدا به داد خودشان برسد که چه اشتباه فاحشی کردند هر چند هیلاری دست کمی از ان ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه طوطی که هرچی تا حالا شنیده رو اینجا بازگو کرده

    • بدون نام

      افرین ترامپ بروجلومرد ماپشتتیم

    • بدون نام

      درود بر ترامپ

    • خسروی

      حرف درستی زده هنوز زوده مرا بشناسید؛یعنی درماههای آینده خواهید دید که ترامپ واقعی کیه قطعا درآینده کارهای مهمی را در راستای آسایش ورفاه مردمش بر میدارد.به نحوی که آنهایئ که بهش رای ندادند پشیمان شوند؛ودور بعدی وبعدی را به ترامپ رای دهند؛به نظرمن از کارتر،ریگان، بوش، کلینتون،اوباما،بدتر نخواهد بودچون اگر بخواهد راه انها را برود؛برای چی این همه ابرو ریزی کرد وچهره واقعی امریکا رابه جهان نشان داد؟؟؟؟!!!!!!!

    • بدون نام

      اینجوری جواب نمیده باید بهشون بگه ...........یه فوت تون می کنم از خیابون جمع شید!

    • بدون نام

      اینا رو نمیفرستن اونجا که عرب نی انداخت؟ از بازداشتگاه خبری نیست؟

    • بدون نام

      یاد یک رییس جمهوری افتادم که گفت خس و خاشاک.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج